Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Pierdere antigel motor B48 , B58


Recommended Posts

https://www.farcebook.com/reel/325578649972486

Salut! A schimbat cineva la B48 acest corp filtru cu unul aftermarket complet din aluminiu? Aveti ceva recomandari, cod piesa, etc?

Asta iarna am avut o situatie, ca  mi-a aparut warning-ul de antigel la minim. Am oprit imediat si am completat cu aprox. 550-600ml de apa distilata pana la MAX, deoarece nu aveam antigel original BMW, ce a fost pus inainte, si mi-am vazut de drum. Peste 2 zile, reverific nivelul, si era iar sub MIN, dar fara warning (cred ca mai trebuiau lipsa vreo 50ml, ca sa declanseze iar senzorul ca 2 zile in urma). Am completat de data aceasta cu fix 500ml amestec antigel original BMW + apa distilata (cam 40% apa distilata am pus, sa mai compensez cu concentratie de antigel de la completarea anterioara de apa distilata simpla) pana la MAX si de atunci nu mai am nicio problema/scadere. Am inspectat cu ochiul cat am putut, si ma tot uit si acum, sa vad daca am vreo pierdere pe undeva. Chiar nu inteleg unde au disparut 1L de "coolant" in 2-3 zile, dar acum e ok.

Ma gandeam sa ii fac preventiv schimbarea acelui corp filtru, si o mentenanta/curatare/aerisire (cum s-o chema) completa de antigel. Am inteles ca la 2 ani se recomanda? Altii zic mai multi ani... gen 6-7-8.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salut!

Am si eu problema ca pierd antigel pe lateral motor. Cel mai probabil clasica problema de la B48, cu corpul filtru ulei. Aveti ceva aftermarket-uri de recomandat pentru? Trebuie sa iau o decizie pana maine, ce cumpar. Intreb de aftermarket, in ideea, ca poate vine cineva si remediaza problema materialului prost din original.

Inclusiv daca cineva a pus acel corp filtru ulei aftermarket de aluminiu si daca face ce trebuie.

Am nevoie de un sfat. Merci!

L.E.: https://www.bavauto.ro/oil-filter-11428596283 aceasta ar fi piesa. Pare ca seria mai noua nu ar mai avea materialul ala de carton/compozit slab continut.

Am inteles ca se schimba doar daca se da admisia jos, si ca mai trebuie si acolo niste garnituri schimbate?

Edited by blueyedmind
Later Edit
Link to comment
Share on other sites

De ce sa schimbi doar acea componenta? daca tot desfaci schimbi tot .Aftermarket e ceva de aluminiu nu stiu cat de bun este. Pana la urma depinde cat vrei sa tii masina,unul nou original ar trebui sa mai tina minim 5 ani (teoretic)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, alex230ro said:

De ce sa schimbi doar acea componenta? daca tot desfaci schimbi tot .Aftermarket e ceva de aluminiu nu stiu cat de bun este. Pana la urma depinde cat vrei sa tii masina,unul nou original ar trebui sa mai tina minim 5 ani (teoretic)

Pai de ce as schimba tot corpul filtru ulei, care e peste 1600 lei pe bavauto, si care nu are decat strict problema la acea "prindere" sau ce o fi (si nu e vorba de zgarcenie de bani), el in rest fiind bun, cand pot schimba doar prinderea aia cu 200 de lei cost cu transport cu tot, si pare si mai rigida, din aluminiu. E doar o idee/intrebare care nu pare ilogica, dar nici mecanic nu sunt...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, alex230ro said:

Deoarece corpul acela nu crapa doar la acea prindere, si nu stiu daca ar fi placut ca dupa inca 2-3k km sa te trezesti ca iti crapa in alt loc, dar masina ta banii tai faci cum crezi , personal as schimba tot .

Am inteles. Asa voi face atunci. Doar intrebasem... O sa iau corpul cu totul OEM atunci. Merci de sfat.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare comunitate,

Am si eu o curiozitate, in masura in care stie cineva un raspuns concret : de ce sunt 2 vase de expansiune pentru lichidul de racire (interconectate intre ele din ce vad) la un seria 5, versiune G30 (540i-xdrive, LCI)? Si care e varianta corecta pentru lichidul de racire adecvata acestui model ?

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Salut, un vas de expansiune este pentru sistemul de răcire "normal" altul este pentru charge water cooler( practic în loc de intercooler ai o soluție bazată pe răcirea cu antigel).Varianta corecta ar trebui sa o afli de la service dacă vrei sa fii sigur. vezi și 

 

 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.