Jump to content

schimbare evacuare


CRM

Recommended Posts

Masina in cauza a trecut printr-un "lifting" si acum as cam vrea sa fac ceva cu evacuarea ca a sosit timpul.

 

Am zis sa optez pt. ceva realizat local (adica nu inlocuiesc traseul cu unul original).

 

....acum, am 2 optiuni/idei, si nu stiu care ar fi mai breazĂŁ:

traseul nou sa vina pe urma celui vechi?

sau

noul traseu sa se intrerupa dupa prima sau a doua toba intermediarĂŁ Âşi sĂŁ se ramifice spre exterior, ĂŽnainte de roĂžile din spate?

In cazul celei de a doua optiuni se gasesc rezolvari pentru a avea pe unde sa trag traseele fara probleme, daca trebuie si cum (gasesc?) sa pun si o oarecare izolatie termica in zonele cu "cod rosu" :blink: si alte eventuale probleme care pot exista/aparea

 

Orice recomandari ĂŽntemeiate sunt bine-venite :)

Link to comment
Share on other sites

eu nu sunt un profesionist in domeniu, dar din ce experienta am, si din ce am vazut facut pe (sub) alte masini, spun ca cel mai bine e sa ramifici ( in y ) traseul dupa a doua toba, si sa pui pe partea noua ( care nu exista inainte ) deflectoare de caldura, luate de pe orice masina, din aluminiu ( din acelea cu buburuze patrate pe ele, nu stiu cum sa explic ) intre traseul tevii si puntea masinii, si e suficient pentru a disipa caldura...
Link to comment
Share on other sites

am vazut ier parca intr-un catalog o toba mai mare cu 4 iesiri, 2 vin pe partea cu toba si 2 cu teava mai lunga in partea cealalta.... si ai rezolvat problema fara sa te chinui prea mult.

270571[/snapback]

Te cred, dar sigur nu erau pt e32...

Link to comment
Share on other sites

eu ma refeream la evacuare dubla cu iesirea inaintea rotilor spate - undeva, unde s-ar putea, si probabil si fara tips-uri, doar un pic indoite sa sufle gazele in jos.

Daca va iesi tot prin spate va fi simplu (adica la fel ca cel original).

Link to comment
Share on other sites

eu ma refeream la evacuare dubla cu iesirea inaintea rotilor spate - undeva, unde s-ar putea, si probabil si fara tips-uri, doar un pic indoite sa sufle gazele in jos.

Daca va iesi tot prin spate va fi simplu (adica la fel ca cel original).

272534[/snapback]

o sa te gazezi...

Link to comment
Share on other sites

cred ca nu am inteles destul de clar... tu vrei sa fie tevile (finalele) sub masina? sau in lateral... intreb asta pt ca este o mare diferenta daca le vrei iesite lateral prin praguri... (nu cred ca te mai gazezi... :-)) ;si vreau sa-ti spun ca se aude foarte misto fara toba finala... (gen V8/12)
Link to comment
Share on other sites

le vreau iesite inaintea rotilor din spate (chiar ininte de roti cam cu 10 cm), si duse pana in extremitatea pragului, dar acolo, sa nu iasa sa zicem ca finala normala (la capat ma refer) ci sa fie eventual usor curbata inspre asfalt (sau o inginerie de gen)
Link to comment
Share on other sites

le vreau iesite inaintea rotilor din spate (chiar ininte de roti cam cu 10 cm), si duse pana in extremitatea pragului, dar acolo, sa nu iasa sa zicem ca finala normala (la capat ma refer) ci sa fie eventual usor curbata inspre asfalt (sau o inginerie de gen)

273494[/snapback]

aha. am inteles,da eu cred ca se poate face asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.