Jump to content

MyBMW app - nu mai trimite comenzi dupa upgrade


Recommended Posts

2 hours ago, Romulus said:

Eu ma stiu grav cu asa obsesii. Asa ca nu vreau sa ma uit deloc. Ca pe urma nu fac nimic pana nu le rezolv sau vand masina.

Wb GIF by Warner Bros. Pictures

Asa dorm linistit si ma prefac ca sigur nu e nici o eroare.

Si eu dorm linistit cand stiu ca e posibil sa am erori si am cablu si softul in sertar 😄

lying down waking up GIF by globaltv

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, goangaus said:

Si eu dorm linistit cand stiu ca e posibil sa am erori si am cablu si softul in sertar 😄

Am corectat eu greseala ta! 😂

Quote

Si eu dorm linistit cand stiu ca nu e posibil sa am erori si am cablu si softul in sertar 

Toronto Maple Leafs Wow GIF by NHL

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Romulus said:

Acum ca a inceput sa mearga totul, ce vezi?

Ce inseamna provizionare in acest context?

E bine ca merge, provizionarea tot nu e OK vezi attach.

La fiecare pornire de motor ATM downloadeaza de pe serverele BMW un fisier xml de provizionare care contine toate serviciile active din Connected Drive pentru masina ta.

Screenshot 2024-02-05 at 05.23.40.png

  • Sad 2
  • Surprised 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am acelasi update in aplicatie iar in masina imi spune ca exista update dar ca nu este posibila instalarea momentan.Tot 11/2023.50.Daca vreau sa dau update in masina nu ma lasa....acu ca am citit nici nu mai incerc.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, mgi said:

Talk about connected.. Si daca ești într-o zona fără semnal ce se întâmplă? 

Fisierul de provizionare are data de expirare, in general 15 sau 30 de zile, daca nu ai conexiune ramane pe provizionarea salvata pana cand reuseste sa ii faca update.

Problema e ca la flash, provizionarea se sterge si trebuie neaparat sa o faca din nou.

Cand esti la dealer si update-ul se face cu ISTA, la operatiile post-programare, ISTA downlodeaza de pe net (conexiunea testerului) aceste date de provizionare si le incarca in HU si ATM prin portul OBD. Nu e necesar ca masina sa fie in raza de acoperire sau sa aibe semnal GSM.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare băieți! 
Luni dimineață am avut aceeași problemă cu aplicația My BMW…aceeași eroare pe care o primea și Romulus.M-am panicat nitel, dar ciudat rău mi s-a părut faptul ca nici cheia digitala nu mai era recunoscută (nu făcea nimic la apropierea de clanța de la șofer). În plus, văzând ca de la birou nu pot verifica conexiunea cu mașina (claxon, închiriere sau descuiere) am mers cu cheia fizică lângă mașina și cu telefonul și aplicația. Surpriza a fost mare când am văzut ca mașina a acceptat încuierea din aplicație, de la o distanță de aprox 2m de mașina. Sigur în birou aveam conexiune la internet, chiar 5G, deci nu asta a fost problema. Cheia fizica a funcționat, evident, și ea…zilele următoare vreau să merg la Automobile Bavaria Militari ca să-mi plătesc Booster-ul pentru ConnectedDrive și sigur le voi spune despre problema și îi voi ruga să facă o diagnoză și să rezolve pe garanție problema dacă aceasta există. Momentan totul merge în mașina, doar ca dacă merg în aplicația My BMW din iDrive se chinuie să-mi spună rutele prezente și viitoare la infinit și nu se întâmplă nimic la final…Sigur acest update are sau crează o problemă software/hardware.

Ce aș mai adăuga ar fi faptul ca update-ul s-a realizat flawless, în cazul meu, fără nici un fel de eroare sau problemă…sper totuși să nu existe erori…

Oare în BMW CarData se vede ceva vizavi de acest update (erori sau succes)? Am solicitat acum un raport BMW CarData. Sunt curios daca e ceva acolo.

P.S: Sincer mi se pare ca me furam

caciula singuri (cel putin cei cu masini in garanție) dacă dezactivăm opțiunea de update OTA, pentru ca oamenii aceștia trebuie să știe ca e o problemă și ca, doar astfel, constatând problema și investigând loguri, se pot concentra asupra ei pentru rezolvare…Altfel această opțiune rămâne doar o minciună de marketing care mai scoate niște bani din buzunare la achiziția mașinii…

Mașina în cauză: 520d xdrive, 12.2020, LCI

Edited by Ionuț_Cosmin
Am corectat o greșeală de tastare a mai adăugat ceva
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tot în legătură cu acest update observ în bord un “2d” și niște zeci de ore, minute și secunde care cresc imediat ce se oprește motorul la stop sau în coasting(în modul eco pro pe care-l folosesc în oraș)…acel “2d” habar nu am ce reprezintă, o fi “days”, nu am nici o idee…în BC găsesc acum un total de km parcurși in coasting și o distanță totală, dar în aplicația My BMW, nimic despre distanța parcursă în costing cum era până la acest update, acum din 0….stupid…

p.s mașina este mild hybrid…

Link to comment
Share on other sites

culmea este ca in aplicatie My BMW, zice  0%rulare liberă (coasting) 0km, dar masina face coasting in realitate...pe urma consumul ala de 6,4 sigur e blocat pentru ca in aplicație am la fiecare deplasare alt consum raportat prin SIM, ceea ce e normal...inca o concluzie ca Update-ul probabil a bulit ceva, chiar daca statusul upgrade-ului din aplicatie este '"Upgrade instalat cu succes"...Eu cred ca BMW trebuie sa faca ceva cu aberatiile astea... 

Link to comment
Share on other sites

Revin, sfatul meu este sa dezactivati updateurile OTA, versiunile minore care apar ca ciupercile intre versiunile majore, pot contine bug-uri.

In ultimii 2 ani nu cred ca a fost un update fara o problema mica, doar ca aceste buguri se manifesta si functie de configuratia masinii.

21-03-531 - SP15 : soft incorect pentru senzorul de lumina - HUD nefunctional pe timp de zi

21-07-529 - SP15 : soft incorect pe RAM (pentru masinile cu ID7) - nefunctionale avertizarile acustice PDC, centuri, etc.

22-03-583-  SP18 : soft incorect pe RAM, certificatele Type1 sunt rejectate

21-03-531 care are bug-ul cu senzorul de lumina pentru HUD, merge fara probleme pe o masina fara Head Up Display.

Nu am lista la indemana cu toate problemele de soft, ideea e ca pe foarte multe module in masina bootloaderul nu se poate downgrada, daca faci un update OTA care incarca si btld si constati ulterior ca softul are o problema, downgrade-ul nu mai este posibil si solutia este sa astepti urmatorul update care poate fi disponibil in zile sau saptamani.

Masinile astea nu sunt telefoane mobile sau laptopuri sa le faci update de cate ori apare unul ca sa benficiezi de patchuri de securitate, etc. , sunt cred mii de BMWuri pe strada care nu au beneficiat de nici un update si ruleaza softul de fabrica bine merci.

OTA update este o functie de baza de la iDrive7 in sus, nu este optiune separata si nici nu se plateste extra pentru ea in pretul masinii.

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Romulus said:

Unde anume iti spune in aplicatie cat coasting?

DEPLASARILE MELE - Ultima Cursa...Acolo găsești tot traseul (ora plecare, ora sosire), viteza medie, consumul mediu (l/100km si total L consumati pe acel trip), CO2, ce procent din trip ai mers ECO PRO si ce distanta in km, Rulare liberă procent si distanta in km...

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, neo_andersson said:

Masinile astea nu sunt telefoane mobile sau laptopuri sa le faci update de cate ori apare unul ca sa benficiezi de patchuri de securitate, etc. , sunt cred mii de BMWuri pe strada care nu au beneficiat de nici un update si ruleaza softul de fabrica bine merci.

OTA update este o functie de baza de la iDrive7 in sus, nu este optiune separata si nici nu se plateste extra pentru ea in pretul masinii.

Nu vreau musai sa contrazic, dar cred cu tărie ca un update de soft care poate afecta flote întregi de mașini de pe toate continentele, trebuie să beneficieze de un debuging serios înainte de încărcarea acestuia pe serverele de update...

Drept este ca OTA nu este opțiune separată, dar daca cei care au creat problema nu o și rezolva rapid pe costurile lor, ele produc cheltuieli substanțiale, inutile, beneficiarului final, când mașina nu mai este în garanție. Totodată, cred ca update-urile OTA, în acest caz, ar trebui sa vin în următorul update de soft ca OFF (recommanded sau default), de la BMW, iar dacă problema este reala și poate crea probleme grave mașinii, atunci cred că până la rezolvarea ei, ea trebuie oprită total pe toate mașinile beneficiare, adică nu mai trebuie să îmi dea mie utilizator final posibilitatea să fac ON din mașină....

Daca update-urile de soft sunt „opționale” ce sens mai au, în definitiv? Eu am crezut cu tărie că ele aduc îmbunătățiri calitative mașinii, nu umplu de buguri, și cred în continuarea că aduc îmbunățiri, dar pot aduce și buguri. Când deja se pune problema distrugerii unui/unor modul/module ale mașinii, acolo cred ca poate fi numită rea voință sau „mână criminală”...

Scuzele mele daca par pătimaș în chestiunea mea, dar nu am nici o dorință să produc flames pe aici ci doar să discutăm onest despre o problemă... 

9 minutes ago, type_iuli said:

E posibil sa apara detaliul de coasting doar daca intr-o calatorie sa mergi doar pe ECO?

Coastingul la modelul meu este funcțional doar in modurile de condus ECO PRO și COMFORT...În București o folosesc doar în ECO PRO.

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.