Jump to content

E90 2.0M47 163cp 004B90


mihaicarbunaru

Recommended Posts

Mașina în cauză nu pornește,eroare 4b90 rămâne permanent activă și nu se poate șterge,în rail văd doar 10 bar presiune,pompa din rezervor bagă,la injectoare ajunge motorina,pompa de înaltă am schimbat-o,însă în zadar…mașina nu dă altă eroare…Poate a mai pățit cineva asta. Am să scot injectoarele și am să încerc să văd dacă nu cumva este unul blocat,deși nu dă eroare pe ele,poate e blocat pe deschis și scapă motorină în capul pistonului…

Link to comment
Share on other sites

On 2/6/2024 at 8:49 PM, mihaicarbunaru said:

Mașina în cauză nu pornește,eroare 4b90 rămâne permanent activă și nu se poate șterge,în rail văd doar 10 bar presiune,pompa din rezervor bagă,la injectoare ajunge motorina,pompa de înaltă am schimbat-o,însă în zadar…mașina nu dă altă eroare…Poate a mai pățit cineva asta. Am să scot injectoarele și am să încerc să văd dacă nu cumva este unul blocat,deși nu dă eroare pe ele,poate e blocat pe deschis și scapă motorină în capul pistonului…

Și dacă ți-ar rămâne un injector pe deschis, cum spui, tot ar trebui să ai un 300 bari în rampă, dacă pompa din rezervor e bună, filtrul de motorină e ok, pompa de înaltă , regulatorul de presiune (2) și senzorul (3) sunt bune. Verifică cablajele de la regulatorul de presiune de pe rampă și senzorul de presiune de pe rampă, în cel mai fericit caz, posibil contact imperfect în mufe la regulator sau senzor presiune sau piesele defecte, în cel mai rău, pompa de înalte dusă, deși pompele la M47 sunt mai bune decât la N-uri, nu prea am auzit să se rotească pistonul și să facă pilitură. Dă jos regulatorul să vezi cum se prezintă, poate are mizerie care-l face să rămână deschis iar motorina din rampă iese pe retur în exces.  https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-01-2006-E90-BMW-320d&diagId=13_0959

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2/7/2024 at 10:23 PM, Lancer said:

Și dacă ți-ar rămâne un injector pe deschis, cum spui, tot ar trebui să ai un 300 bari în rampă, dacă pompa din rezervor e bună, filtrul de motorină e ok, pompa de înaltă , regulatorul de presiune (2) și senzorul (3) sunt bune. Verifică cablajele de la regulatorul de presiune de pe rampă și senzorul de presiune de pe rampă, în cel mai fericit caz, posibil contact imperfect în mufe la regulator sau senzor presiune sau piesele defecte, în cel mai rău, pompa de înalte dusă, deși pompele la M47 sunt mai bune decât la N-uri, nu prea am auzit să se rotească pistonul și să facă pilitură. Dă jos regulatorul să vezi cum se prezintă, poate are mizerie care-l face să rămână deschis iar motorina din rampă iese pe retur în exces.  https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-01-2006-E90-BMW-320d&diagId=13_0959

Salut! Mulțumesc de răspuns..a rămas un injector blocat și efectiv pisa motorina în cilindru..am schimbat motorul la ea căci a îndoit 3 biele si am găsit motor complet cu tot cu injecție

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.