Jump to content

Recomandare achizitie BMW 540i G30


Sorin003

Recommended Posts

Salut , suntem in cautarea unei masini si de vreo 2 saptamani ma tot gandesc ca ar putea fi si un BMW . Nu am mai avut una personal pana acum dar am mers cu suficient de multe seria 3...x3...x5 , majoritatea diesel ...in sfarsit. Mi-a trasnit o idee ca de banii pentru o masina noua pe care o vrem - un Subaru Outback ,adica vreo 43-44k euro as putea alege un Seria 5 540i xDrive de prin 2020. Subaru Outback conduc de vreo 5 ani, este o masina superba , foarte confortabila, iar cutia aia iti da senzatia de autobuz electric . Acum am vrea modelul nou. "Problema " e ca anul trecut am facut 40 ani si cred ca sunt in floarea " crizei de 40" si as vrea ceva confortabil, dar totodata dinamic si " sportiv" daca se poate spune. Ma intrebam daca suma aia e suficienta pentru un Seria 5 G30 ,care sa nu fi fost sudat si sa aiba dotari de bun simt. Sincer nici nu pot face diferenta intre un BMW dotat si unul mai putin dotat, dar pentru noi scaune incalzite, , piele, haion electric , faruri bune , cruise adaptativ , eventual trapa, sunt suficiente. Adica , ~ tot ce am avut pe Outback. 

Avand interior de piele crem inainte, bineinteles ca mi-au cazut ochii tot pe una cu piele crem :

https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/Fahrzeuge/BMW/5er/540/540i-xDrive-Touring/p/10631224?q=:price-asc:series:5:model:540:environment-fuelType:Benzin

sau 

 

https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/Fahrzeuge/BMW/5er/540/540i-Limousine/p/10920059?q=:price-asc:priceValueRange:<+50.000+€:series:5:model:540:environment-fuelType:Benzin

Ce parere aveti despre aceaste 2  masini? Prima cred ca doar niste jante mai faine ar avea nevoie, dar se rezolva, nu-i prb.  Au un pret corect, sunt prea scumpe sau prea ieftine? Inteleg ca este un model fiabil, atat cutia cat si motorul nu vad sa puna probleme in viitor. Mi se pare mult mai ok combinatia asta vs un A6 cu S-tronic.  Singura "scama " o are nevasta-mea, ca e putin cam mare si ca o sa conduca si ea, eu mai avand inca o masina de firma . 

Inca ceva, vad ca model 2019, sunt cu cateva mii de euro bune mai ieftine, 2020 a fost un an cu facelift, ceva imbunatatiri dpdv tehnic, estetic? 

Multumesc! 

 

Edited by Sorin003
Link to comment
Share on other sites

Eu tocmai am cumparat recent un 530e noiembrie 2022, inca in garantie. Din ce stiu eu marea diferenta intre LCI si non-LCI este iDrive si Android Auto wireless. Cred ca Apple Play mergea si pe cel non-LCI. Practic este ID7 ultimul inaintea bordului cu ecran mare mare, de la ID8.

Eu am exclus din start non-LCI din acest motiv si am cautat strict LCI.

Din punctul asta de vedere, 540i LCI Limuzine din linkul tau e mai sus, pare super ok, la un pret bun.

Ca si optionale, pare sa fie ce trebuie, desi nu scrie nimic despre sistemul audio care pentru mine a fost super important iar cel de baza este destul de jalnic. Dar are Comfort Seats, are chiar si soft-close, are Dynamic Drive, piele pe bord, venitlatie scaune, HUD... Deci daca faci rost de un VIN de la ei, vedem si ce sistem audio are.

Altfel masina este bestie. 2020 cu Premium Selection si 77k km? 32.647,06 €  netto? Fuck yeah. Eu am dat pe a mea cu 2 ani mai tanara si 19k km mult mai mult (51k brut). Nu ma pricep la preturi dar pare super ok pretul.

image.pngimage.png

 

Aici se vede clar estetica LCI (cea neagra) si non-LCI (cea albastra). Si spatele e usor diferit. Si la interior sunt diferente, dar majora pentru mine a fost ID7. Si mai gandeste-te ca unii vor spune ca e naspa ca nu are M-Packet, pe mine sincer nu ma deranjeaza.

 

 

Uite aici topicul despre masina mea.

Sunt multe discutii relativ la motorul de pe 540i pe forum, fie pe seria 5 fie pe X5 sau X3, sunt cateva chiar si seria 1 in zona. Parerea unanima (sau macar majoritara) este ca este motorul ideal pe un seria 5, daca iti permiti impozitul si intretinearea.

1 hour ago, Sorin003 said:

Acum am vrea modelul nou. "Problema " e ca anul trecut am facut 40 ani si cred ca sunt in floarea " crizei de 40" si as vrea ceva confortabil, dar totodata dinamic si " sportiv" daca se poate spune.

Daca ai buget pentru L6 540i, repet asta e motorul ideal. Sase in linie, are tot ce trebuie. Iar un G30 in configuratia asta cu Dynamic Drive si Comfort Sears, este ultimate comfort car.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Romulus said:

 

Sunt multe discutii relativ la motorul de pe 540i pe forum, fie pe seria 5 fie pe X5 sau X3, sunt cateva chiar si seria 1 in zona. Parerea unanima (sau macar majoritara) este ca este motorul ideal pe un seria 5, daca iti permiti impozitul si intretinearea.

 

Mă bag și eu ca musca.

Și eu sunt în căutarea unei mașini cu acestă motorizare. Problema cu impozitul nu mai este de actualitate întrucât pe toate modelele LCI, 40i/M40i vin mild-hybrid și impozitul este chiar infim pentru unele administrații locale.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Romulus said:

 

Din punctul asta de vedere, 540i LCI Limuzine din linkul tau e mai sus, pare super ok, la un pret bun.

Ca si optionale, pare sa fie ce trebuie, desi nu scrie nimic despre sistemul audio care pentru mine a fost super important iar cel de baza este destul de jalnic. Dar are Comfort Seats, are chiar si soft-close, are Dynamic Drive, piele pe bord, venitlatie scaune, HUD... Deci daca faci rost de un VIN de la ei, vedem si ce sistem audio are.

Altfel masina este bestie. 2020 cu Premium Selection si 77k km? 32.647,06 €  netto? Fuck yeah. 

image.png

 

Si mai gandeste-te ca unii vor spune ca e naspa ca nu are M-Packet, pe mine sincer nu ma deranjeaza.

 

 

Uite aici topicul despre masina mea.

Sunt multe discutii relativ la motorul de pe 540i pe forum, fie pe seria 5 fie pe X5 sau X3, sunt cateva chiar si seria 1 in zona. Parerea unanima (sau macar majoritara) este ca este motorul ideal pe un seria 5, daca iti permiti impozitul si intretinearea.

Daca ai buget pentru L6 540i, repet asta e motorul ideal. Sase in linie, are tot ce trebuie. Iar un G30 in configuratia asta cu Dynamic Drive si Comfort Sears, este ultimate comfort car.

Multumesc pentru raspuns. 

Masina o sa fie achizitionata pe PJ , pret NET, nu imi pun problema de impozit, consum sau intretinere . Singur lucru care ma deranjeaza este ca probabil o sa vad 2 sau maxim 3 schimburi de ulei in cei 70k km sau 90k sau cati or fi. La masinile personale nu am schimbat uleiul la mai mult de 10k km, si intretinerea a fost facuta cu ulei si piese de cea mai buna calitate . Stiu ce inseamna sa dai aproape 1000 euro pe un schimb de ulei in cutie automata + ulei diferentiale , deci nu ma sperie intretinerea . Tot ce vreau este sa nu iau vreo teapa legata de ceva probleme specifice anumitor modele ..si apoi sa vin aici pe forum sa ma plang ca BMW e o masina proasta si voi sa spuneti ca ..hei asa patesti daca nu intrebi. Totusi inca raman uimit de devalorizarea unui asemenea model , mie sincer mi se par prea ieftine fata de pretul de nou. 😅. Luni o sa cer VIN si poze la Limo..si mai postez atunci. 

 

Mersi! 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Sorin003 said:

Luni o sa cer VIN si poze la Limo..si mai postez atunci. 

Daca ai garantie Premium Selection, nu prea ai ce face, trebuie sa fie ok, dar oricum cere si istoricul de service, sa-l vedem si noi. Asa e la toate. 30.000 km si condition based service, deci poate fi si la 20.000 facut in functie de cum cere masina iar in istoricul de service se vede daca a depasit intervalele.

 

A mea are 21.000 si inca nu a facut nici un schimb de ulei, asa ca am sa o programez cat de curand si am sa ii fac shimbul de ulei macar.

 

Link to comment
Share on other sites

La tine Romulus cat iti mai arata computerul ca mai poti face cu uleiul actual?

Mai e o chestie, fiind hibrid, poate masina a mers pana acum mii de km doar pe electric, deci nu vad motive sa consideri uleiul super uzat.

Link to comment
Share on other sites

Fost detinator de 540i G30. L-am tinut de la 5k pana la 127k cu reviile efectuate doar la reprezentanta. In functie cum conduci, masina cere service mai devreme. Eu aveam platit pachetul de service inclusive si m-am tinut de el. Reviziile au fost efectuate in medie la 20.000 km. Motorul era impecabil. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

M-am mai lamurit cu LCI vs pre LCI , in sensul ca am vazut ceva diferente estetice cat si faptul ca LCI este mildhybrid cu 333hp. Acum depinde ce gasim in functie de dotari si buget si ma intrebam daca merita sa analizam ambele variante. Mie , dpdv estetic imi place mai mult preLCI , nevasta-mea LCI, mie seria 5, nevasta-mea M340i sau X3M40 datorita dimensiunilor . Mie imi e " frica " sa aleg seria 3 sau X3 deoarece eu sunt axat mai mult pe confort si ma gandesc ca cele 2 ar fi prea rigide pentru gustul meu , fiind invatat cu Outback. Pe de alta parte, nevasta-mea a mers cu un seria 3 - nu stiu daca era M sau ce motorizare avea si a spus ca " e o caruta" - probabil datorita jantelor mai mari si setarea suspensiei , din nou ea fiind obisnuita cu confortul din Outback - masina aia pluteste peste orice gropi , are 225/65/17 🤪 si o suspensie axata pe confort, nu mai vorbim de o garda la sol de 213 sau 217mm.  Totodata sunt constient ca cel mai mult masina asta va fi condusa de nevasta-mea dar am zis ca aleg eu motorizarea 😅. Este o varza in capul meu acum de nu va imaginati , incerc sa fac o alegere informata . 🤯

Edited by Sorin003
Link to comment
Share on other sites

Mergi pe seria 5, nu are cum să fie X3 sau seria 3 mai confortabil. 
 

E mai frumos LCI cam din punctul oricui de vedere, însă gusturile nu se discută. 
 

Normal dacă ai bani și de Pre și de Lci, varianta corectă întotdeauna este Lci. 

  • Thanks 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Crysis21 said:

Fost detinator de 540i G30. L-am tinut de la 5k pana la 127k cu reviile efectuate doar la reprezentanta. In functie cum conduci, masina cere service mai devreme. Eu aveam platit pachetul de service inclusive si m-am tinut de el. Reviziile au fost efectuate in medie la 20.000 km. Motorul era impecabil. 

Deci nu mai ai bmw-ul ala.

Ce ti-ai luat sau daca nu ai luat inca, ce ai in plan?

540i-ul nu fusese luat de nou?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sorin003 said:

Este o varza in capul meu acum de nu va imaginati , incerc sa fac o alegere informata . 🤯

Sunt într-o situație asemănătoare.

Am avut un Touareg 7P 3.0 TDI din 2013 până în 2020 - cea mai bună mașină pe care am avut-o - absolut nicio problemă la motor sau la mașină în general altele decât consumabile. Este încă în familie și acum are 360.000km. Still no issues. Mașina era super comfortabilă, spațioasă și avea un consum ok din puctul meu de vedere 13-15%
În 2020 m-a mâncat pe mine în fund să îmi iau un Seria 5 F10 - mașina bună, km puțini, nimic de reproșat, însă nu m-am putut obișnui  nici până în momentul de față cu poziția joasă a unui sedan. Sunt foarte multe momentele când îmi doresc să fi avut în fața mea covrigul de VW.

Ce vreau să zic este că ar trebui să ai în vedere faptul că treci de la o mașină cu poziție înaltă de condus la una mai joasă.

Mi-aș fi luat acum un Touareg mai nou, dar se pare că brandul BMW m-a făcut să mă îndrăgostesc de micile lor chițibușuri care te fac să te simți special, fapt pentru care sunt acum în căutarea unui X3/X4 M40i. Mă uitam și la X5 până să iau una la test drive de la Bavaria - nu mi-a plăcut absolut deloc cum se conduce. X3/X4 sunt mai fâșnețe și mult mai manevrabile dpmdv.

41 minutes ago, WIN60 said:

Mergi pe seria 5, nu are cum să fie X3 sau seria 3 mai confortabil. 

@Sorin003 cel mai bine ar fi să soliciți un test drive la Bavaria. Te duci frumos cu soția, conduceți amândoi puțin și vă faceți o părere. Eu așa am făcut și am ajuns la concluzia că ni se potrivește mai mult un X3/X4. Nu trebuie să fie neapărat aceeași motorizare. Testezi doar ruliul, poziția la volan și eventual dimensiunea portbagajelor.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, edit said:

La tine Romulus cat iti mai arata computerul ca mai poti face cu uleiul actual?

Mai e o chestie, fiind hibrid, poate masina a mers pana acum mii de km doar pe electric, deci nu vad motive sa consideri uleiul super uzat.

Scrie exact cat a facut in computerul de bord, ma duc dupa ce imi beau cafeaua sa verific.

image.png

Momenan asta e in aplicatie ca service.

image.png

Deci 20.648 km total din care 6.059.8 eDrive. Adica 14.588.2 km ICE.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Sorin003 said:

M-am mai lamurit cu LCI vs pre LCI , in sensul ca am vazut ceva diferente estetice cat si faptul ca LCI este mildhybrid cu 333hp. Acum depinde ce gasim in functie de dotari si buget si ma intrebam daca merita sa analizam ambele variante. Mie , dpdv estetic imi place mai mult preLCI , nevasta-mea LCI, mie seria 5, nevasta-mea M340i sau X3M40 datorita dimensiunilor . Mie imi e " frica " sa aleg seria 3 sau X3 deoarece eu sunt axat mai mult pe confort si ma gandesc ca cele 2 ar fi prea rigide pentru gustul meu , fiind invatat cu Outback. Pe de alta parte, nevasta-mea a mers cu un seria 3 - nu stiu daca era M sau ce motorizare avea si a spus ca " e o caruta" - probabil datorita jantelor mai mari si setarea suspensiei , din nou ea fiind obisnuita cu confortul din Outback - masina aia pluteste peste orice gropi , are 225/65/17 🤪 si o suspensie axata pe confort, nu mai vorbim de o garda la sol de 213 sau 217mm.  Totodata sunt constient ca cel mai mult masina asta va fi condusa de nevasta-mea dar am zis ca aleg eu motorizarea 😅. Este o varza in capul meu acum de nu va imaginati , incerc sa fac o alegere informata . 🤯

Daca te intereseaza comfortul 5-ul e peste X3(mai ales M40i) si peste orice seria 3. Chiar daca sunt similare 5-ul e peste X3 si la interior si la calitatea materialelor

Si eu as alege LCI, arata mai modern vine si cu noul dashboard digital si cu noul iDrive.

Link to comment
Share on other sites

@Sorin003 acum avem un G20 330i xDrive si suspensiile ma omoara. La drum intins nu ma pot plange, insa in oras nu-mi place deloc acolo unde sunt drumurile mai proaste sau la intalnirile cu liniile de tramvai. 
 

@edit nu, a fost masina de showroom. Am luat-o cu aprox 5000km. Eram tare innebunit sa iau noul Cayenne insa dupa ce l-am vazut la Stuttgart am ramas dezamăgit. Am comandat un X5 nou, estimarea de livrare este Iulie. A fost o problema cu Integral Active Steering si am asteptat pana s-au reluat comenzile cu aceasta optiune. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.