Jump to content

Recomandare achizitie BMW 540i G30


Sorin003

Recommended Posts

2 hours ago, Romulus said:

Acum ca intrebi, nu stiu sincer, pentru mine e prea complicat de urmarit cine e cine si ce e ce cu hardware si software in BMW-uri.

Confused Rooster Teeth GIF by Achievement Hunter

 

3 hours ago, Viper05 said:

ce inseama dashboard digital?

id7 vine si pe nfl din 2020

Ma refer ca toate LCI-urile vin cu noul Instrument cluster(nu stiu cum sa zic in romana 🥸), si cu id7, pe cand non-LCI-urile mai vechi de 2020 sunt cu modelul vechi de cluster si cu id6

Romulus@ Tu ai noul cluster si id7

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, raduron10 said:

 

Si eu as alege LCI, arata mai modern vine si cu noul dashboard digital si cu noul iDrive.

pai asta ai spus prima data

23 minutes ago, raduron10 said:

 

 

Romulus@ Tu ai noul cluster si id7

 

vechiul

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Crysis21 said:

@Sorin003 acum avem un G20 330i xDrive si suspensiile ma omoara. La drum intins nu ma pot plange, insa in oras nu-mi place deloc acolo unde sunt drumurile mai proaste sau la intalnirile cu liniile de tramvai. 

330i-ul este pachet M sau ai jante mari / runflat?

Mi se pare important pentru ca lucrurile astea pot afecta mult confortul.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

asa mare difenta sa fie intre pachet m si standard?

Da, este diferență mare.. arcuri/suspensie poate sj Bari/bucșe antiruliu deși nu știu sigur. 
 

Eu am pus doar amortizoare M pe arcuri stock și Bari antiruliu cu bucșe de M5 și e diferență destul de mare.. stau și pe o stradă care zici ca e de pe frontul din Ucraina și zice nevasta mea față de fiesta ei ca zici ca se rupe mașina cum se aude când da in denivelări și gropi. 
 

Se poate atenua din asta cu o presiune mai slabă în anvelope ( un 2.2 ) însă tremură volanul din cauza asta (am constatat târziu ca de acolo era problema) 

 

Acum țin 2.5 față și 2.6 spate. 

Edited by WIN60
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nu as zice ca e regula generala, pe alte modele suspensia M poate fi mai iertatoare.

Seria E e in trecutul BMW si de atunci s-au schimbat destul de multe, inclusiv abordarea lor dpdv al suspensiilor.

Dar pe G20, e unanim ca suspensia M e foarte incomfortabila si pe orice seria 3/4 cu pachet M se recomanda suspensia adaptiva.

Cam la fel cum era pe F-uri, unde suspensia adaptiva mai salva din incoerenta si lipsa de stabilitate a suspensiei standard.

Pe M440 cu suspensia adaptiva si cu roti de 18 cu runflat, masina aproape ca plutea pe autostrada, cu tot cu denivelari scurte.

Imi inchipui ca fara runflat e foarte confortabila. As merge atat de departe incat as spune ca ultimul seria 3/4 (LCI cel putin) la drum lung ma duce cu gandul la fostul seria 5 dpdv al confortului.

 

PS: Mi se pare ca experienta cuiva pe o masina poate fi complet diferita de a altuia pe acelasi model de masina in functie de dotari si de roti/anvelope. De multe ori sunt discutii aproape in contradictoriu, pana iti dai seama ca unul avea o dotare si celelalt nu, sau unul merge cu runflat si altul nu.

Edited by paul_e88
Link to comment
Share on other sites

Clar și mai există și percepția omului.. pe aceeași mașina unuia i se pare naspa și unuia i se pare fain..

De aia trebuie să testezi tu și părerile doar să ți facă o idee cu privire la ce anume să testezi ca să aflii singur, răspunsurile la întrebări. 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic, am suspensie adaptiva pe g21 , si comparativ cu f10 standard mi se pare o masina de curse. efectiv nu se poate merge pe piatra cubica cu ea, sau speed bumpuri, am unul cand ma duc la shopping , peste 5kmh efectiv imi sare fundul la masina

acuma m-am obisnuit cred( sau merg instinctiv mai incet) dar ca si comfort seria 5 e total din alta liga. Nu am condus g30 totusi

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Romulus said:

image.png

 

Posibil, dar eu cautand sa cumpar, nu am gasit niciuna.

Fix acel nfl din prima postare vin cu ele :)))

 

Quote

Ca si optionale, pare sa fie ce trebuie, desi nu scrie nimic despre sistemul audio care pentru mine a fost super important iar cel de baza este destul de jalnic. Dar are Comfort Seats, are chiar si soft-close, are Dynamic Drive, piele pe bord, venitlatie scaune, HUD... Deci daca faci rost de un VIN de la ei, vedem si ce sistem audio are

Are sistemul HiFi. Initial si eu am strambat din nas ca nu e chiar HK, dar se aude chiar foarte bine, ba am prieteni cu HK care zic ca se aude mai bine decat al lor (chestie care am auzit-o si la cunoștințe cu G20).

Also, doar eu schimb uleiul la al meu 540i la 10.000 km? :)))

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Eco89909192 said:

 

Also, doar eu schimb uleiul la al meu 540i la 10.000 km? :)))

Si eu schimb cam tot la 10000km respectiv 15000km combinati electric cu benzina.

Pentru initiatorul topicului mergi pe G30 LCI neaparat cu suspensia adaptiva daca vrei confort.

Link to comment
Share on other sites

@Sorin003 avand in vedere ca vei compara cu un outback, dpdv comfort, seria 5 se apropie cel mai tare de ceea ce vrei tu, dar daca mai paresesti si asfaltul sau  folosesti din cand in cand garda la sol, iti recomand sa mergi pe un X3 G01, iar pentru comfort, alege jantele pe 19, cu talon de 50, si sigur iti vor oferi un comfort decent.

Cat despre motorizare, 30i sau M40i la X3.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Crysis21 said:

@edit nu, a fost masina de showroom. Am luat-o cu aprox 5000km. Eram tare innebunit sa iau noul Cayenne insa dupa ce l-am vazut la Stuttgart am ramas dezamăgit. Am comandat un X5 nou, estimarea de livrare este Iulie. A fost o problema cu Integral Active Steering si am asteptat pana s-au reluat comenzile cu aceasta optiune. 

da, nu stiu ce sa spun de cayenne vs X5. cel putin cayenne are spatiu fata/spate, pozitia de condus e mai joasa si are portbagaj urias, ideal pt familiile cu mai multi copii 🙂

spuneai ca nu stiu ce cilindri la portbagaj nu ti-au placut.

pe mine ma tampeste pretul de plecare la porsche, faptul ca masinile in dotarea de baza sunt absolut chele, similar bmw, si faptul ca se cere un pret aberant atat pt dotarea de baza cat si pt niste optionale modice.

m-am uitat cu scop de what if pe panamera 4 si vine cu cartoane pe scaun, fara memorie la scaun sofer, doar cu senzori fata/spate, jante pe 19 care sunt minuscule in raport cu diametrul total al rotii (identice cu X5 F15), fara praguri iluminate, para pedale imbracate in inox (doar cauciuc penal), fara nimic. ma mir ca are in standard scaune incalzite fata si faruri matrix. si mai si tin la pret cu discounturi modice de 2-3-5% (5 daca esti norocos).

si da, adaugand si discoutul bmw, deja probabil x5 ti-a iesit la pret de 2/3 din cayenne.

prin comparatie, la Maserati in standard, (iar Grecale este masina de super volum), am avut inclusiv LSD pe spate, cea mai fina piele, memorie la scaune, climatizare pe 3 zone (cu reglaj clar pe spate, nu vreo rotita penala), evacuare sport de trezesc cartierul, hud, keyless entry, roti pe 20 (intr-o masina din clasa mai mica ca X5/cayenne), scaune reglabile pe 14 directii (panamera are in standard pe 8...ma mir ca nu are manivele)...am mai bifat niste maruntisuri pana in 13.000 extra

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, edit said:

da, nu stiu ce sa spun de cayenne vs X5. cel putin cayenne are spatiu fata/spate, pozitia de condus e mai joasa si are portbagaj urias, ideal pt familiile cu mai multi copii 🙂

spuneai ca nu stiu ce cilindri la portbagaj nu ti-au placut.

pe mine ma tampeste pretul de plecare la porsche, faptul ca masinile in dotarea de baza sunt absolut chele, similar bmw, si faptul ca se cere un pret aberant atat pt dotarea de baza cat si pt niste optionale modice.

m-am uitat cu scop de what if pe panamera 4 si vine cu cartoane pe scaun, fara memorie la scaun sofer, doar cu senzori fata/spate, jante pe 19 care sunt minuscule in raport cu diametrul total al rotii (identice cu X5 F15), fara praguri iluminate, para pedale imbracate in inox (doar cauciuc penal), fara nimic. ma mir ca are in standard scaune incalzite fata si faruri matrix. si mai si tin la pret cu discounturi modice de 2-3-5% (5 daca esti norocos).

si da, adaugand si discoutul bmw, deja probabil x5 ti-a iesit la pret de 2/3 din cayenne.

prin comparatie, la Maserati in standard, (iar Grecale este masina de super volum), am avut inclusiv LSD pe spate, cea mai fina piele, memorie la scaune, climatizare pe 3 zone (cu reglaj clar pe spate, nu vreo rotita penala), evacuare sport de trezesc cartierul, hud, keyless entry, roti pe 20 (intr-o masina din clasa mai mica ca X5/cayenne), scaune reglabile pe 14 directii (panamera are in standard pe 8...ma mir ca nu are manivele)...am mai bifat niste maruntisuri pana in 13.000 extra

Am sa deschid un topic dupa ce ajunge. In general mi se pare ca primesti mai mult pentru aceeasi suma de bani la BMW comparat cu Porsche. Cu optiunile bifate toate, preturile sunt similare pentru motorizarea de baza. Discount-ul a fost ~16%. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Crysis21 said:

Am sa deschid un topic dupa ce ajunge. In general mi se pare ca primesti mai mult pentru aceeasi suma de bani la BMW comparat cu Porsche. Cu optiunile bifate toate, preturile sunt similare pentru motorizarea de baza. Discount-ul a fost ~16%. 

nu stiu cum ti-a iesit tie acelasi pret de lista in config identica la motorizarile de baza.

ai calculat la cayenne de 353cp care pleaca de la 96.000 in Romania si X5 40i de 385cp care pleaca de la 82600. cayenne nu are mai nimic in standard extra fata de bmw. am identificat rotile de 20 vs 18 si extrem de putine maruntisuri. deci trebuie sa bifezi rahaturi la ambele ca sa le scoti la lumina. dar detaliezi tu cand dezschizi topicul.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.