Jump to content

BMW F11 520D B47


Onisim95
Go to solution Solved by mik15,

Recommended Posts

Salutare tuturor , am o problemă cu un BMW 520 d , 2014 generația nouă de motor B47 .

am pus turbina nou, filtre ulei (le schimb la 7000-10000km ) , am schimbat garniturile la intercooler , la turbo , epurator nou , filtru de particule(își face regenerarea și are 17g ) , injectoarele sunt in parametri , softul este Stoc !

dar când accelerez tare , iese un puf de fum după mine , și pe urmă nu mai iese , 

dacă merg normal până în 2000-2500 de ture nu scoate nimica . 

nimeni nu găsește nimica la mașină  , mulțumesc 

Edited by Onisim95
Link to comment
Share on other sites

  • Onisim95 changed the title to BMW F11 520D B47
  • Solution

de obicei sunt 2 posibile probleme in astfel de cazuri, fie DPF nu mai are eficienta fie ai poate ceva probleme cu injectoarele(mai putin probabil), probabil ai si tevile usor afumate? Ai soft stock al masinii?

Am vazut multe F10 Euro6 cu problema asta cand cautam pe mobile.de, cu tevile afumate.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut aceeași problema la n47 și a fost senzorul de presiune din rampa. Pe lângă asta, mai aveam și niște oscilații de turație la relanti. Nu știu dacă are și b47 un senzor similar, dar merita verificat dacă toate celelalte sunt în parametri. 

Injectoarele cum au fost testate? 

Link to comment
Share on other sites

mașina cand aM cumpărat-o , era afumată toba , am pus un  DPF de pe alt BMW cu 80.000km care era (alb la intrare alb la ieșire ) 

a fost sortată mașina după ce am schimbat DPF la *207 cp* , acum de o săptămână i-am pus softul original cu AUTOTUNER .

După ce am Pus softul original , am curățat admisia , canalele de la supape , (cu coaja de nucă )  ,am primit EGR nou de la BMW , am pus turbina Nouă (recondiționată) am schimbat toată garniturile de la turbo și intercooler ) masina trage , merge chiar mai bine ca înainte . 

 

DPF este la intrare putin afumat și la ieșire este curat (alb) 

injectoarele au fost verificate cu ISTA 

  • Zylinder 1: 0,0 | 0,5
  • Zylinder 3: - 1,0 | 0,0
  • Zylinder 4: 0,0 | 1,1
  • Zylinder 2: -0,5 | 0,1

După regenerare a sărit la 12 gr 

își face regenerarea odată la 400-500 km (nu știu exact) dar regenerarea până acuma a făcut 🙂

Acuma după toate investițiile , totuși , la accelerare după 3000-3500 de ture scoate un puf de fum ! 
 

am o singură eroare PERMANETA 284E00( Oxygen sensor after catalytic converter, Nernst voltage, signal: Open circuit) 

cred ca este sonda de jos de tot care necesita sa o schimb !

 

Edited by Onisim95
Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat sonda respectiva, la fel am gasit eroarea facand un scan, altfel ea nu da niciun check engine in bord, are treaba cu amestecul si daca nu citeste bine atunci posibil din cauza asta sa ai amestec prea bogat in motorina, de asta si fumul. Valorile injectoarelor sunt ok, nu ai diferente mari intre ele si nici ele individual nu au valori mari fata de 0.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.