Jump to content

Problema Steering Angle Sensor


Recommended Posts

Salutare Colegi.

Am si eu o problema cu un e60 525D din 2005, imi da eroare cu steering angle sensor, in SZL cand rotiile/volanul sunt drepte unghiul e de 127 grade, am incercat sa ii fac calibrare dar la final imi zice ca s-a realizat cu succes in schimb acolo la calibrare inainte sa ma intrebe de cele 2 grade toleranta imi da 1440 grade, daca intru sa citesc valoarea e la fel 127 grade.

daca misc de volan valoriile le citeste, doar ca nu pot face nicicum ca atunci cand volanul e drept sa am 0 grade, si din cauza asta imi da erori pe bord abs, dsc, frana de mana, drive.

Initial problema era cu acei perisori care culisau pe potentiometru, am inlocuit spira si nu mai pot trece de cele mentionate mai sus (inainte nici nu citea), am incercat si cu alt SZL dar aceasi treaba (la masina au fost inlocuite CAS-ul, ECU si cipul, ar avea legatura cu asta?).

Daca aveti vreo idee cu ce sa mai fac va rog sa ma ajutati ca nu imi dau seamna ce mai pot sa fac

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, redog4dy said:

Salut, dupa ce ai inlocuit spira ai codat-o? apoi calibrata.. unghiul de fuga e facut corect la masina ? 

Am incercat sa codez noul SZL dar a esuat codarea, la spira nu am ce coda ca acolo sunt doar perisorii nu are nici un modul, din cauza ca nu am putut coda noul SZL am pus SZL-ul vechi care era codat deja pe masina si spira cu perisorii buni.

La unghiul de fuga nu am umblat deloc, are ceva senzori si pe caseta sau? este ceva procedura mai diferita?

4 minutes ago, WIN60 said:

E mai complicat acolo la tine înlocuind și piese acelea.

Din ce știu unghiul volan trebuie calibrat/învățat în 2 module, nu doar intr unul, poate greșesc. 

Eu am incercat in SZL si in DSC, ar mai fi altceva de facut?

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Sebiosip said:

Eu am incercat in SZL si in DSC, ar mai fi altceva de facut?

nu , ar fi ok doar in SZL, dar daca nu ai unghiul de fuga facut cum trebuie , nu se poate calibra. 

SZL-ul daca nu se poate coda pe masina inseamna ca nu e acelasi cod sau ai alta problema pe la mufe .. nu stiu ce sa zic, poate sunt alti colegi cu alte idei. 

 

// LE : la unghiul de fuga, il faci pe aparat.. volan drept, roti drepte, etc(dar nu te lua dupa mine, poate gresesc eu, si nu vreau sa te pun la o cheltuiala in plus , degeaba) 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, redog4dy said:

nu , ar fi ok doar in SZL, dar daca nu ai unghiul de fuga facut cum trebuie , nu se poate calibra. 

SZL-ul daca nu se poate coda pe masina inseamna ca nu e acelasi cod sau ai alta problema pe la mufe .. nu stiu ce sa zic, poate sunt alti colegi cu alte idei. 

Este ceva procedura speciala pentru reglajul unghiului de fuga sau doar trebuie sa fie rotiile drepte si volanul drept, de proba am incercat si cu volanul asa unde zice ca e drept dar acelasi rezultat, 1440 grade, se sting martorii in bord si dupa cativa metri ca de fiecare data se aprind la loc.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.