Jump to content

'07 E92 330i - am facut o prostie 😂


panzi1

Recommended Posts

tot zic că ma apuc de estetică, și nu mă lasă 🤣.

Aveam o trepidație ușoară in treapta 2, care s-a înrăutățit in cateva zile. După o verificare au cerut schimbate ambele cuple flexibile ale cardanului, si rulmentul intermediar, și o mică surpriză la eșapament...ma miram de ce tot îmi aruncă coduri lambda 2, pentru că la câțiva cm de el era mare ruptură la conexiunea intre headers și evacuare.

Totodată am schimbat si bucșa de la schimbător sperând să scap de jocul lateral al acestuia, a mai scazut si schimbările de viteză sunt mai precise, dar mai sunt de schimbat încă 2 bucsi mici aproape de cutie pe viitor.

That's all for now, sper, continuăm peste o lună când revin in țară 😅

IMG-20240612-162633.jpg

 

IMG-20240612-142951.jpg

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ce bucurie, ce fericire...

IMG-20240718-231550.jpg

Ma poate ajuta cineva cu informații legate de diferențele dintre farurile de UK, și cele de Europa. La o primă căutare , majoritatea celor care dezmembrează au faruri de volan dreapta. Se pot "ajusta" să fie ok pe drumurile noastre, sau sunt diferente constructive între ele? Stângul pare ok, dar dreptul are prinderile rupte si carcasa sparta..

  • Crying 2
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, minu94 said:

Auch, sorry de patanie..cum ai reusit..?

nu eu, fratele meu. I-a frânat tare mașia din față, și cu puțină neatenție...s-a întâmplat. Legal, vina lui, chiar daca ăla i-a frânat prostește...

  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
49 minutes ago, minu94 said:

Motiv de upgrade de frane 🥸

era motiv de upgrade la pachet M 😂 dar...am găsit bara si capota la culoare la 30km de mine, și nu mai fac pretenții 😂

Cu farurile mi-au rămas întrebări, și nu gasesc așa multe informații... că nu aș vrea să iau de UK și să nu le pot ajusta să se vadă ok totul.

Edited by panzi1
Link to comment
Share on other sites

Cel de dreapta de pe uk ai putea sa il pui cu un mic reglaj, dar nu o sa iti bata ok pentru tine.

Parca ai si adaptive la faruri ? Belea ca numai ce ai facut si reconditionarea.

Mai bine vinzi farul ramas si cumperi unele noi Magneti Marelli.

Decat M Pack mai bine faci upgrade la frane fata de 335, pe spate oricum sunt la fel cu ce ai.

Eu nu inteleg de ce au facut configuratia asta la unele 330i cu 336x22 spate si 330x24 fata.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dan_316i said:

Cel de dreapta de pe uk ai putea sa il pui cu un mic reglaj, dar nu o sa iti bata ok pentru tine.

Parca ai si adaptive la faruri ? Belea ca numai ce ai facut si reconditionarea.

Mai bine vinzi farul ramas si cumperi unele noi Magneti Marelli.

Decat M Pack mai bine faci upgrade la frane fata de 335, pe spate oricum sunt la fel cu ce ai.

Eu nu inteleg de ce au facut configuratia asta la unele 330i cu 336x22 spate si 330x24 fata.

mașina are adaptive...farurile mele nu mai aveau, probabil în trecut au mai fost "pățite" 😂. Astăzi am vreo 2 ore timp, ma apuc de dat bara jos si să vedem ce găsesc pe sub, ce mai trebuie să iau.

Farul dreapta e pa, nu știu cum e cel din stânga, deși pare pe poziție.

Recondiționarea o fac iar, sticlele sunt intregi, angel eyes luminează ambele. E doar treaba de montat pe celălalt far. 

Mă oftic doar că probabil nici astea 4 săptămâni nu o sa ma plimb prea mult cu ea 😂.

La ce te referi cu 330x24? marimea discului de frână?

Link to comment
Share on other sites

Pacat, ca sa nu zic nasol, daca nu mai ai adaptive la faruri.

Oricat de bine este refacut un far tot nu o sa fie la fel cu unul nou.

Am putut sa fac comparatia si nu exista nici un "dar" la mijloc.

Cand zic 330x24 ma refer la dimensiunea discului, la 335 este 348x30.

Etrierul de la discurile 330x24 este o gluma pe langa cel de 335.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Dan_316i said:

Pacat, ca sa nu zic nasol, daca nu mai ai adaptive la faruri.

Oricat de bine este refacut un far tot nu o sa fie la fel cu unul nou.

Am putut sa fac comparatia si nu exista nici un "dar" la mijloc.

Cand zic 330x24 ma refer la dimensiunea discului, la 335 este 348x30.

Etrierul de la discurile 330x24 este o gluma pe langa cel de 335.

prin refăcut mă refer doar la curățare interior+lupe, schimbat sticla cu alta nouă, și montat angel eyes-urile. 

Link to comment
Share on other sites

Am găsit bară și capotă la culoare, si la câțiva km de mine. De pe un e92 de uk, care o să-mi mai doneze câteva lucruri mici ce nu-mi placea cum funcționează.

Și, las asta aici pentru posteritate, poate va mai avea cineva nevoie. Farurile de UK de e92 xenon non-lci, au înăuntrul carcasei, langa lupa de xenon un switch care schimbă poziția obturatorului intre UK și Europa. Am verificat și pe farul meu spart, switch-ul este acolo. Se poate vedea doar desfăcând capacul farului, e alb.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hello! N-am mai postat de mult, că n-au mai fost multe de spus. Micul damage după accident a fost reparat cu piese "noi" din dezmembrări (bara și capota).

Singurul "mare" update pe care îl am e că nu mai consuma cat o cisternă, și nu mai face atâta gălăgie. După căutări și căutări, înlocuit una din sondele lambda (cred că degeaba) am descoperit o zonă MICĂ (prin mică era chiar mică...mai mică decât un bob de mazăre) înnegrită la îmbinarea între galeria de evacuare și evacuare. Deja nu mai aveam speranțe că de acolo e, mai ales că după schimbarea sondei lambda, codul 2C7F trim control continua, primeam coduri pe catalizatoare cam o dată la 2 săptămâni, deja incepusem să caut galerii de-cat,dar am zis sa o mai duc o dată la un sudor, că rău nu-i fac. 

Ei bine, după o sudură de jumătate de cm, un alt set de garnituri la evacuare, și o resetare la toate adaptările de fuel cu ISTA am plecat de acolo fără speranțe , dar după o tură m-a lăsat fără cuvinte. Fără gălăgie, trăgea liniar, sunet plăcut fără să fie deranjant, relanti la puțin peste 500 rpm...consum sub 10 in exterior (dacă o las, dar nu prea o las), iar momentan s-a stabilizat undeva intre 13 și 14, cu mers preponderent în oraș.

O așteaptă un schimb de suspensii spate când mă întorc, un reglaj la frâna de mână și...

Apă,paie și bătaie!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

We're cooked! 

După prima tură lungă (CT -bucuresti - CT), la 5 km de casă am primit un low oil pressure light roșu, am oprit imediat dar motorul se oprise deja. E târziu, sunt obosit, și mă gândesc că deja o să caut motoare la dezmembrări...

Mă omoară mașinuța asta, ieri am scos-o din service (amortizoare și motoraș VVT mai mult preventiv, că avea un început de scurt)

  • Crying 1
Link to comment
Share on other sites

Care e situatia pana la urma ? Nu dispera, nu chiar asa de neagra pe cat pare.

In final trebuie sa te obisnuiesti ca este o masina veche care are nevoie de timp si atentie(bani).

Totul se termina cand efectiv nu mai avem timp de alocat pentru ele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.