Jump to content

'07 E92 330i - am facut o prostie 😂


panzi1

Recommended Posts

2 minutes ago, minu94 said:

Din ce stiu au in baza lor de date dar de fel le e lene sa caute calumea si cauta o masina random similara si iau omologarile de acolo

Exact, adica o tampenie. Perpetueaza aiurea orice greseala sau omisiune.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, minu94 said:

Exact, stilul romanesc pe simplu...

@panzi1, nu ne dai si o filmare cu sunetul evacuarii? Eu unul sunt mare fan sunet BMW 6 in linie benzina ❤️

ajung să iau mașina in 30 de minute și revin cu ce am pe stâlp, dar tot ce am găsit pe net e ca trebuie să fie 2 lățimi 18. Sa vedem, poate am noroc și am si setup "square" pe acolo..

  • Like 1
  • Love BMW 2
Link to comment
Share on other sites

nu am nimic pe stâlp, probabil mașina a fost revopsită la un moment dat..

Cred că am termostatul blocat. Am reușit să intru în meniul "secret" si l-am ținut pe coolant temp pe drumul de 35km ce l-am făcut până acasă. Pe exterior, cu pilotul la 100-100, nu a sărit apa de 60. Cand am ajuns in oraș și trafic, a ajuns pe la 70+- și după ce am parcat am mai stat cu ea pornită 5-10 minute si ajunsese pe la 75. 

Pe lângă asta, sau sunt conectate, mi-e frig in mașină cu căldura pe tare :)) pe partea șoferului bagă doar rece, la pasager bagă cum trebuie. Probabil calorifer înfundat, o să-i fac un flush zilele următoare ca am găsit un tutorial.

 

of. o nouă zi o noua problema 🤣 

Edited by panzi1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Stickerul de pe stalp se poate cumpara separat si il lipesti la loc. La RAR trebuie sa mergi cu jantele in dimensiunile pe care vrei sa le treci in carte montate pe masina, impreuna cu acea hartie de la BMW, dupa cum au zis colegii deja.

 

Totusi cred ca nu ai jantele potrivite pe masina, ar trebui sa fie in doua marimi, nu exista alta varianta pentru modelul tau de masina pt jantele pe 18". Te duci degaba la RAR. Asa ca daca vrei sa fii 100% in legalitate trebuie sa pui pe spate jante mai late, care oricum arata mult mai bine 🙂

image.png

Edited by Romulus
edit image embed
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, panzi1 said:

nu am nimic pe stâlp, probabil mașina a fost revopsită la un moment dat..

Cred că am termostatul blocat. Am reușit să intru în meniul "secret" si l-am ținut pe coolant temp pe drumul de 35km ce l-am făcut până acasă. Pe exterior, cu pilotul la 100-100, nu a sărit apa de 60. Cand am ajuns in oraș și trafic, a ajuns pe la 70+- și după ce am parcat am mai stat cu ea pornită 5-10 minute si ajunsese pe la 75. 

Pe lângă asta, sau sunt conectate, mi-e frig in mașină cu căldura pe tare :)) pe partea șoferului bagă doar rece, la pasager bagă cum trebuie. Probabil calorifer înfundat, o să-i fac un flush zilele următoare ca am găsit un tutorial.

 

of. o nouă zi o noua problema 🤣 

in primul rand schimba termostatul, si daca schimbi termostatul schimba si pompa de apa preventiv, astea au pompe electrice de apa si daca nu stii cand a fost inlocuita, fa-o acum, sunt ambele in acelasi loc si sigur te va lasa cand iti e lumea draga. Apoi daca dupa aceea tot asa e cu lipsa caldurii verifica distribuitorul, sunt 2 electrovalve si mai au obiceiul sa ramana blocate, de aia pe o parte ai caldura si pe una nu, sunt in zona din fata parbrizului, vin doar impreuna ca piesa de schimb. Multi le curata si apoi functioneaza ok.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mik15 said:

in primul rand schimba termostatul, si daca schimbi termostatul schimba si pompa de apa preventiv, astea au pompe electrice de apa si daca nu stii cand a fost inlocuita, fa-o acum, sunt ambele in acelasi loc si sigur te va lasa cand iti e lumea draga. Apoi daca dupa aceea tot asa e cu lipsa caldurii verifica distribuitorul, sunt 2 electrovalve si mai au obiceiul sa ramana blocate, de aia pe o parte ai caldura si pe una nu, sunt in zona din fata parbrizului, vin doar impreuna ca piesa de schimb. Multi le curata si apoi functioneaza ok.

Pompa de apa a fost schimbată fix înainte să iau mașina, că i-a clacat samsarului in drum spre service-ul unde trebuia să facem verificarea. Dar a fost schimbată cu una din dezmembrări. Știu că poate claca oricând, dar nu mai am buget luna asta să o schimb "preventiv"...o să schimb doar termostatul.

O sa ma uit de distribuitoarele astea, nu am auzit până acum, găsisem doar tutorialul ăsta pentru a face un flush la heater, voiam să o fac in weekend dacă e vremea frumoasă.

BMW E90, E92 Blowing Little Or No Heat From One Side Or All Vents.pdf

Ca update-uri. Consumul mi-a scazut după revizie, am mers aseară cu 9 pe exterior, si am doar 15 pe oraș. e mai bine decat 12/18 ce era înainte. Azi rezolv direcția, bucși, brațe, șuruburi excentrice si mâine îi pun gumele noi ❤️ abia aștept să ma pot bucura puțin de ea și de stabilitatea mult lăudată de BMW că momentan simt că mă plimb cu ceva barjă pe un râu agitat 🤣

Link to comment
Share on other sites

Fie nu înțeleg mașina asta, fie are o problema dar intermitentă. De 2 zile se încălzește cum trebuie, stă acul de temp ulei mai sus de indicația 70 la drum lung, totul e cum trebuie. Mi-a aparut sa completez antigel, am băgat 1l și m-am speriat că am pierderi si uneori vad abur ieșind pe eșapament, dar poate e doar condens de la vreme rece, si nu se incalzea mașina din cauză că nu era sistemul aerisit bine și mai erau bule de aer???

Good news si bad news combinate. Jantele pe mașină sunt ce trebuie, originale, în două lățimi, erau cauciucurile puse prost. Bad news...am incaltat-o cu 225/40 pe toate roțile, și mi-a venit si talonul nou pe care sunt trecute dimensiunile. Cauciucurile nu prea le pot da înapoi, ca am rulat cu ele, nu mă simțeam în siguranță să mai merg cu cele vechi. Fie merg la risc si la prima oprire sunt victimă, fie dau gaură în buget cu 2 la dimensiune pe spate, si runflat că runflat sunt cele de pe mașină 😞

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, minu94 said:

Gaura in buget din pacate…celelalte le pui pe OLX si reusesti sa mai recuperezi putin din paguba…

Pe ce cauciucuri ai mers pana la urma?

am luat setul de Continental sport contact runflat. Sh-uri, dar au 6-7mm profil. 

Și ce-mi plăcea cum arată pe spate așa cu puțin stretch 😅😅

  • Like 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/19/2024 at 7:56 PM, minu94 said:

Ai Logic7. Legat de acea eroare, sa nu fie vorba de vreun contact imperfect. Aici ar trebui sa mergi la cineva priceput pe electrica maybe? Sau cineva care se ocupa de retrofituri BMW

Da, N54 si N55 sunt incredibil de scumpe pt ce sunt, that is the truth...dar sa speram ca isi vor tine pretul :)) 

am logic7, dar probabil are amplificatorul schimbat, adică din ce văd mai mult ca sigur. Nu e prioritar, muzica merge, dar să știu de ce ma ocup când termin cu partea tehnică si încep să ma apuc să aduc tot restul la "ce trebuie".

Asta am găsit în portbagaj..amp-ul de logic7 trebuie să fie mult mai mare de atât, din câte am văzut, dar parcă si conexiunile le avea diferite, tot din ce am văzut pe net .. mă poți lămuri?

IMG-20240227-160023.jpg

IMG-20240227-160522.jpg

IMG-20240227-160923.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Legat de mufe, nu te pot ajuta din pacate nestiind exact. Poate pot interveni colegii.

In schimb, pot zice ca acel amplificator clar nu e de Logic7, si nici de sistem Hi-fi. Ft ciudat. Vad insa un inceput de data de productie. Ce luna si ce an de productie e a ta?

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, minu94 said:

Legat de mufe, nu te pot ajuta din pacate nestiind exact. Poate pot interveni colegii.

In schimb, pot zice ca acel amplificator clar nu e de Logic7, si nici de sistem Hi-fi. Ft ciudat. Vad insa un inceput de data de productie. Ce luna si ce an de productie e a ta?

27-12-2006 îmi da mdecoder. Nu părea umblat acolo, șurubelele de pe acolo pareau neatinse de vreo cheie, până să le desfac eu :))

 

3 hours ago, zeronoo said:

Ala din poza e modul tv nu amplificator audio

păi si amplificatorul unde ar trebui să se afle, dacă nu e acolo? peste tot unde am căutat, ar trebui sa fie sub mocheta laterală, in partea stângă a portbagajului..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Când n-ai ce face, îți faci de lucru 😅

Mașina a venit cu plafon negru, dar era decolorat, cu diverse urme pe el si etc. Azi mi-am făcut curaj si l-am dat jos, i-am aplicat 3 spray-uri negre pentru textile si acum e negru negru ❤️

S-a întunecat până să apuc să fac o poză cu el montat, dar arată mult mai bine acum.

(Foarte) încet, dar sigur, ajunge frumoasă.

IMG-20240312-201857.jpg

Messenger-creation-ae639415-576e-4dc8-aa

 

IMG-20240312-145557.jpg

IMG-20240312-142037.jpg

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

reply aiurea, că nu știu să dau de un mod.

Rog dacă se poate mutarea topicului în "mașina mea" (fie nu am fost atent când l-am făcut, fie mi-a fost mutat că numai de probleme întrebam în primele postări) , o sa încerc să updatez puțin câte puțin pe măsură ce se mai face câte ceva la ea. 

puteți sterge mesajul ăsta după. mersi!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minu94 said:

@Romulus te poate ajuta for sure cu mutatul. 

Eu astept cu nerabdare sa vad ce ii mai faci, ft frumos a iesit plafonul btw!

Sunt limitat de buget momentan, că lista e făcută, pe priorități. Sper ca anul ăsta să o fac din mașină de 10m, in mașină de... mai puțini m🤣 (de la 10m e frumoasă, apoi începi sa vezi defectele

Oricum, mare parte din "defecte" sunt de natură cosmetică si cer doar să arunc cu bani in ea:

-jantele au curb rash, trebuiesc decapate, slefuite și vopsite 

-triplele exterioare au crăpături și una din benzile led e mai leneșă decât celelalte

-unul din faruri are o crăpătură, farurile nu-s ale ei că nu sunt adaptive (inlocuire cândva)

-trebuie să schimb grilele de la proiectoare că cineva a facut ghetto tuning să se vadă conductele de aerisire la frâne si a tăiat din ele

-scaunul șoferului are o zona de 5x5cm unde pielea este aproape ruptă de la uzură

-lac sărit pe o zonă de 4x4cm pe stâlpul stânga spate, și încă câteva locuri mici pe portbagaj și bara spate

-tipsurile evacuării nu sunt aliniate, unul stă mai in spate ca celălalt (încă nu sunt decis dacă să le tai si să pun altele, sau să ma complic un un traseu stock de 335, având deja bara spate)

-ambient lighting-ul din ușile față e chior de abia se vede noaptea, probabil trebuie inlocuite ledurile

-nu-mi place bordul cu lumină alba imitație de M, îl schimb oricând cu unul stock, portocaliu, care să nu aibă 330km/h maxim :))

Restul, cele tehnice, sunt foarte minore si stau cu ochii pe ele ca pe butelie să nu se dezvolte, dar ma împiedică timpul, si vremea de afară să ma ocup de ele.

-Oil filter housing gaskets îmi stau în torpedou, aștept să-mi vină și Mickey mouse flange din aluminiu de la prietenii chinezi, si dacă e calitate ok le fac împreună (am un mic mic oil leak de acolo care în timp a murdarit tot motorul pe partea dreaptă)

-pierd și puțin antigel pe la radiator pe undeva, tind sa cred ca pe la surubul de golire de jos, e umed mereu acolo) dar nu mă încumet să dau nimic jos pe vremea asta rece cand toate plasticele sunt casante. Umblu ca samsarul cu sticla de antigel preparat in portbagaj, am completat 0.5l in ultimele 2 săptămâni. Să mai aștepte...

-amortizoare spate (cel de pe stânga a început să umezească)

- scârțâie ceva pe spate dreapta, dar doar uneori si doar când vrea ea :)) încă sunt in căutări.

-no communication with amplifier persistă. Muzica merge, și merge chiar daca scot siguranța amplificatorului, ceva e umblat acolo dar am nevoie de un electrician că pe mine mă depășește.

-am primit de 2 ori check engine de la Lambda control 2, senzorul după catalizator bank 2, dar de fiecare dată când l-am monitorizat cu ista/bimmerlink a fost perfect în parametri și la fel ca celălalt, tind sa cred că e un contact imperfect pe undeva.

-lipsa căldurii pe partea șoferului e cauzată de unul din flapsurile de pe distribuitorul de climă, cel responsabil cu partea stângă. Dacă le reinitializez pe toate cu ista+, merge cateva zile apoi iar șomează, se aude cum vrea să deschidă și nu poate servo-ul să il miște. bine că vine căldura...

Tot umblând la plafon, am dat si fețele de uși jos sa verific ambientalele, și liningul din portbagaj cand am căutat problema cu amplificatorul - totul e drept, nesudat, airbagurile sunt toate la locul lor si originale, nu am găsit urme de "umblat" pe nicăieri. Deci daune n-au fost seriose la viața ei.

Ma bucur că nu mai aruncă cu fault codes aiurea în mine, probabil doar avea nevoie sa fie dezmorțită.

E un "proiect" mașina, dar mă bucură mult că la banii ce i-am dat pe ea e întreagă, și doar e o mașină ce a fost neglijată și stată. Aveam un foarte mare nod in stomac că o să pice ceva serios curând, sau că avea defecte mascate...1000km mai târziu , totul e ok...ish.

Cu puțină atenție o să ajungă înapoi la "former glory" 🤣

E foarte plăcut sentimentul când se întorc atâtea capete pe stradă după tine...ma motivează mai mult să o aduc acolo unde trebuie să fie.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce schimbi OFHG sa nu uiti sa faci primingul la pompa de ulei. Multi nu fac asta si se trezesc cu uzuri pe cuzineti. 

Ii scoti cablurile din bobine si dai de 3 ori timp de 10 secunde sa invarta. Intre cele 3 sesiuni sa faci pauze sa nu termini alternatorul. 

Si eu sunt in cautare de mickey mouse flange ala :)) dar parca nu m-as incumeta de la chinezi. Poti sa imi dai un link in privat? Mercii

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, minu94 said:

Dupa ce schimbi OFHG sa nu uiti sa faci primingul la pompa de ulei. Multi nu fac asta si se trezesc cu uzuri pe cuzineti. 

Ii scoti cablurile din bobine si dai de 3 ori timp de 10 secunde sa invarta. Intre cele 3 sesiuni sa faci pauze sa nu termini alternatorul. 

Si eu sunt in cautare de mickey mouse flange ala :)) dar parca nu m-as incumeta de la chinezi. Poti sa imi dai un link in privat? Mercii

Mersi de pont! vazusem ceva si pe forumurile din afară, dar mi-a scăpat din vedere.

Ai mesaj cu chinezăria luată 😅

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

"cărămidă cu cărămidă" era o zicală 

Azi am înlocuit stopurile exterioare, cele vechi erau pline de crăpături(nu știu cum s-a reușit, toate crapaturile erau pe interior) și una din benzile led nu mai lumina la aceeași intensitate. Maine polishez și partea de pe portbagaj, să le aduc la același nivel. Deja pare cu un an mai nouă 😂

Aștept și după setul de șuruburi de aluminiu de la alternator, să-l pot da jos să înlocuiesc disa mică de sub admisie fără să dau jos admisia cu totul...

IMG-20240329-002044.jpg

IMG-20240329-113258.jpg

IMG-20240329-113352.jpg

 

Edited by panzi1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minu94 said:

Bafta cu pusul inapoi al alternatorului:)) daca e ca la mine, o sa iti dea putin de furca, vreo doua zile :)))

pe YouTube pare simplu:)) știu că la astea "turbate" sunt mai multe de dat jos. Dar din ce am văzut la mine pare easy. Dat airboxul jos, cureaua jos de pe el, are o mufă sub el si cele 4 șuruburi 😅

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, minu94 said:

Bafta cu pusul inapoi al alternatorului:)) daca e ca la mine, o sa iti dea putin de furca, vreo doua zile :)))

după ăsta mă iau, si mai am vreo 2 asemănătoare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.