Jump to content

verificare senzor axa cu came bmw e36 318i m43b18


Recommended Posts

3 hours ago, Tzitzicat said:

Nu e ok reparatie prin inlocuire fara diagnostic, dar la cat ai dat pe pompa schimba si regulatorul

Parca e in jur de vreo 100 de lei

Diagnoza nu prea mă ajută în acest caz. Nu apare nici o eroare. Pompa a fost relativ ieftină 60 de euro. Regulatorul Bosch este 40 de euro. L-am comandat deja. Dacă nici așa nu rezolv nimic trebuie să verific injectoarele, poate rămâne vreunul deschis.

Link to comment
Share on other sites

azi am schimbat si regulatorul de presiune de pe rampa de injectie. Din nefericire nu a adus nici o schimbare. In continuare face la rece intre 2.4 si 2.6 bari la ralanti, cu scurte cresteri pana la 2.8 pe accelerare. Iar la cald face 2.2 bari, cu cresteri pana la 2.5 pe accelerare. 

Am masurat si presiunea la pompa, acolo presiunea este 2.6 bari la ralanti pana la 3 bari la accelerare.

intre timp mai comandasem un set de senzori second, senzor de axa cu cama si senzor de vibrochen, si cum senzorul de vibrochen era nou, l-am schimbat decat pe cel de la vibrochen. Din pacate nu e in stare prea buna, are ecranajul de pe cablu in doua locuri crapat, insa se pare ca nu a contat, masina porneste bine si in sfarsit am scapat de limitarea de turatie. Acum merge iarasi perfect si pot sa accelerez pana la capat.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mihai vigariu said:

azi am schimbat si regulatorul de presiune de pe rampa de injectie. Din nefericire nu a adus nici o schimbare. In continuare face la rece intre 2.4 si 2.6 bari la ralanti, cu scurte cresteri pana la 2.8 pe accelerare. Iar la cald face 2.2 bari, cu cresteri pana la 2.5 pe accelerare. 

Am masurat si presiunea la pompa, acolo presiunea este 2.6 bari la ralanti pana la 3 bari la accelerare.

intre timp mai comandasem un set de senzori second, senzor de axa cu cama si senzor de vibrochen, si cum senzorul de vibrochen era nou, l-am schimbat decat pe cel de la vibrochen. Din pacate nu e in stare prea buna, are ecranajul de pe cablu in doua locuri crapat, insa se pare ca nu a contat, masina porneste bine si in sfarsit am scapat de limitarea de turatie. Acum merge iarasi perfect si pot sa accelerez pana la capat.

corectura "senzorul de la axa cu came era nou"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.