Jump to content

528 vs 523


CIC

Recommended Posts

Pai ... principala este in capacitatea motorului... 2,5 versus 2,8. Diferenta asta trebuie sa se umple cumva cu benzina la fiecare ciclu motor :blink:

 

La performante: 8,2 sec versus 7,3 sec. Si in zona asta, secunda aia diferenta se simte bine.

Link to comment
Share on other sites

A fost recall la M52-urile cu Nikasil, acum 10 ani. Deci, parerea mea, daca un M52 merge bine si are compresie in 2007, inseamna ca nu are bloc Nikasil. Care Nikasil se descompunea la actiunea sulfului din benzina.

 

 

Oricum, poti sa ii ceri vanzatorului VIN-ul si seria motorului, si sa le verifici.

Link to comment
Share on other sites

Nu toate, cele care erau din Nikasil aveau probleme.

265660[/snapback]

 

Nu toate m52 pe baza de nikasil au avut probleme.... In general problemele la stratul de nikasil apareau dupa 30k km si erau cauzate in special de calitatea proasta a benzinei care avea in compozitie un % cam mare de sulf, in special cea cu cifra octanica mica.

Link to comment
Share on other sites

va multumesc ,acum sunt putin debusolat ca diesel nu vreau si nu prea as vrea nici un e34 ca am mai avut unul.sa caut ceva mai nou ,eu stiam ca motoarele au ceva da nu stiam exact.oricum THANKS TO EVERYBODY :blink: :) Edited by CIC
Link to comment
Share on other sites

Si ce motoare pe baza de Nikasil nu au avut probleme? :blink:

266133[/snapback]

problema cu nikasilu a aparut in special in tarile unde calitatea benzinei lasa de dorit...la vremea aia... nu numai bmw a folosit nikasil, si ferrari a folosit la un moment dat nikasil si porche...etc

Link to comment
Share on other sites

da dar din cate am inteles principalul factor era sulful care la benzina cu cifra octanica mai mare e in procent f mic si na.... oricum m52 - urile nu sunt la fel de fiabile ca m50. Apropo de 528 ieri cand am sch ambreajul era unu la service cu _chiulasa_ "in punga" :blink:
Link to comment
Share on other sites

Daca iei un E39 cu facelift numai ai treaba cu problema Nikasil, insa 528 nu s-a mai fabricat dupa facelift. Un 525i ar fi ideal...

266268[/snapback]

Sau un 520i cu motorul M54 de 2.2 litri si 170 cp, ar trebui sa fie mai ieftin decat 525i-ul.

Un vecin are (sau avea, ca nu l-am mai vazut de cateva luni) E39 520i din 1997 (parca) si i-a schimbat motorul M52 de 150 CP cu motorul M54 de 170 CP imediat ce l-a cumparat din cauza problemelor de compresie (stia in ce se baga si a scos un pret foarte bun, din cate mi-a povestit).

Link to comment
Share on other sites

ce sa aleg intre 523 si 528 -model e39

ma intereseaza la performante,consum in Bucuresti si probleme ce pot aparea.

THANKS in avans

265557[/snapback]

la 523 consumul e mai mult decat rezonabil...12 in oras, fata de 15 la 528. Iar daca te deranjeaza cei 23cp in minus o rezolvi usor cu un chip si cu o "respiratie" mai buna. La 528 cuplul e mai mare in rest tot pe acolo ajungi :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca iei un E39 cu facelift numai ai treaba cu problema Nikasil, insa 528 nu s-a mai fabricat dupa facelift. Un 525i ar fi ideal...

266268[/snapback]

 

Ciupanezule, intre pre si after facelift vorbim de diferente mari la bani, poate chiar de 5000+ EU.. :blink: Deci exista si alte considerente aici... Si asta financiar e destul de ... principal. Altfel lua omul E60 ca tot serie 5 este :)

Link to comment
Share on other sites

deci mie imi placea acesta http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=jei1e1efjb2

dar de cand am aflat chestia cu motoarele de care stiam dar nu stiam de unde anume apar problemele stau pe ganduri.asta o luam cu 7500 euro si eu nu le inmatriculez ca merg cu numere de AT.

eu va multumesc pentru sfaturi si acum caut dupa 98 sa vad ce gasesc.daca nu o sa ma uit la altceva,oricum sunt dezamagit :blink:

Link to comment
Share on other sites

vad ca are 153k km, ii faci un test de compresie sau cum se cheama :) si daca nu are nimic e ok... al meu e tot m52 motorul si are 193k km si merge ca nou :) Daca tot vrei sa cauti altul cauta incepand cu 2000 ca au double vanos :blink:
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezule, intre pre si after facelift vorbim de diferente mari la bani, poate chiar de 5000+ EU.. :blink: Deci exista si alte considerente aici... Si asta financiar e destul de ... principal. Altfel lua omul E60 ca tot serie 5 este :)

266311[/snapback]

Stiu ca diferenta de bani e mare, dar decat un E39 vai de el mai bine altceva...

Totodata diferenta dintre a lua o masina varza pre-facelift si sa o faci ca lumea si un model facelift nu e chiar asa mare...

Ma refer la faptul ca daca iei un E39 prefacelift o sa ai o gramada de bani de bagat asta daca nu vrei sa-ti bata tot, sa nu traga, sa ai clima sau alte gadgeturi stricate...

Precizez ca dupa parerea mea, tipul de proprietar de E39 nu este omul care a strans cu greu 7-8000 de euro....daca e asa o sa aiba mari probleme in a intretine masina...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca diferenta de bani e mare, dar decat un E39 vai de el mai bine altceva...

Totodata diferenta dintre a lua o masina varza pre-facelift si sa o faci ca lumea si un model facelift nu e chiar asa mare...

Ma refer la faptul ca daca iei un E39 prefacelift o sa ai o gramada de bani de bagat asta daca nu vrei sa-ti bata tot, sa nu traga, sa ai clima sau alte gadgeturi stricate...

Precizez ca dupa parerea mea, tipul de proprietar de E39 nu este omul care a strans cu greu 7-8000 de euro....daca e asa o sa aiba mari probleme in a intretine masina...

266401[/snapback]

foarte trist , dar adevarat 100 % :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.