Jump to content

Zarganit la chiuloasă la BMW X3


David Bogdan

Recommended Posts

Este prima data cand aud de anularea lor 🙂 pe mine ma uimesc ce reusesc sa faca uni mecanici, chiar ieri discutam cu stomatoloaga mea care imi zicea ca ii vin oameni cu masea cariata la varsta tanara care poate fi salvata ( bine cu costuri mult mai mari ) decat scoaterea ei si opteaza pentru scoatere, partea buna e ca ea ii refuza, partea nasoala e ca mecanicii nu refuza ( la fel ca si uni doctori) ... ai bagat prea multi bani in masina, o tragi pe dreapta pana mai faci rost de bani si o faci cum trebuie, nu iti permiti sa o faci cum trebuie, o vinzi si cumperi opel sau skoda ( tot masina de te duce de la A la B este ) vrei presetanta, comfort etc , baga mana in buzunar .

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Onnix said:

Scuza-ma, insa nu sunt de acord cu anulatul componentelor puse de fabrica. Cand isi cumpara masina, romanii vor ca ea sa fie intr-o stare impecabila, istoric reprezentanta etc iar dupa, incep sa anuleze Dpf/catalizator, Egr, clapete admisie, AdBlue etc… mai nou si arborii balansieri. 

La mine toate sunt din fabrică n-am nimic anulat din cele specificate de tine mai sus, la mine doar arborii balansieri sunt anulați, probabil am sa îi pun din nou. Și eu am aceeași opinie ca și a ta, nu îmi place ca mașina să aibă piese anulate, mai ales DPF, Egr și clapete. Dar arborii balansieri i-am anulat deoarece nu îmi afectează consumul de combustibil și de ulei, nu îmi scoate fum și nu are treabă cu poluarea, în rest mașina este țiplă. Acuma sa vad ce fac, strâng bani și poate pun alții noi. Da problema care o am acum cu sunetul ciudat la motor nu e de la arbori, deoarece v-am spus că problema o aveam de când am luat mașina, nu am avut treabă cu ea o perioadă după ce am schimbat distribuția, dar după un timp a început din nou. Daca știe cineva de la ce este va rog sa îmi ziceți. Mulțumesc. Și Onnix sa ști că și eu sunt de părere ca și tine, țin foarte mult ca mașina să fie țiplă!

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, David Bogdan said:

La mine toate sunt din fabrică n-am nimic anulat din cele specificate de tine mai sus, la mine doar arborii balansieri sunt anulați, probabil am sa îi pun din nou. Și eu am aceeași opinie ca și a ta, nu îmi place ca mașina să aibă piese anulate, mai ales DPF, Egr și clapete. Dar arborii balansieri i-am anulat deoarece nu îmi afectează consumul de combustibil și de ulei, nu îmi scoate fum și nu are treabă cu poluarea, în rest mașina este țiplă. Acuma sa vad ce fac, strâng bani și poate pun alții noi. Da problema care o am acum cu sunetul ciudat la motor nu e de la arbori, deoarece v-am spus că problema o aveam de când am luat mașina, nu am avut treabă cu ea o perioadă după ce am schimbat distribuția, dar după un timp a început din nou. Daca știe cineva de la ce este va rog sa îmi ziceți. Mulțumesc. Și Onnix sa ști că și eu sunt de părere ca și tine, țin foarte mult ca mașina să fie țiplă!

Pai aveai zgomotul/problema cand ai luat masina pt ca rulmentii balansieri erau defecti/blocati si nu echilibrau. Dupa ce i-ai anulat/scos, nu a mai ramas ce sa echilibreze si normal ca zgomotul e tot acolo; poate nu e prezent la ralanti, dar in ture, lipsa lor se simte. Faza proasta este ca acesti rulmenti cand se blocheaza, deformeaza usor blocul motor. Undeva prin 2013, bmw si-a dat seama de problema si au schimbat codurile cu altele mai bune, exact ca si la distributie. Sa iei codurile noi de piese daca tot te apuci sa ii pui la loc. Spor!

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Mircea-Si said:

M47 n-avea asa ceva s-au gandit sa puna pe N47, d-aia suna ca o tigaie dupa un anumit nr de km.

Zi zau, cum sa nu aiba arbori balansieri? Si M47 are demult.

Ia uite aici.

Eu, nu as fi dat arborii aia.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Onnix said:

Reperele 1, 2 si 3.

IMG_6510.jpeg

Corect, au un rol în mecanismul motor, dar mie mecanicul mi-a zis că dacă le anulzei e la fel ca un motor de BMW care nu le are, fiindcă nu toate motoarele au arborii, unele sunt concepute fără, și mi-a zis că e același lucru ca și fără ele, acuma nu știu ce să mai cred:(

56 minutes ago, Mircea-Si said:

Se anuleaza balansieri in draci, si la motoarele de vw. M47 n-avea asa ceva s-au gandit sa puna pe N47, d-aia suna ca o tigaie dupa un anumit nr de km.

Si mai ales daca nu schimbi uleiul la timp:(

24 minutes ago, Onnix said:

Pai aveai zgomotul/problema cand ai luat masina pt ca rulmentii balansieri erau defecti/blocati si nu echilibrau. Dupa ce i-ai anulat/scos, nu a mai ramas ce sa echilibreze si normal ca zgomotul e tot acolo; poate nu e prezent la ralanti, dar in ture, lipsa lor se simte. Faza proasta este ca acesti rulmenti cand se blocheaza, deformeaza usor blocul motor. Undeva prin 2013, bmw si-a dat seama de problema si au schimbat codurile cu altele mai bune, exact ca si la distributie. Sa iei codurile noi de piese daca tot te apuci sa ii pui la loc. Spor!

Da, nu știu ce să zic, eu când am schimbat distribuția balansieri erau tot acolo, și sunetul nu mai era dar după un timp a reapărut. Mulțumesc!!

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, David Bogdan said:

Corect, au un rol în mecanismul motor, dar mie mecanicul mi-a zis că dacă le anulzei e la fel ca un motor de BMW care nu le are, fiindcă nu toate motoarele au arborii, unele sunt concepute fără, și mi-a zis că e același lucru ca și fără ele, acuma nu știu ce să mai cred:(

 

Care motoare nu au? Alea de acum 20+ ani poate, care sunau cum sunau. N47 are, B47 are. Motoarele in 6 cilindri nu au pt ca sunt mult mai echilibrate, dar al tau nu e in 6.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Onnix said:

Care motoare nu au? Alea de acum 20+ ani poate, care sunau cum sunau. N47 are, B47 are. Motoarele in 6 cilindri nu au pt ca sunt mult mai echilibrate, dar al tau nu e in 6.

Și dacă nu au probabil au alte sisteme pentru atenuarea vibrațiilor sau sunt calculate sa reziste.

Link to comment
Share on other sites

On 7/5/2024 at 2:49 PM, Onnix said:

Care motoare nu au? Alea de acum 20+ ani poate, care sunau cum sunau. N47 are, B47 are. Motoarele in 6 cilindri nu au pt ca sunt mult mai echilibrate, dar al tau nu e in 6.

Da, probabil.

On 7/5/2024 at 2:58 PM, sskkaa said:

Mai intreb odata, @David Bogdan, la ce service ai fost?

Am vorbit cu tata, că el a fost cu mașina că eu  nu am avut timp sa merg cu ea. Și mi-a zis că nu a fost la Oradea, a fost la un băiat în jud Arad, mai exact in Apateu, daca vrei îți dau Nr lui. Băiatu a lucrat in Germania 10 ani la reprezentanta BMW, Omu se știe doar pe BMW-uri, mergi la el, îți schimba balansierii fără să îți de-a motorul jos, ți schimba cu el pe mașină. Mie mi a anulat că i-am zis eu, dar el mi putea și schimba. Daca te interesează îmi zici și îți dau Nr lui și vorbești cu el. Îl recomand, toate problemele la mașină la el le-am rezolvat!!!

Doar problema asta cu sunetul n-am reușit să mai merg cu mașina la el că fac mult până acolo:(

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, dar nu cred ca e cazul. Eu nu as macelari masina 😄 Eram doar curios sa stiu sa nu ajung prin service-ul ala.

Daca vrei un service ok, incearca la AUTOTUSYAN in Hidisel ( dupa Baile Felix ). Daniel e un baiat f ok. Ii gasesti si pe google maps, poti incerca pentru problema cu sunetele/zgomotele.

Sau o constatare la reprezentanta. Cei de la BMW Oradea sunt chiar ok!

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, David Bogdan said:

Băiatu a lucrat in Germania 10 ani la reprezentanta BMW, Omu se știe doar pe BMW-uri, mergi la el, îți schimba balansierii fără să îți de-a motorul jos, ți schimba cu el pe mașină. Mie mi a anulat că i-am zis eu, dar el mi putea și schimba.

 

Îl recomand, toate problemele la mașină la el le-am rezolvat!!!

Eu faz asta nu o inteleg

Deci ai fost la un mecanic care repara doar marca asta sau/si stie bine ce face si tu crezi ca noi pe forum demontam toata ziua balansierii ☺ si apoi ne dam si cu parerea despre efectul lor!?

.Eu intru aproape zilnic de vreo 5-6 ani aici si te asigur ca asa la asa discutii nu s-a ajuns. Si sunt unul din aia ca sa ma laud un pic care are o masina de care nici un mecanic nu s-a atins de ea in 12 ani. Intretinuta de mine si dispus sa explic la cat mai multi care vor sa stie ce trebuie sa faca pentru intretinere si reparatii.. dar nu balansieri.. (iar cotetzul meu vechi nu va fi de vanzare vreodata si nici nu prezinta semne de a renunta sa faca ce trebuie sa faca..).

Acuma, cat de mecanic e mecanicul recomandat.. /eu mi-am prins urechile in vreo doua articole despre balansieri in motor si scopul lor ar putea fi unul minor dar de ne-neglijat daca ii scoti sau ii izolezi demontand angrenajul ce ii misca.. daca vrei pun aici articolul facut chiar de bmw despre balansieri, dar nu e usor de inteles. Balansierii sunt o creatie de prin anii 70-80, prea scumpa la vremea aceea pentru a fi implementata cum e productia de masa, robotica ce o avem la dispozitie zilele astea..

Acuma, din nou, mecanicul tau nu e si proiectant.. Nu de altceva dar una e sa intelegi ca un lucru se uzeaza si sa faci ceva cu el si alta e sa crezi ca poti sa il scoti fara sa cunosti efectele secundare. Mai ales in ziua de azi cand totul e balansat si calculat EFECTIV cu, calculatorul..

Si apoi, cat de greu sa fie sa iti spuna el prin telefon ce ar putea avea masina in legatura.cu simptomul prezentat? Si asa poate rezolvi problema.

Si desigur ne spui si noua, daca tot ai deschis topicul.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, sskkaa said:

Multumesc, dar nu cred ca e cazul. Eu nu as macelari masina 😄 Eram doar curios sa stiu sa nu ajung prin service-ul ala.

Daca vrei un service ok, incearca la AUTOTUSYAN in Hidisel ( dupa Baile Felix ). Daniel e un baiat f ok. Ii gasesti si pe google maps, poti incerca pentru problema cu sunetele/zgomotele.

Sau o constatare la reprezentanta. Cei de la BMW Oradea sunt chiar ok!

Ba, băiatu e ok la care am fost eu, deci el nu mi-a recomandat să-i anulez, eu am vrut să-i anulez.

Nu mă duc la AUTOTUSYAN nici să mor, a dus un prieten mașina la el la reparat, o problemă minoră, cu termostatul,  nu ia rezolvat problema, ia pus termostatul invers pe mașină și mașina nu mergea nici cum și pe lângă asta Omu ia dus mașina cu plinul făcut, când a mers după mașină, mașina era pe roșu, nu mai avea motorină și ia și cărat ceva cutie de viteze cu mașina și ia murdărit tapițeria. Eu n-am de gând să duc mașina acolo și so iau mai rău de cum am lăsat-o, mai ales că motoarele de BMW sunt puțin mai complicate decât cele de pe VAG-URI, daca nu a știut să schimbe un termostat atunci la mai mult nici nu mă gândesc. Eu la băiatu care am dus mașina, se știe pe ea, lucrează frumos, nu strica nimic, știe ce face!

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, bimmer90f30 said:

Eu faz asta nu o inteleg

Deci ai fost la un mecanic care repara doar marca asta sau/si stie bine ce face si tu crezi ca noi pe forum demontam toata ziua balansierii ☺ si apoi ne dam si cu parerea despre efectul lor!?

.Eu intru aproape zilnic de vreo 5-6 ani aici si te asigur ca asa la asa discutii nu s-a ajuns. Si sunt unul din aia ca sa ma laud un pic care are o masina de care nici un mecanic nu s-a atins de ea in 12 ani. Intretinuta de mine si dispus sa explic la cat mai multi care vor sa stie ce trebuie sa faca pentru intretinere si reparatii.. dar nu balansieri.. (iar cotetzul meu vechi nu va fi de vanzare vreodata si nici nu prezinta semne de a renunta sa faca ce trebuie sa faca..).

Acuma, cat de mecanic e mecanicul recomandat.. /eu mi-am prins urechile in vreo doua articole despre balansieri in motor si scopul lor ar putea fi unul minor dar de ne-neglijat daca ii scoti sau ii izolezi demontand angrenajul ce ii misca.. daca vrei pun aici articolul facut chiar de bmw despre balansieri, dar nu e usor de inteles. Balansierii sunt o creatie de prin anii 70-80, prea scumpa la vremea aceea pentru a fi implementata cum e productia de masa, robotica ce o avem la dispozitie zilele astea..

Acuma, din nou, mecanicul tau nu e si proiectant.. Nu de altceva dar una e sa intelegi ca un lucru se uzeaza si sa faci ceva cu el si alta e sa crezi ca poti sa il scoti fara sa cunosti efectele secundare. Mai ales in ziua de azi cand totul e balansat si calculat EFECTIV cu, calculatorul..

Si apoi, cat de greu sa fie sa iti spuna el prin telefon ce ar putea avea masina in legatura.cu simptomul prezentat? Si asa poate rezolvi problema.

Si desigur ne spui si noua, daca tot ai deschis topicul.

Eu te înțeleg ce zici, da mecanicul nu are vină, eu i-am zis ce sa îmi facă la mașină, adevărul e că pe mine m-au influențat și niște prieteni, că ei mi-au zis că merg anulați că și ei tot așa le au și atunci am zis că dacă lor le merge mașina atunci îmi merge și mie, da aparent nu-i ok fără balansieri. Prin telefon mi-a zis că nu poate să îmi zică ce are, deoarece nu știu să-i explic cum se aude sunetul cum de altfel și vouă v-am explicat așa bine. Mai bine merg cu mașina la el și îmi zice exact ce are. Mai mult ca sigur am sa îmi pun balansierii înapoi, o să mă coste puțin dar asta este. In rest mașina e impecabilă, cum ai spus și tu, înafara de consumabile ( distribuție, ulei, curea cu accesorii) nu am schimbat absolut nimic. Sunt foarte mulțumit de mașină, doar sunetul mă deranjează da rezolv și problema asta și vă anunț și pe voi cam ce a fost problema la ea!

19 hours ago, bimmer90f30 said:

Eu faz asta nu o inteleg

Deci ai fost la un mecanic care repara doar marca asta sau/si stie bine ce face si tu crezi ca noi pe forum demontam toata ziua balansierii ☺ si apoi ne dam si cu parerea despre efectul lor!?

.Eu intru aproape zilnic de vreo 5-6 ani aici si te asigur ca asa la asa discutii nu s-a ajuns. Si sunt unul din aia ca sa ma laud un pic care are o masina de care nici un mecanic nu s-a atins de ea in 12 ani. Intretinuta de mine si dispus sa explic la cat mai multi care vor sa stie ce trebuie sa faca pentru intretinere si reparatii.. dar nu balansieri.. (iar cotetzul meu vechi nu va fi de vanzare vreodata si nici nu prezinta semne de a renunta sa faca ce trebuie sa faca..).

Acuma, cat de mecanic e mecanicul recomandat.. /eu mi-am prins urechile in vreo doua articole despre balansieri in motor si scopul lor ar putea fi unul minor dar de ne-neglijat daca ii scoti sau ii izolezi demontand angrenajul ce ii misca.. daca vrei pun aici articolul facut chiar de bmw despre balansieri, dar nu e usor de inteles. Balansierii sunt o creatie de prin anii 70-80, prea scumpa la vremea aceea pentru a fi implementata cum e productia de masa, robotica ce o avem la dispozitie zilele astea..

Acuma, din nou, mecanicul tau nu e si proiectant.. Nu de altceva dar una e sa intelegi ca un lucru se uzeaza si sa faci ceva cu el si alta e sa crezi ca poti sa il scoti fara sa cunosti efectele secundare. Mai ales in ziua de azi cand totul e balansat si calculat EFECTIV cu, calculatorul..

Si apoi, cat de greu sa fie sa iti spuna el prin telefon ce ar putea avea masina in legatura.cu simptomul prezentat? Si asa poate rezolvi problema.

Si desigur ne spui si noua, daca tot ai deschis topicul.

Am uitat sa îți răspund la prima întrebare. Băiatu e specializat pe marca BMW și în același timp știe ce face, am reparat o grămadă de mașini la el și de aia zic că sunt mulțumit. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.