Jump to content

fum negru in acceleratie si nu mai trage bine


Recommended Posts

:blink: salut am si eu o problema si sper sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi sau rezolvari...

discutam despre un 530d e39 2002

am plecat la munte ..pe drum toate bune si frumoase ..masina mergea perfect ..pina la un moment dat cind a inceput sa scoata fum negru la acceleratii bruste si sa nu mai traga bine.... am banuit ca e valva egr murdara ..am curatat o si am plecat la o tura ... merge la fel... am scos furtunul de la turbina care intra in galerie sa vad daca are presiune si am vazut ca e ok ..in schimb daca o calc in 2000 ture face presiunea dar daca o tin cu mina la un moment dat se simt niste " gatuiri" ale aerului adica nu si mentine presiunea ... ce sa fie ?...... sa se fi bulit asa dintr o data turbina??

 

 

mersi ...astept urgent raspunsuri pt ca sint la munte si nu am de gind sa vin cu 60 la ora 500km pina in bucuresti

 

 

 

:)

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

:blink:  salut      am si eu o problema si sper sa ma ajutati  si pe mine cu ceva sfaturi sau rezolvari...

discutam despre un 530d  e39  2002

am plecat la munte ..pe drum toate bune si frumoase ..masina mergea perfect ..pina la un moment dat cind a inceput sa scoata fum negru  la acceleratii bruste si sa nu mai traga bine....  am banuit ca e valva egr  murdara  ..am curatat o si am plecat la o tura ... merge la fel...  am scos furtunul de la turbina care intra in galerie sa vad daca are presiune si am vazut ca e ok  ..in schimb daca o calc in 2000 ture  face presiunea dar daca o tin cu mina  la un moment dat  se simt niste "  gatuiri"  ale aerului    adica nu si mentine presiunea ...  ce sa fie ?......  sa se fi bulit  asa dintr o data turbina??

mersi ...astept urgent raspunsuri pt ca sint la munte si nu am de gind sa vin cu 60  la ora  500km pina in bucuresti

:)

265966[/snapback]

 

Epuratorul de gaze

Link to comment
Share on other sites

piesa numarul 11 este epuratorul de gaze...este posibil sa fie imbibat cu ulei si mizerii...ca sa il desfaci , trebuie sa scoti contactele de la bujii + canalele pe unde vin firele si un imbus marimea H5.

post-3693-1185909456_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

piesa numarul 11 este epuratorul de gaze...este posibil sa fie imbibat cu ulei si mizerii...ca sa il desfaci , trebuie sa scoti contactele de la bujii + canalele pe unde vin firele si un imbus marimea H5.

266059[/snapback]

 

 

crezi ca se putea infunda dintr o data ?...fara nici un fel de semnal in prealabil?

 

am mers cu masina 500 km ..si dintr o data sa nu mai traga si sa scoata fum?

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca nu are legatura epuratorul de gaze...cel putin nu la modul cum zici u , sa scaoata fum in halu ala....cine stie o fi motorina de vina...verifica-ti uleiul in ce stare e , vezi sa nu se scurga ulei undeva pe evacuare , verifica compresia turbinei , da-i niste forje vezi cum trage...eventual schimba locul de unde alimentezi cu motorina , baga-i un aditiv pentru curatat injectoarele si sistemul de alimentare al masinii (am pus si eu si mi-a scazut consumul si nu scoate pic de fum) , curata debitmetrul , parca valva EGR ai curatat-o...sa se miste greu valva aia dar sa nu fie intepenita de tot...si in rest nustiu...:blink:
Link to comment
Share on other sites

Ce culoare e fumul? Daca e negru e de la debitmetru.

Daca era turbina scotea fum alb si nici nu mai puteai merge cu masina.

266319[/snapback]

 

ieri m am intors de la munte .... am constatat urmatoarele... pot sa merg si cu 200km/h... ideea e sa nu o calc brusc... daca o calc brusc nu mai trage deloc si scoate fum ca autobuzul.... fumul este negru nici un pic de alb

 

 

motorina nu are nici o treaba ... masina a facut figuri dintr o data ..nu am facut plinul pe drum ...deci aveam aceeasi motorina pe care o bagasem in bucuresti... :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu raman la parerea mea ca mai bine nu schimbai la 2000rpm cum ziceai tu pe alt topic.. si ti-am spus acolo ca daca schimbi asa zapacesti motorul.. daca schimbai la 3000rpm si o mai forjai din cand in cand probabil evitai astfel de probleme..

scuze daca gresesc personajul dar din cate tin eu minte tu parca ziceai sa schimbi la 2000rpm la diesel ca acolo merge cel mai frumos.. :blink:

 

PS: in momentul in care ai filtrul epurator dus iti urca uleiul pe joje.. deci daca nu a zis nimic de pete de ulei sau alte treburi tind sa cred ca nu epuratorul e problema..

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

:blink:  salut      am si eu o problema si sper sa ma ajutati  si pe mine cu ceva sfaturi sau rezolvari...

discutam despre un 530d  e39  2002

am plecat la munte ..pe drum toate bune si frumoase ..masina mergea perfect ..pina la un moment dat cind a inceput sa scoata fum negru  la acceleratii bruste si sa nu mai traga bine....  am banuit ca e valva egr  murdara  ..am curatat o si am plecat la o tura ... merge la fel...  am scos furtunul de la turbina care intra in galerie sa vad daca are presiune si am vazut ca e ok  ..in schimb daca o calc in 2000 ture  face presiunea dar daca o tin cu mina  la un moment dat  se simt niste "  gatuiri"  ale aerului    adica nu si mentine presiunea ...  ce sa fie ?......  sa se fi bulit  asa dintr o data turbina??

mersi ...astept urgent raspunsuri pt ca sint la munte si nu am de gind sa vin cu 60  la ora  500km pina in bucuresti

:)

265966[/snapback]

 

 

nu stiu ce sa iti zic dar las pozele sa vb

 

 

post-2935-1186088377_thumb.jpg post-2935-1186088411_thumb.jpg

 

 

post-2935-1186088454_thumb.jpg post-2935-1186088473_thumb.jpg

 

 

post-2935-1186088508_thumb.jpg

 

m-am uitat la mai multe variante

 

poor engine output -> 1 Hot-film air sensor

2 Checking fuel return pressure

 

doar astea le da si chip tuning post-2935-1186088854_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

eu raman la parerea mea ca mai bine nu schimbai la 2000rpm cum ziceai tu pe alt topic.. si ti-am spus acolo ca daca schimbi asa zapacesti motorul.. daca schimbai la 3000rpm si o mai forjai din cand in cand probabil evitai astfel de probleme..

scuze daca gresesc personajul dar din cate tin eu minte tu parca ziceai sa schimbi la 2000rpm la diesel ca acolo merge cel mai frumos..  :blink:

 

PS: in momentul in care ai filtrul epurator dus iti urca uleiul pe joje.. deci daca nu a zis nimic de pete de ulei sau alte treburi tind sa cred ca nu epuratorul e problema..

266831[/snapback]

 

 

sa rezolvat nu era nimic infundat ...se fisurase galeria de admisie si scapa presiune pe acolo ... am dat o jos si am lipit fisura cu poxipol ...acum merge perfect .... una noua era 1800ron ... un plastic nenorocit 1800 ron ...

 

oricum mersi pentru sfaturi .... bafta tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.