Jump to content

Nivel ulei / Injectoare b47


wtww

Recommended Posts

Salutare grup !

vin si eu cu o problema , masina in cauza 118d b47 / f20 euro 6 / 2016

Recent am facut schimbul de ulei si am scos 7 litri de ulei ! adica ulei contaminat cu motorina , deci aprox 1.5 litri in plus 

Schimbul de ulei il fac pe la 8000km iar masina vede doar oras , adica bucuresti

Am facut diagnoza cu iasta , la rece am o valoare mai mica pe cilindru  2 ... adica +0.8 , dupa 15 minute +1.5 

Am demontat injectorul si am fost cu el la verificat....... si au zis ca este ok ! , iasta zice altceva ! 

Am gasit injector cu garantie .... sa il cumpar ?  ... sa fie alta problema ? 

Ce cred eu ?! .... ca injectorul de la cilindru 2  baga mai multa motorina si cel de la cilindru 3 incearca sa compenseze ! si am fum care infunda filtru de particule , ..... dupa face regenerari dese si de aici surplusul de ulei contaminat 

Ce vreau sa fac ?! , sa schimb injectoarele intre ele sa vad daca problema se muta ... adica mai exact cilndru 1 cu 2 ... 

Voi ce parere aveti ?

RDWJ0567.JPG

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

Injectoarele tale nu au nimic, nu mai umbla la ele. Problema ta este alta, mergi numai in oras si dpf ul se renegereaza, ai regenerari esuate de la mersul in oras si intra motorina in ulei de la regenerari/ dilutie ulei. Este un fenomen perfect normal. Nu injectorul iti infunda dpf ul ci mersul in oras. Cand iesi calca masina , mai dai si blana. Curata si galeria de admisie.

Daca nu sti ce faci lasa masina in pace ca mai rau ii faci. Scoate masina din oras o data la 2 saptamani mers 100-200 de km,daca nu vinde masina si ia ceva pe benzina fara opf. Masina diesel nu este facuta/ gandita sa mearga doar in oras. Ce mai poti face este sa faci update de soft si sa schimbi racitorul pe rechemare.

Corectie mai mare poate sa nu indice fix nimic pe ista, daca cureti galeria de admisie si porturile de supape o sa ai alte corectii, deoarece mai mult ca sigur sunt pline de calamina.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, branevl said:

Injectoarele tale nu au nimic, nu mai umbla la ele. Problema ta este alta, mergi numai in oras si dpf ul se renegereaza, ai regenerari esuate de la mersul in oras si intra motorina in ulei de la regenerari/ dilutie ulei. Este un fenomen perfect normal. Nu injectorul iti infunda dpf ul ci mersul in oras. Cand iesi calca masina , mai dai si blana. Curata si galeria de admisie.

Daca nu sti ce faci lasa masina in pace ca mai rau ii faci. Scoate masina din oras o data la 2 saptamani mers 100-200 de km,daca nu vinde masina si ia ceva pe benzina fara opf. Masina diesel nu este facuta/ gandita sa mearga doar in oras. Ce mai poti face este sa faci update de soft si sa schimbi racitorul pe rechemare.

Corectie mai mare poate sa nu indice fix nimic pe ista, daca cureti galeria de admisie si porturile de supape o sa ai alte corectii, deoarece mai mult ca sigur sunt pline de calamina.

sund perfect deacord cu tine , dar am mai avut inca 2 masini cu motore similare si nu am avut nici o problema ! conduse pe acelasi traseu .. aceeasi persoana !

Link to comment
Share on other sites

Fa un update de soft. Eu totuai insist sa nu mai iei masina diesel.

Erau rechemari si pe update de soft, poti verifica.

Si depinde de starea dpf ul cum este la masina asta fata de celelalte, poate asta are 300 de mii celelalte mai putin, nu este acelas lucru. Depinde cum a mers cel dinaintea ta daca nu ai luat o noua. Verifica dpf ul , incarcarea lui.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, injectoarele sunt ok. Iesi cu masina din oras macar 100 de km din care 20 de km la 2500 rpm si tot asa. Dieselul nu e pt oras 🙂 Dieselul e facut sa mearga mult timp pe autostrada. Pt oras folosim benzinare si in caz de sarakie, GPL 😉

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
57 minutes ago, branevl said:

Fa un update de soft. Eu totuai insist sa nu mai iei masina diesel.

Erau rechemari si pe update de soft, poti verifica.

Si depinde de starea dpf ul cum este la masina asta fata de celelalte, poate asta are 300 de mii celelalte mai putin, nu este acelas lucru. Depinde cum a mers cel dinaintea ta daca nu ai luat o noua. Verifica dpf ul , incarcarea lui.

Are update facut acum 5 zile la bavaria , i-am schimbat egr - racitor si resoftare toata masina  ....  pe recall 

gata , am schimbat injectorul 2 cu 1 ... saibe de foc noi , rescrise codurile , alergata .... cam asta este rezultatul , bine ca nu am cumparat alt injector .... 

Concluzia mea : b47 este mult mai sensibil pe oras , anterior am avut f30 cu n47 mers 1 an numai pe oras si zero probleme si inca un f20 cu n47 si toot asa zero probeleme 

Nu vreau sa vand masina este chiar buna ! ,  in ziua de azi gasesti greu o masina dreapta la km ok caroserie fara accidente estetic si mecanic ok 

o sa o scot lunar pe autostrada buc-ploiesti , si uleiul la max 7 mii 

multumesc mult pt ajutor !!!!

 

WNVI0357.JPG

Edited by wtww
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, six in line said:

Salut, injectoarele sunt ok. Iesi cu masina din oras macar 100 de km din care 20 de km la 2500 rpm si tot asa. Dieselul nu e pt oras 🙂 Dieselul e facut sa mearga mult timp pe autostrada. Pt oras folosim benzinare si in caz de sarakie, GPL 😉

imi place mult masina ( sotiei ii place ) exclus sa plece de la mine cel putin 2-3 ani 

Link to comment
Share on other sites

Scoate o din oras macar o data pe luna mers constant pe autostrada, nu e musai sa mergi turat, mergi doar normal. Probabil este b47 euro 6 si poate e mai sensibil in oras fata de n47, dar motorul este top ca si fiabilitate.  Verifica cu aplicatia bimmerlink starea dpf ului cu adaptor bluetooth.

Ca un hit, eu mereu imi dau seama cand se regenereaza dpf ul la b47, se aude motorul mai infundat, mai ciudat, merg cu ea normal 10-15 km si gata, chiar si in oras isi face regenerarea daca mergi si nu o opresti.

Dar verifica prima data dpf ul sa vezi daca mai este ok.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, wtww said:

Am demontat injectorul si am fost cu el la verificat....... si au zis ca este ok ! , iasta zice altceva ! 

Asa este dupa cum ai zis mai jos chiar tu ISTA compenseaza cumva aiurea si de neinteles (cand mai zice si de +/-5..).

Nu te poti lua dupa ce zice ISTA. Eu cred ca zice ca sa dea bine pe hartie cand tehnicienii BMW dau un print la verificare injectoare. Probabil cand se duce in +/-5 deja e cam tarziu..

 

In fine, eu zic sa scoti tpate injectoarele si sa le trimiti la BOSCH. Sunt cateva reprezentante Bosch prin tara sa le pun la test..

Edit:

Inversand injectoarele, problema s-a mutat!?

Sau sa inteleg ca ai gasit injectoare slabite in strangerea lor si ai schimbat saibele de foc (bine, stiu ca se schimba cu fiecare schimb).

Experienta mea cu ISTA imi spune sa nu am incredere decat am patit sa de o imensa cantitate de motorina pe back-flow pe care ISTA nu o detecta.. pana nu a plesnit motorul sub capota, bine fara sa-l crape..

Dat asta e experienta mea.

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, bimmer90f30 said:

Asa este dupa cum ai zis mai jos chiar tu ISTA compenseaza cumva aiurea si de neinteles (cand mai zice si de +/-5..).

Nu te poti lua dupa ce zice ISTA. Eu cred ca zice ca sa dea bine pe hartie cand tehnicienii BMW dau un print la verificare injectoare. Probabil cand se duce in +/-5 deja e cam tarziu..

 

In fine, eu zic sa scoti tpate injectoarele si sa le trimiti la BOSCH. Sunt cateva reprezentante Bosch prin tara sa le pun la test..

Nu mai speria omul, ca nu are nimic la injectoare, nu are -+5  a avut maxim 1.5 pe unu si nu e asa relevant.

E normal ce a patit daca dpf ul e infundat

Edited by branevl
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

 

Sa radem putin ! 

Mai baieti si fete am avut doar motoare n47😅  si am crezut ca intra aceeasi cantitate de ulei .... nici macar nu mai verificam pe joja 😂 , deci bagam direct 5.5 litri

Cand am facut schimbul de ulei pana la urma am scos tot 5.5  , eu am crezut ca era mai mult ulei  ...  dar se pare ca m-am inselat pentru ca NU il masurasem decat asa la ochi ,  graba strica treaba 😂 , la b47 intra fix 5 litri 🤣🤣

Am ramas doar cu munca depusa si cu 2 saibe pt injectoare noi  😅 

Pana la urma dupa toate verificarile posibile se pare ca bujiile sunt ok releul ok .... injectoarele ok 😂 ..... dupa regenerare filtru de particule ~4-5 grame de cenusa ..... saraca masina  trebuie alergata !! 😂 , totul e bine cand se termina cu bine ! 😀

Acum am alta problema la al meu f30 , mai exact ii ingheata evaporatorul ( radiatorul ac din interior ) , cand este cald afara ventilatorul se aude cum baga dar aer nu iese pe nicaieri!!  si asta se intampla mai ales cand este umezeala   ... de ex dupa o ploaie!  in momentul in care ingheata  opresc ac-ul si dupa 1-2 minute incepe si baga aer  cu putin condens , deci e clar ca evaporatorul ala ingheata ..... 

i-am schimbat senzorul de la evaporator si face la fel , i-am recalibrat clapetele si face la fel, cineva spune ca ar fi o supapa de pe circuit care dozeaza cantitatea de freon , alcineva spune ca ar fi din soft ... ca softul interpreteaza gresit temperatura oferita de senzorul evaporatorului si uita sa opreasca compresorul

Vine caldura !!!! 😀  la asta ce naiba ii fac ?! 😅

Unii se chinuie ca nu baga si asta a mea baga prea mult !!?  😂  

Urmeaza sa ii verific cantitatea de freon , si sa aud parerea altor meseriasi in AC ... ca la fiecare meserias la care am fost a avut alta parere !  

Stiu ca pe asta cu ac-ul trebuia sa o postez in alta parte ... rog adminii sa ma ierte de data asta 🙂

 

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.