Jump to content

topicul lui edit si al oricui despre bemveuri...


edit

Recommended Posts

11 minutes ago, sskkaa said:

Exact, un golf/octavia... 35-40k dotate...

"pe vremea mea" cu 40-50k luai un seria 5 decent... nu full, dar decent echipat... plaja de 80-100k era pentru clasa de lux... A8/S/7er

si daca ajustezi cu inflatia, cat inseamna acei 40-50k de pe vremea ta? posibil sa puste cu preturile din ziua de azi.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sskkaa said:

"pe vremea mea" cu 40-50k luai un seria 5 decent... nu full, dar decent echipat

Pur informativ:

Conform listei de preturi pentru Germania, in anul 2001 un BMW E39 520i avea pretul de pornire de 32.050€. Ajustand cu inflatia, aceasta ar insemna 52.662€ in 2024. Spre comparatie, modelul echivalent de astazi, anume un G60 520i, incepe in prezent (tot in Germania) de la 57.550€.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
2 hours ago, Crysis21 said:

porsche a scumpit iar preturile pentru 2025. eu cand m-am uitat la noul cayenne anul trecut, era un pret. pana am ajuns sa il conduc la inceput de 2024, mai crescuse cu 4-5K daca nu ma insel. Acum citeam pe un forum din US ca va creste MSRP cu 10K pentru anul 2025.

Da.

Scumpirea de 4k de care vorbesc este venita acum in mai. In aprilie era mai mic pt panamera 4 din noua generatie. 

Cu 150k, anul trecut luai 4S din generatia anterioara, binisor dotat, non hibrid, de 440cp, care si aceasta la randul ei trecuse prin diferite scumpiri de cand cu inflatia din ultimii ani.

Porsche au pus  peste 10k la pretul de lista atat pt cayenne cat si pt panamera la schimbarea generatiei anul trecut

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Completare:

Daca ne uitam la un E12 518 din anul 1974, care era modelul de serie 5 entry-level al acelui moment, acesta costa 14.978 DM. Convertit in Euro si ajustat cu inflatia, echivaleaza cu 16.395€ in 2001 si respectiv 25.736€ in 2024. Comparati cu valorile modelelor entry-level E39 si G60 de mai sus. 

Empiric, se pare ca masinile s-au scumpit mai masiv, in valoare echivalenta (preturi de lista corectate cu inflatia), in ultimele decenii din secolul trecut, decat in primele decenii ale acestui secol. Posibil sa reflecte cresterea vertiginoasa a imaginii de marca a BMW, care s-a intamplat cam in perioada anilor '80/'90.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Stiam eu ca am ceva pe email.

Print screen cu preturile de lista panamera la 1 ianuarie 2017, fix la 6 luni de la lansarea generatiei a 2-a.

Suntem in acelasi moment, la 6 luni de la lansarea generatiei a 3-a.

Panamera 4 e cu 21% in plus acum. E drept ca are 23cp si 50nm in plus si poate mai are cate ceva extra, insa nu are sens cercetarea.

4s de atunci, cu 440cp si 550nm e mai ieftin cu 1500 euro decat panamera 4 de acum, cu 353cp si 500nm.

received_2041120822956752.jpeg

Edited by edit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pervers tare RS7 performance

Nu am inteles niciodata de ce mercedes, fie ca e model de duzina sau high end necesita mereu 5%-10% mai multi cp decat modelul echivalent bmw sau chiar si Audi pt a tine pasul.

Btw @Ciprian01, bmw-ul are interiorul ala care seamana cu o vaca. Nu pricep de ce voua nu va place.

Link to comment
Share on other sites

Ala e motivul pentru care nu mi-as lua niciodata Merc, urasc cutia, urasc delay-ul pe care il are.
Varul nevesti-mii are AMG GT 43, 367 cai, l-am casapit si la plecare, si la 100-200. Si e in pana mea, o masina care arata sport, si e AMG.

@edit, e groaznic, as alege doar alb eventual, BMW Individual. RS7-le ala se lanseaza tanchete, dar in lung bmw-ul nu te lasa la greu 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Sunt mai grele parca mercedesurile si da, au cutia mai slaba fata bmw dar AMG GT 43 este un entry, 367cp pe aproape 2 tone oricum e bine suta in 5 secunde, este acelasi motor daca nu ma insel de pe un E class 450 simplu.

Link to comment
Share on other sites


Asta din punctul meu de vedere arata cat de bine e facuta cutia la Bemveu, M3 Touring in cazul de fata, e on bucket list / 550 e fiindca e nebunie curata 🙂

Sa ai 510 cai vs 600 si -200 NM si cu toate astea sa te lansezi asa, nu e rau deloc.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, arnx said:

Sunt mai grele parca mercedesurile si da, au cutia mai slaba fata bmw dar AMG GT 43 este un entry, 367cp pe aproape 2 tone oricum e bine suta in 5 secunde, este acelasi motor daca nu ma insel de pe un E class 450 simplu.

Are sigur peste 2 tone.

Da , este motorul de pe E450, generatia anterioara

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Posted (edited)

voua va place perversa asta?

intreb ca fapt divers, pt ca nu exista un topic dedicat altor marci.

imi place ca in clip s-a insistat mult ca evacuarea este reala. bmw au fost ultimii care au renuntat la evacuarea reala incepand cu seria 7 acum 2 ani, audi devin primii care pare ca se intorc la ea.

acum au si un mildhibrid veritabil care aduce 24,5CP si 230NM indiferent de motorizare. prostii au fost primii care au implementat mild hibrid si erau ramasi total de caruta, eu avand ceva primitiv pe A6 care aduce 5cp.

a4 sedan si avant intra acum in nomenclatura de A5 alaturi de sportback, numele de A4 urmand a fi folisit doar pt electrice.

asa va fi si cu A6 si A7 peste maxim un an.

 

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

"sedanul" e facut de zici ca audi a cumparat un seria 4gc si au zis, boss, asa facem si noi.

Avantul arata ok, imi place.

In rest, atat de multa tehnologie si ecrane, incat cred ca marii producatori uita sa mai faca si masini...

M-am tot uitat la review-uri si la noul M5, da multi cai, multe kg 😄 , merge tare, dar parca e fara suflet, si suna ca o rasnita.

E trist ce se intampla in lumea auto.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

inteleg si asa este.

exista o explicatie pt asta.

in fapt, gresisem mai sus, urmand a nu mai exista un sportback si un sedan. Ca atare, A5 sportback modelul vechi era accentuat cu forma de coupe prin comparatie cu seria 4 GC existand loc si pt un sedan veritabil cum era A4.

acum, sportback si sedan le-au reunit oferind doar o varianta de caroserie, in acest fel cupola nemaiputand a fi atat de accentuat coborata, pt a putea respecta partial forma de sedan si partial forma de coupe. in esenta, seria 4 GC este fix acest intermediar ca si forma care le-a rezultat la fel si celor de la Audi.

bmw puteau fi mai indrazneti cu seria 4 GC tinand cont ca au in gama si un sedan veritabil.

capacul la portbagaj la audi se va deschide sub forma de hayon, masina fiind un liftback

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Si ca sunet se aude similar cu un BMW 550e :))), m-am uitat acum la 550e si se aud similar. 

Cam asa e cu ecranele astea, preferam sa faca o integrare cum au avut pe A6, A7, A8 dar au ales ruta BMW un ecran trantit in bord si aia e.

Link to comment
Share on other sites

Spre deosebire de Bmw care are doar un ecran in fata-dreapta volanului - la Audi vad un ecran si pt pasager - in stilul Porsche si Mercedes (si mai exclusivist Ferrari) - ceea ce e f misto. NU am observat daca au HUD pe A5 dar probabil ca au, ceea ce e misto. Mie imi place modelul, nu stiu cum sta Audi la motoare in prezent, in conditiile in care Bmw foloseste cam aceleasi motoare de ani buni (ma refer la 2.0i si 2.0d unde nu schimba aproape nimic de la o generatie la alta).

   Sunt fan BMW dar parca cu ultimele modele au cam dat-o in SF.... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.