Jump to content

topicul lui edit si al oricui despre bemveuri...


edit

Recommended Posts

3 hours ago, edit said:

Iarta-ma ca o spun pe sleau, insa omul cu care ai vorbit este un imbecil fara logica, pe langa faptul ca e prost pregatit.

Proasta pregatire vine de la faptul ca nu are informatii concrete.

Imbecilitatea vine de la faptul ca, asa cum spuneam mai sus, trebuia sa deduca ca daca 40i, mild hibrid, 381cp este pe X5/6/7 in UE, nu are legatura cu omologarile si cu limita de noxe in UE.

 

Bossulan, nu trebuie sa te enervezi. Oamenii sunt foarte bine pregatiti, si departe de a fi imbecili. Noi vorbeam strict de 40i pe G60, nu pe m340i, nu pe x3 m40i, nu pe x5 sau x7 sau alte modele.

G60 540i simplu nu va veni in Europa. Dar daca tu vrei sa l astepti, e ok 🤣

Unele din motive ti le a expus si @Viper05

Cat despre interior, ascult o pe sotie, macar ea are gusturi 😁🤣

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt tare incantat de B58 in combinatie cu  ....balastul pe care il car dupa mine, :)), nu am niciun stres, masina cu cei 400 cp trage in mare fel, iar franele....nu am cuvinte cum opreste tonajul de 2.5 😄 

Link to comment
Share on other sites

da, tot motorul B58 este, iar cei 286 cp pe care ii are in combinatie cu cel electric de 113 cp compun acest ansamblu si probabil cel pe benzina este limitat la 286 cp pt a limita puterea totala/Nm/protejare cutie...

Eu cred ca este un lucru bun ca are "doar"  286 cp- B58 este un motor extrem de fiabil si cumva au redus stresul pus asupra componentelor... 🙂 

Edited by coco1382
Link to comment
Share on other sites

Ai mers cu seria 8 sa vezi cum se comporta la drum, cum se simte ca vibe in trafic, cum se parcheaza, cum iesi intr-o intersectie cu ea, etc..? Eu am pe mana si un M850 si tre sa fiu foarte atent cu ea in trafic, ce si cum se parcheaza... 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, edit said:

nu am unde incarca acasa, nu umblu bezmetic. masina asta va fi luata pt termen lung (vreo 10 ani), sigur fiind ultima pe care o capat. la un moment dat va fi a mea personala, nu stau sa schimb baterie la ea care costa 10.000 euro si sa imi bat capul cu asa ceva.

Sheriffule, pai detaliile astea nu ni le-ai dat de la inceput...

In cazul asta, ia ultimul mohican pe benzina posibil, fara nimic. Deja si 840i prinde contur tot mai bun. Eu as face chiar o aroganta catre un motor mai mare... daca tot e pe firma si nu platesti tu impozit/asigurari/combustibil...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, coco1382 said:

.

Eu cred ca este un lucru bun ca are "doar"  286 cp- B58 este un motor extrem de fiabil si cumva au redus stresul pus asupra componentelor... 🙂 

eu zic ca e redusa puterea pentru noxe, la fel cumnpe 530e ai motorul de pe 520i nu de pe 530i ambele de 2.0

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@coco1382, ce e in neregula cu harbul ala in trafic? Pare ca si iesirile in intersectie sunt dificile. Detaliaza un pic.

Imi imaginez ca e f greu la parcare si la manevre cu ea, find voluminoasa si fara vizibilitate din cauza formei de coupe.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, edit said:

@coco1382, ce e in neregula cu harbul ala in trafic? Pare ca si iesirile in intersectie sunt dificile. Detaliaza un pic.

Imi imaginez ca e f greu la parcare si la manevre cu ea, find voluminoasa si fara vizibilitate din cauza formei de coupe.

nu este nimic in neregula cu ea, dar pozitia de condus, lipita de asfalt, tipic pt o masina super sportiva si botul mai lung, pe mine cel putin ma pune in putina dificulatate sa ma asigur :))

iar spatiul interior mi se pare mic, iar in spate stii ca ai consola pe mijloc, practic 4 locuri.. 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Cand iti permiti sa cumperi o masina de peste 70000 euro SH, probabil peste 100000 euro noua, nici nu cred ca mai conteaza detalii de practicabilitate, ca consuma cu 0.5 mai putin sau ca e botul cu 50 mm mai lung.... La banii aia ti cumperi fix ceea ce iti place si cam atat. Aia e o masina de moft si de asta trebuie cumparata pentru simplul fapt ca iti place si atat. 

Chiar conteaza atat de mult ca una prinde 100 km/h in 4.5 secunde si alta in 4.6? (ca idee) 

O masina pur termica mereu va avea partea de fiabilitate de partea ei, pentru ca elimini din start multe potentiale probleme pe sistemul electric/hibrid, care costa. 

Iti iei masina de 100000 euro si nu iti permiti sa pui benzina? Inseamna ca nu iti permiti de fapt masina aia. Toata treaba asta e simpla, prea multe dezbateri in zadar. 

Eu as lua cel mai mare motor pur termic si gata treaba. Simplu! 

Daca vrei 840i am in Iasi un prieten care are de vanzare unul, imi dai mesaj si te pun in legatura cu el. 

Edited by HitmaNLive
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

@Ciprian01, am vazut mesajul tau final pe topicul pe care l-ai inchis.

parerea mea:

G30 facelift este aceeasi masina cu G30-ul initial, fie ca intr-adevar la G30 a fost un facelift agresiv, cu modificari evidente. e un non sens sa cumperi aceeasi masina.

Grecale, probabil Modena. masina asta are niste lipsuri care ma intristeaza. Motorul trancane ca un diesel. la viteze mici unde zgomotul de fond este mic, efectiv motorul ala primitiv bate ca un diesel cu uzura de un sfert de mil de km. plus ca vibreaza la modul dement, vizibil, mult peste dieselul pe care l-am avut de la bmw. daca aveam 150kg, tremuram ca o piftie.

masina este super bine antifonata, pt ca la viteza confortul este maxim, insa puroiul de motor strica toata treaba la vitezele mici. acelasi puroi trage de rupe, insa cu neajunsurile mentionate.

apoi, eu am suspensii pe aer. articulatiile bat in disperare ca la taxiurile logan cu un sfert de mil de km care au articulatiile originale. eram ferm convins ca masina are o probl tehnica. am sunat la Maserati si au spus ca "asa face toate" si ma invita sa merg cu orice masina din gama maserati sa ma conving.

cand treci peste o denivelare, peste niste linii de tramvai, oricat de incet ai trece, se aud articulatiile batand fier pe fier.

Pe A6 am suspensii sport cumparate care nu sunt adaptive si practic tot timpul sunt tari. este liniste de mormant in masina cand trec peste liniile de tramvai.

daca tu poti sa traiesti cu toate cele de mai sus, go ahead, pt ca in rest masina e bomba.

obligatoriu cu perne de aer. le intaresti cand vrei, le cobori, le ridici. suspensia permite o multitudine de setari. treci masina pe modul sport, desi suspensia coboara, poti apasa pe buton si ii ceri sa nu se intareasca. esti inn modul confort, cu suspensia la nivelul normal, apesi pe buton si suspensia se intareste. 

de la 180kmh in sus, coboara la maxim, identic cu modul parking, masina coboarand cu burta pe pamant realmente. din pacate, nu poti selecta manual sa se coboare la nivelul de parking daca nu are viteza necesara. o face doar din initiativa ei, automat si doar la viteza potrivita.

 

Edited by edit
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

da, mie imi place mult mai mult E-ul.

la interior ii dau 9.5, placandu-mi absolut tot exceptand faptul ca au exagerat cu liniiile alea de lumini ornamentale atat de multe si de aglomerate din bord.

la exterior 9. mergea mai agresiv designul, desi nu asta este scopul acestei clase. oricum, trebuie sa fie in configuratia potrivita, ca orice masina de altfel.

la seria 5 maxim 8.5 la interior. nu imi place volanul, nu imi place ideea de dispay unic, ca o tableta si neintegrat fie si partial in bord. nu as avea nicio satisfactie reala la interiorul acestei masini. Nu imi place nici portbagajul care paradoxal e mai mic ca la g30 si are si o forma nepractica

la exterior pt seria 5, in opinia mea, 8.5. si asta din cauza inaltimii exagerate, a lungimii la fel, a rotilor fata puse la mijlocul masinii, a rotilor cu diametru prea mic pt volumul masinii si a faptului ca din fata daca privesti din unghiul nepotrivit, nu e ceea ce trebuie.

si din spate, cantitatea de negru pusa pe spoiler e exagerata. trebuiau sa vopseasca toata partea din spate neagra si gata, terminau povestea

intr-un final, seria 5 ramane best buy si asta din cauza diferentelor de pret. cu banii de X6 40i, in urma discountului, nu iti poti cumpara E450

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.