Jump to content

Bascule, brate, pivoti. Intrebare de necunoscator


Recommended Posts

Salutare. Am facut revizia, si omul care a facut-o s-a uitat si pe sub ea.

Mi-a facut o lista de bunatati, dar cred ca m-a văzut mai prostovan, asa. Adica in conditiile in care placutele fata si discurile au foat schimbate acum vreo 10.000, el imi spune ca trebuie schimbate. Pe bord imi zice ca mai am 30000 din placutele fata. Anyway, am motive sa nu il cred 100%.

Insa mi-a mai aratat niste scurgeri la niste repere. Par ceva brate/bascule. 

O sa atasez si o imagine, ca vad ca e prea mare asta din telefon. Tare as vrea sa aflu daca e motiv de scos bani din portofel si sa stiu daca mai merg vreodata acolo.

 

Link to comment
Share on other sites

Seria 3 mai vechi, mai nou, ce editie porti pe strada?

Si apoi, daca crezi ca te-a crezut cum zici mai sus, cauta o rampa, urca-o acolo da plastice jos fa poze daca vrei. Si atunci cazi drept in fata lui sau a altuia si procedezi ca atare.

Deci?

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Piesa aia cu verde era cea care se scursese. insa acum vad ca e pozibil sa fie lichidul meu de parbriz pe ea, ca vine de sus. 

Am mai pus una si cu amortizorul care e "mort". De ala stiam de la BMW, care mi-au spus ca trebuie urmarit la urmatoarea revizie mare. Adica prin 2025.

20240311_132207.jpg

20240311_132214.jpg

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Uruquel said:

sa stiu daca mai merg vreodata acolo.

 

N are rost.

17 minutes ago, lost_in_a_dream said:

trebuie inlocuit amortizorul,e curs. 

Unde e curs? 

Acolo e niste apa de ploaie uscata

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ok. Nu se balangane, n-aud absolut niciun zgomot. Stabila in curbe si in oras la 50-70 si pe autostrada la 150 180. Plus in reprize, la depasiri, e acolo unde trebuie. In doua zile ma las si pe ea, sa vad daca e diferenta.

Ma enerveaza cand te vad habarnist si se gandesc ca ești prada usoara. 

Plus ca e bmw. Are 98000km. La Leon am schimbat amortizoarele la 120.000. Si tot cred ca mi-am luat teapa si atunci. 😒

 

Link to comment
Share on other sites

Hai că mă bag și eu ca musca, aproape la fel de necunoscător la și inițiatorul thread-ului. 

@Uruquel Scuze pentru că mă plâng în thread-ul tau😊

Pentru cei ce aveți experiență cu asta, la un test pe stand ITP, ar trebui să îmi dau seama daca am probleme cu amortizoarele? A mea are un soi de troncaneala dar numai la rece. Am fost la 3 service uri partenere BMW, plus reprezentanta de pe Splai și mecanicii nu aud nimic...

Si da, mi se pare că are un comportament puțin ciudat și la frânare, plus că un soi de zgomot de plăcute sau de rulment dus. Dar toate plăcuțele sunt noi, au 2k km și fata și spate, originale toate.

Mă dispera că toți mecanicii îmi spun că mașina este perfecta dar eu o cunosc, am făcut cu ea 40k km deja și știu cum era/mergea și cum e acum...

Sau vreo recomandare de service, eventual in zona Sector 4, in afara de cele la care am fost deja, Service Scream (Tezparii) BMW, APB, bF și BMW Cobălcescu.

 

 

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, BMS921 said:

Hai că mă bag și eu ca musca, aproape la fel de necunoscător la și inițiatorul thread-ului. 

@Uruquel Scuze pentru că mă plâng în thread-ul tau😊

Pentru cei ce aveți experiență cu asta, la un test pe stand ITP, ar trebui să îmi dau seama daca am probleme cu amortizoarele? A mea are un soi de troncaneala dar numai la rece. Am fost la 3 service uri partenere BMW, plus reprezentanta de pe Splai și mecanicii nu aud nimic...

Si da, mi se pare că are un comportament puțin ciudat și la frânare, plus că un soi de zgomot de plăcute sau de rulment dus. Dar toate plăcuțele sunt noi, au 2k km și fata și spate, originale toate.

Mă dispera că toți mecanicii îmi spun că mașina este perfecta dar eu o cunosc, am făcut cu ea 40k km deja și știu cum era/mergea și cum e acum...

Sau vreo recomandare de service, eventual in zona Sector 4, in afara de cele la care am fost deja, Service Scream (Tezparii) BMW, APB, bF și BMW Cobălcescu.

 

 

Cei care mie mi-au dat "reteta" de 12000 de lei, sunt in Otopeni.

Link to comment
Share on other sites

Uruquel eu merg la service in Berceni ,sos oltenitei 103

https://simauto.ro/

sunt ok ,nu au preturi nesimtite.

Alt service ok de cartier, la care mai merg, pe bd Uverturii cu str Ajustorului.

BMS921 nu e relevant testul la amortizoare,cu ocazia itp-ului,facut la statie itp (aveam amortizoarele praf) si ei au zis ca sunt bune. Deci nu recomand.

 

Edited by lost_in_a_dream
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lost_in_a_dream said:

Uruquel eu merg la service in Berceni ,sos oltenitei 103

https://simauto.ro/

sunt ok ,nu au preturi nesimtite.

Alt service ok de cartier, la care mai merg, pe bd Uverturii cu str Ajustorului.

BMS921 nu e relevant testul la amortizoare,cu ocazia itp-ului,facut la statie itp (aveam amortizoarele praf) si ei au zis ca sunt bune. Deci nu recomand.

 

Mersi. Maine le fac o intrebare, ca trebuie sa schimb placutele pe spate. Mai au 1500 km de carne. Baietii aia din otopeni, care aveau in aeroport dat acum sunt mai aproape, par ok. Sediu fru os, curat, receptie. Numa ca nu e ok sa incerce manarii din astea, ca poate merge.

Link to comment
Share on other sites

Te referi la FRK? Eu am fost la ei cu distributia, apoi cu un senzor, un furtun, plăcute și ce o mai fost. Nu mi s au părut țepari. Verifica bine mașina, eu cred ca e posibil sa aibă dreptate și mai trebuie schimbat una alta la ea, probabil au preturi mai mari, toate s au scumpit, inclusiv piesele și asta ar fi prețul la ei sa o faci țiplă, nu poți sa bagi mana în foc pt nimeni în zilele noastre, dar zic și io, poate au și un dram de dreptate, tre sa verifici. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Lospaa said:

Te referi la FRK? Eu am fost la ei cu distributia, apoi cu un senzor, un furtun, plăcute și ce o mai fost. Nu mi s au părut țepari. Verifica bine mașina, eu cred ca e posibil sa aibă dreptate și mai trebuie schimbat una alta la ea, probabil au preturi mai mari, toate s au scumpit, inclusiv piesele și asta ar fi prețul la ei sa o faci țiplă, nu poți sa bagi mana în foc pt nimeni în zilele noastre, dar zic și io, poate au și un dram de dreptate, tre sa verifici. 

Asta zic si eu, doar ca am mirosit un exces de zel.

Acum ,uitandu-ma la poza aia, "uleiul scurs" din acea piesa incercuita cu verde, pare mai mult lichidul de parbriz sau scurs de sus, nu de unde mi-a aratat el ca ar putea curge. Nu comentez preturile, doar lista de piese.

Asta era trilema mea, sa ma sfatuiesc cu cineva sa vad daca gresesc eu sau nu.

 

Link to comment
Share on other sites

Acuma tine cont ca fiecare vede lucrurile în felu lui, au fost multe cazuri când nu păreau ca trebuiesc schimbate anumite piese și pana la urma a fost necesar schimbul lor, ba nu ieșea direcția, ba tremura  etc. Nu zic ca e cazul tău. Vreau sa spun ca una este ca mai merge asa și alta e sa o faci sa fie perfecta. 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Lospaa said:

Acuma tine cont ca fiecare vede lucrurile în felu lui, au fost multe cazuri când nu păreau ca trebuiesc schimbate anumite piese și pana la urma a fost necesar schimbul lor, ba nu ieșea direcția, ba tremura  etc. Nu zic ca e cazul tău. Vreau sa spun ca una este ca mai merge asa și alta e sa o faci sa fie perfecta. 

Si asta e adevarat.

On 3/14/2024 at 9:40 AM, bimmer90f30 said:

Seria 3 mai vechi, mai nou, ce editie porti pe strada?

Si apoi, daca crezi ca te-a crezut cum zici mai sus, cauta o rampa, urca-o acolo da plastice jos fa poze daca vrei. Si atunci cazi drept in fata lui sau a altuia si procedezi ca atare.

Deci?

Ma.uit acum si, desi am scris de vreo 3 ori, vad ca nu gasesc: 320i, f30, xdrive, 2017, 99.000km.

Link to comment
Share on other sites

On 3/15/2024 at 6:45 AM, Uruquel said:

Asta era trilema mea, sa ma sfatuiesc cu cineva sa vad daca gresesc eu sau nu.

Nu ar fi nici o ..trilema(?).

"Problema" din topic se poate reduce si la faptul prin care vrei sau sa nu cheltuiesti o suma de bani (pe care eu nu as cheltui decat daca as repara-o eu personal) pe piese inainte de a fi prea tarziu sau uzate.. Asta ar fi culmea intretinerii!

Tu, ca si muulti multi altii esti pus in postura de a schimba cand se uzeaza, bate, troncane. Pentru ca altfel chiar e risipa de bani.

Asadar nu e vorba de cine ar dreptate pentru ca o reparatie la masina se bazeaza pe experienta meseriasului mecanic, iar aceia de obicei AU dreptate, nu tu ca, client.

E ca la doctor; sunt doctori foarte buni dupa cum sunt si doctori prosti (doar ca nu o recunosc).. la fel.e si la mecanici.. si multe alte profesii. 

Dar tu ca, client nu prea ai cum sa faci diferenta pana fie nu esti patit (financiar..) sau cat de cat priceput.

Scuza-ma daca te dezamagesc..

@BMS921 nu cred ca un test pe stand al amortizoarelor descopera troncaneli pana nu pune cineva priceput levierul unde trebuie.

Vezi cat de multe cauze pot fo eliminate prin analiza din video:

 

 

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Love BMW 1
  • Thanks 2
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

On 3/16/2024 at 10:24 AM, bimmer90f30 said:

 

@BMS921 nu cred ca un test pe stand al amortizoarelor descopera troncaneli pana nu pune cineva priceput levierul unde trebuie.

Vezi cat de multe cauze pot fo eliminate prin analiza din video:

 

 

Mulțumesc frumos, interesant clipul și cât se poate de clar. 

Link to comment
Share on other sites

Cele mai multe jocuri de obicei se văd de un mecanic care să știe unde să bage levierul, eventual 2 oameni care unul să țină levierul și celălalt să împingă în roata intr un anume fel.. cum a zis și bimmer. 

Cel mai greu este de determinat când nu este niciun joc și totuși se aude ceva la roata, atunci poate fi flansa sau amortizorul, de aia e bine să schimbi și amortizoarele și nu doar flansele. 

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La mine nu se aude nimic. Am facut o verificare ca la dacia 1300, adica m-am.lasat pe ea. E elastica. Am facut acelasi lucru la un alt bmw, mai mou, parcat langa mine. Parea, oarecum, mai tare. Am cautat de am behait azi, un service cu stand de test amortizoare in bucuresti, si am gasit, posibil, la galati. Frate, din 15 telefoane, zero.standuri de test.

Astia stiu doar sa zica nu e bun, schimba. Dar daca e bun in proportie de 50%, sau 70%? Il schimb asa, ca a zis ala.de la bmw sa il urmaresc? Cum sa il urmaresc? 😬

Pot sa agat o camera sa filmeze in mers, ce sa-i fac? 

Link to comment
Share on other sites

Am fost acum vreo luna la BMW filaret pentru update de soft. Omul care s-a ocupat de masina mi-a dat numarul lui si a zis "bro, suna-ma daca ai orice nelamurire".

Am zis sa nu il stresez, mai ales ca e BMW si stim cu totii ce scoruri sunt, dar dupa ce am sunat la toate service-urile pe care le-am gasit pe google sa intreb de standuri de testare si n-am gasit unul care sa faca asa ceva, l-am sunat pe el. I-am dat poze si mi-a zis sa merg linistit prin orice gropi, ca acolo e o urma de spray de curatare, nicidecum de amortizor. Bine, n-a zis sa merg prin gropi, a zis ca e pacat sa arunc 5000 minim din buzunar.

In orice caz, faptul ca nu exista, din cautarile mele, stand de test amortizoare in Bucuresti, imi spne multe despre industria care e axata pe inlocuim, nu pe remediem.

Si acum o iau la rand cu aia care au facut testul inainte sa o cumpar: BMW Timisoara. Ca de acolo a plecat tot taraboiul: am vazut putin ulei scurs, sa il tii sub observatie. Si au bagat asta in sistem la BMW. 

Dar, maimutoii, la 800 de lei cat le-am platit pe verificarea "PREMIUM", nu-i asa ca puteau sa se uite cu atentie si sa dea un verdict clar?

image.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.