Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Probleme BMW E39 525d, din 2000


Recommended Posts

De obicei dupa ce se incalzeste (dar uneori si inainte) motorul incepe sa tremure din ce in ce mai tare apoi se opreste si porneste f greu.

Pe tester nu apare nimik. Am dat jos injectoarele(common rail), verificat, sunt bune. Demontat senzori pozitie ax came, senzor vibrochen, verificat si sunt bune.

Daca cineva a mai patit la fel si poate sa ajute!

Link to comment
Share on other sites

De obicei dupa ce se incalzeste (dar uneori si inainte) motorul incepe sa tremure din ce in ce mai tare apoi se opreste si porneste f greu.

Pe tester nu apare nimik. Am dat jos injectoarele(common rail), verificat, sunt bune. Demontat senzori pozitie ax came, senzor vibrochen, verificat si sunt bune.

Daca cineva a mai patit la fel si poate sa ajute!

266266[/snapback]

suna a simptom de aer in instalatie.Vezi ce garnitura iti trage aer si-ti baga in pompa de inalta.Eventual du-te undeva unde cineva a mai demontat o pompa de inalta presiune si schimba-i garniturile(~75 RON).Ce sa spun,sunt multe posibilitati, nu e nevoie sa fie pompa de inalta,poate sa fie pompa de sub prag care se opreste din cand in cand.Ia sa te uiti pe furtunul transparent care se vede pe langa filtrul de motorina si vezi, nu apar bule de aer cand nu mai porneste?

tine-ma la curent.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
suna a simptom de aer in instalatie.Vezi ce garnitura iti trage aer si-ti baga in pompa de inalta.Eventual du-te undeva unde cineva a mai demontat o pompa de inalta presiune si schimba-i garniturile(~75 RON).Ce sa spun,sunt multe posibilitati, nu e nevoie sa fie pompa de inalta,poate sa fie pompa de sub prag care se opreste din cand in cand.Ia sa te uiti pe furtunul transparent care se vede pe langa filtrul de motorina si vezi, nu apar bule de aer cand nu mai porneste?

tine-ma la curent.

Bafta!

266946[/snapback]

 

 

cred ca i-am dat de capat.. dupa o multime de incercari

e vorba de un contact imperfect sau asa ceva la manunchiul de fire ce vine de la calculator la motor undeva pe sub galeria de admisie unde se rasfira firele.Motorul merge prost iar de cand am miscat si tras de manunchiul de fire merge bine acum.Eventual va trebui scoasa toata instalatia de pe motor pt a gasi firul intrerupt sau piscat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.