Jump to content

Pocnitura metalica la schimbarea din Drive in Reverse


enders
Go to solution Solved by Romulus,

Recommended Posts

De 2 zile m-am lovit de o problema care m-a panicat rau. 
la schimbarea din D in R pe sub masina se auzea o lovitura metalica ca si cum ai da cu cionanul in cardan. 
Am Urcat masina pe elevator crezand ca este ceva rapid de depistat. Eh nu a fost chiar asa. 
Lovitura se auzea in spate, am crezut ca este grupul dus sau flansa, ceva. Nimic. 
Zgomotul se auzea la imbinarea dintre cardan si grup spate…

Am fost la un alt service poate au ei ureche muzicala mai buna si aud de unde vine zgomotul, a tinut de cardan in timp ce eu schimbam din D in R…este de la cardan…

🤦

Revin cu masina inapoi la service,

Ma apuc de demontat tot pana la cutia de transfer, la cutia de transfer gasesc flansa(crucea care iese din cutia de transfer) cu dintii tociti. 
Am inlocuit crucea, simeringul de la cutia transfer, oringul si un distantier de metal si totul a disparut, inclusiv un zumzait pe care il aveam la o anumita turatie care datorita lui am schimbat si kitul de accesorii degeaba. 

7B7B40DF-C2E7-4CA7-AF6A-D59F645C33B3.jpeg

 

Edited by enders
  • Like 2
  • Crying 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, minu94 said:

Multumim mult de share! Despre ce masina/motorizare si cutie este vorba?

F11 - 2016 - B47 - xDrive - automat - 205k km. 
 

4 hours ago, six in line said:

Unde ai schimbat acea flansa? Stiu ca nu se gaseste separat si sigur nu pe original. Cat te-a costat toata reparatia? 

Pentru modelul asta de masina am gasit piesa separat. 
 Cod de pesa 27107593440.

Piesa OEM- (asa scria in descriere). SP01682
costurile totale. 465+ tva (Vine impreuna cu distantier, oring si siguranta), am ales piesa asta pentru ca venea repede, OE venea in cateva zile. 
Asta a fost costul total pentru ca lucrez in domeniul auto. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Da.. problema cunoscuta, la F uri N47 flansa aceea vine cu tot cu grup, aceea se distruge.

La N47 manuale apărea zgomotul ăsta la R-1 sau 1/2. Exista un Tsb care spune ca trebuie sa bagi vaselină/loctite pe nuturile respective. Mi a luat vreo 1-2 ani sa găsesc și sa rezolv problema, după ce schimbasem inclusiv cardanul, aproape m am dat bătut. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, WIN60 said:

Da.. problema cunoscuta, la F uri N47 flansa aceea vine cu tot cu grup, aceea se distruge.

La N47 manuale apărea zgomotul ăsta la R-1 sau 1/2. Exista un Tsb care spune ca trebuie sa bagi vaselină/loctite pe nuturile respective. Mi a luat vreo 1-2 ani sa găsesc și sa rezolv problema, după ce schimbasem inclusiv cardanul, aproape m am dat bătut. 

Am avut problema asta la seria 3, nu am reusit sa ii dau de cap si am vandut masina din cauza cloncanitului in accelerare di decelerare. 
 

La F11 sta putin diferit problema, flansa asta nu este cea din grup, este de la cutia de transfer.   

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to Pocnitura metalica la schimbarea din Drive in Reverse

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.