Jump to content

Rail pressure plausibility quantitative control


Recommended Posts

Bună ziua! Am o problemă la al meu 318d LCI automat .

la prima pornire a zilei îmi fluctuează relantiul puțin și simt șocuri în caroserie.

Dacă accelerez mașina peste 3500 rpm îmi dă check engine ( engine fault reduced power ) dar nu simt ca ar pierde din putere. 
Pe tester dedicat spune ca am 004560 - Rail pressure plausibility quantitative control.

Precizez ca am schimbat toate injectoarele cu unele noi bosch și de atunci am eroarea asta. Și atunci îmi fluctua relantiul dar nu aveam eroare decât pe injectoare zero adaptation cylinder etc . Si la sfatul unor specialiști de la service BMW am schimbat injectoarele și filtrul de motorină. Problema tot persistă . Am pus și alta rampa cu senzori și tot primesc eroarea după 3500 rpm. Acum rămâne să schimb și Regulatorul de pe pompa de înalte să vedem. Dacă nu e Regulatorul mai rămâne pompa…

Menționez că mașina are un stage 1 și până să schimb injectoarele nu primeam eroarea.
Ați pățit așa ceva? 
 

Link cu prima pornire: 

 

 

IMG_9371.jpeg

IMG_9372.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.