Jump to content

Cârcâit la accelerare in treapta a2-a la 2000 de turații


Recommended Posts

Salutare tuturor ! Am un BMW Seria 1 care in treapta 2 la 2000 de turații face un cârcâit urat, mai ales cand ajunge la jumătate de rezervor. Tocmai i am recondiționat injectoarele saptamana asta dar zgomotul tot a ramas. Zgomotul il face mai mult la rece. Atașez link cu modelul sunetului : model masina Seria 1 N47 2.0 116d cu 116 cai putere an 2011. Ma poate ajuta cineva, va rog !!!

 

Edited by Angelo2004BMWe87
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Da jos capacul de plastic de la motor, ala ornamental si vezi daca face la fel.

Ala nu imi suna a zgomot de turbina.

Cum stai cu distributia?

N47 + Distributie Noua = LOVE

N47 + Distributie veche = Panica + Stres + Zgomote Dubioase

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nym said:

Da jos capacul de plastic de la motor, ala ornamental si vezi daca face la fel.

Ala nu imi suna a zgomot de turbina.

Cum stai cu distributia?

N47 + Distributie Noua = LOVE

N47 + Distributie veche = Panica + Stres + Zgomote Dubioase

Nu prea cred ca e de la capac, este un zgomot ca un cârâit pe care nu l face tot timpul, chiar si rece sau  calda cand il face il face……nu e distributia…masina are 247.000 km. Zgomotul il face doar cand merge, in relanti nu face nimic. Am fost si la mecanic…a conduso si el si fix atunci când o conduce el nu se mai aude…prima data a zis ca e de la injectoare, le am recondiționat intr un adevăr erau 2 înfundate si doua murdare.. si DPF-ul a fost curățat fizic, i au fost schimbate si sondele pe original BMW. Turbina nu e. De tras trage bine 

Link to comment
Share on other sites

Daca mentii turatia la care se produce zgomotul, persista sau dispare? Pe 316D-ul vechi aveam ceva care intra in rezonanta pe la 2000 de ture si bazaia pana la 2400. Nu am depistat niciodata cauza.

Pe 320i am avut un zgomot similar care aparea la frig si era de la tacheti. Dupa ce i-am schimbat am scapat de zgomot.

Poate ai niste role care is pe duca si caraie la o anumita turatie.

Daca esti 100% convins ca nu e distributia, poti sa incerci o curatare galerie admisie + schimbat clapetele/garnituri(poate alea au joc si clantane la accelerare) + EGR + turbina + recalibrat turbina. La km aia o sa scoti mult jeg din ea. Eu am dat masina cu 300k plus si turbina originala fara probleme dar am facut operatiunile mentionate pe la 240mii.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
9 hours ago, Nym said:

Daca mentii turatia la care se produce zgomotul, persista sau dispare? Pe 316D-ul vechi aveam ceva care intra in rezonanta pe la 2000 de ture si bazaia pana la 2400. Nu am depistat niciodata cauza.

Pe 320i am avut un zgomot similar care aparea la frig si era de la tacheti. Dupa ce i-am schimbat am scapat de zgomot.

Poate ai niste role care is pe duca si caraie la o anumita turatie.

Daca esti 100% convins ca nu e distributia, poti sa incerci o curatare galerie admisie + schimbat clapetele/garnituri(poate alea au joc si clantane la accelerare) + EGR + turbina + recalibrat turbina. La km aia o sa scoti mult jeg din ea. Eu am dat masina cu 300k plus si turbina originala fara probleme dar am facut operatiunile mentionate pe la 240mii.

 

 

 

Dacă mențin turația da, persistă zgomotul. Uite azi nu a făcut zgomotul. Posibil sa fie tacheții sau rolele. Faza i ca de ce acum nu mai cârâie. Am observat ca cârâiala o face cand ajunge pe la aproape jumatate de rezervor oare o fi de la motorina ? Am pus de la Petrom întodeauna si acum pun de la Rompetrom cu cifra cetanică 55 (la 8,60 lei) cum am spus am recondiționat injectoarele. 

Edited by Angelo2004BMWe87
Link to comment
Share on other sites

De ce ai reconditionat injectoarele?

Au fost reconditionate profesional, cu garantie?

Motorul are injectoare piezo sau solenoid?

Din ce stiu eu la orice bmw acul sta cel mai mult timp in acel loc la jumatate pe indicator, asa ca nu prea vad ce relevanta sa aiba cat are masina in rezervor cand aproape de jumatatea (de jos.. probabil) observi caraiala. Macar daca ai zice ca vine de la rezervor. Nu cred ca motorului sa ii fie afectata functionarea, decat daca se merge SUB SFERT si atunci regenerarea nu mai are loc.. deloc!

Accelerata pe loc caraie la fel la 2000rpm? Daca nu, atunci poate e de la cutia de viteza..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, bimmer90f30 said:

De ce ai reconditionat injectoarele?

Au fost reconditionate profesional, cu garantie?

Motorul are injectoare piezo sau solenoid?

Din ce stiu eu la orice bmw acul sta cel mai mult timp in acel loc la jumatate pe indicator, asa ca nu prea vad ce relevanta sa aiba cat are masina in rezervor cand aproape de jumatatea (de jos.. probabil) observi caraiala. Macar daca ai zice ca vine de la rezervor. Nu cred ca motorului sa ii fie afectata functionarea, decat daca se merge SUB SFERT si atunci regenerarea nu mai are loc.. deloc!

Accelerata pe loc caraie la fel la 2000rpm? Daca nu, atunci poate e de la cutia de viteza..

Nu, in relanti nu carie deloc. Am recondiționat injectoarele deoarece mecanicul credea ca ele sunt problema, oricum 2 erau infundate ruginite, si celelate doua doar murdare. Da am primit 1 an garantie, au fost calibrate cu noi coduri. Este o manuala, faza e ca de ce nu persista zgomotul…..astazi nu a mai cârâit…Mecanicul mi a zis ca nu are nimic si s o las asa……dar tot ma macină problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa incerci sa monitorizezi sunetul in zilele mai friguroase versus calde versus uscate/umede. Din video e greu sa iti dai seama. Vezi ventilatorul de la habitaclu cum suna pe toata plaja de turatii. Ala mai produce zgomote dubioase. Al meu acum daca il dau mai sus de 3 liniute baraie si vibreaza tot bordul iar la franari ciripeste. Saptamana viitoare il schimb. Daca e zgomot de tacheti ar trebui sa ii schimbi. Se va manifesta mai mult la rece cand nivelul de ukei nu mai e la maxim. Cel putin asa e la astea pe benzina. Eu totusi vred ca de la vibratia motorului intra un plastic in rezonanta. Daca ai role pe duca, o sa se manifeste diferit in functie de umiditatea din aer.

Ceva are joc la rece si dupa ce se incalzeste se dilata si dispare jocu. 

Acuma nah. Sunt sfaturi asa dupa ureche. Speculatii. Si eu sunt ocd si ascult toate cele. De multe ori nu e ce imi imaginez.

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Nym said:

Poti sa incerci sa monitorizezi sunetul in zilele mai friguroase versus calde versus uscate/umede. Din video e greu sa iti dai seama. Vezi ventilatorul de la habitaclu cum suna pe toata plaja de turatii. Ala mai produce zgomote dubioase. Al meu acum daca il dau mai sus de 3 liniute baraie si vibreaza tot bordul iar la franari ciripeste. Saptamana viitoare il schimb. Daca e zgomot de tacheti ar trebui sa ii schimbi. Se va manifesta mai mult la rece cand nivelul de ukei nu mai e la maxim. Cel putin asa e la astea pe benzina. Eu totusi vred ca de la vibratia motorului intra un plastic in rezonanta. Daca ai role pe duca, o sa se manifeste diferit in functie de umiditatea din aer.

Ceva are joc la rece si dupa ce se incalzeste se dilata si dispare jocu. 

Acuma nah. Sunt sfaturi asa dupa ureche. Speculatii. Si eu sunt ocd si ascult toate cele. De multe ori nu e ce imi imaginez.

Sigur e ceva de la role sau un plastic. Voi fi ochi si urechi , voi încerca sa filmez in timpul acela când v a face zgomotul. Uleiul tocmai l am schimbat i am pus motul 5w40, i am pus în uleiul vechi aditiv de curățare liqui molly (stiu ca n am scris corect marca) și în uleiul nou i am pus aditiv tot liquid moly cu ceramica (ceratech). Motorul este unul diesel N47.

Link to comment
Share on other sites

Nu am fost atent cand ai zis ca erau infundate.. pai daca erau infundate trebuia doar desfundate (prin spalare in baie cu ultrasunete), doua din ele. Ruginite.. nu pot sa imi imaginez, dar mai stii..

Celelalte doar murdare.. pai cum trebuiau sa fie? Bec? Felul cum arata injectoarele e felul cum motorul e intretinut intern/extern..

In fine, daca te-au convins sa le reconditionezi..

Iti spun sincer, cat pot de sincer. Am cautat 2 zile intens daca merota sau nu sa pun la un diesel cu muulti km ceratech.. /cand 70 zic ca motorul dupa un timp suna cum suna inainte si altii spus ca ceratech-ul ala din el pe care tu il agiti inainte sa il pui SE DEPUNE PE FUNDUL BAII.. ca de-aia revine zgomotul motorului, adicaa, ca inainte... pai mai merita sa pun (eu) ceratech? Sau arunc cu banii pe geam si umplu baia de cera..tech?

Iaca in schimb pun DE LA 250k km ulei 2T (la peste 500k) si n-am gasit nimic rau in rezervor, nimic rau.., adica ZERO depuneri pe injectoare.. (zero lucruri de schimbat obligatoriu de la ardere ina motor pana la evacuare, inclusiv ea)  de fapt motorul merge bine (ca nu imi vine decat sa ii fac prima oara distributia la 500k ca e pe preventie, nu ca trebuie.. ca scartaie) merci.. Si toate's unse  in motor, de la motorina evident, si eliminate bine, ca nu am curatat niciodata (cum am curatat O DATA, la 250k km) admisia.. (jaso FD) si de atunci, niciodata; fiind data jos de inca 3 ori, unul fiind de inspectare, de drag, daca vrei.. o data sa scot doua injectoare si o data sa schimb bujii, ca na, trebuie. Injectoare schimbate ca dadeau "pe langa" adica pe retur scapau prea mult. Dar la mine ca la ei pe banc testate erau foarte bune; o ciudatenie la aproape de 500k km neimpliniti cu injectoare de fabrica.. ciudat simptom, dar refacute de curand adica..

Acuma, tu poti sa ma crezi sau poti sa ignori total ce zic.

Iti mai zic doar ca daca pui, pentru DPF, trebuie JASO FB ca sa tii DPFul in viata lunga.. (acelasi lucru il ia un Euro 6..) si e bine merci (daca intrebi..).

..Si tot nu-s convins sa pun si ceratech.. (la varsta lu' a mea..) ca uleiul ce'l pui are atata aditiv cat poate duce motorul! Iara daca nu are, schimbul mai des ii face mult mai bine ca.. ceratech.. care nu e necesar, ca altii stiu..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, bimmer90f30 said:

Nu am fost atent cand ai zis ca erau infundate.. pai daca erau infundate trebuia doar desfundate (prin spalare in baie cu ultrasunete), doua din ele. Ruginite.. nu pot sa imi imaginez, dar mai stii..

Celelalte doar murdare.. pai cum trebuiau sa fie? Bec? Felul cum arata injectoarele e felul cum motorul e intretinut intern/extern..

In fine, daca te-au convins sa le reconditionezi..

Iti spun sincer, cat pot de sincer. Am cautat 2 zile intens daca merota sau nu sa pun la un diesel cu muulti km ceratech.. /cand 70 zic ca motorul dupa un timp suna cum suna inainte si altii spus ca ceratech-ul ala din el pe care tu il agiti inainte sa il pui SE DEPUNE PE FUNDUL BAII.. ca de-aia revine zgomotul motorului, adicaa, ca inainte... pai mai merita sa pun (eu) ceratech? Sau arunc cu banii pe geam si umplu baia de cera..tech?

Iaca in schimb pun DE LA 250k km ulei 2T (la peste 500k) si n-am gasit nimic rau in rezervor, nimic rau.., adica ZERO depuneri pe injectoare.. (zero lucruri de schimbat obligatoriu de la ardere ina motor pana la evacuare, inclusiv ea)  de fapt motorul merge bine (ca nu imi vine decat sa ii fac prima oara distributia la 500k ca e pe preventie, nu ca trebuie.. ca scartaie) merci.. Si toate's unse  in motor, de la motorina evident, si eliminate bine, ca nu am curatat niciodata (cum am curatat O DATA, la 250k km) admisia.. (jaso FD) si de atunci, niciodata; fiind data jos de inca 3 ori, unul fiind de inspectare, de drag, daca vrei.. o data sa scot doua injectoare si o data sa schimb bujii, ca na, trebuie. Injectoare schimbate ca dadeau "pe langa" adica pe retur scapau prea mult. Dar la mine ca la ei pe banc testate erau foarte bune; o ciudatenie la aproape de 500k km neimpliniti cu injectoare de fabrica.. ciudat simptom, dar refacute de curand adica..

Acuma, tu poti sa ma crezi sau poti sa ignori total ce zic.

Iti mai zic doar ca daca pui, pentru DPF, trebuie JASO FB ca sa tii DPFul in viata lunga.. (acelasi lucru il ia un Euro 6..) si e bine merci (daca intrebi..).

..Si tot nu-s convins sa pun si ceratech.. (la varsta lu' a mea..) ca uleiul ce'l pui are atata aditiv cat poate duce motorul! Iara daca nu are, schimbul mai des ii face mult mai bine ca.. ceratech.. care nu e necesar, ca altii stiu..

Nu știu ce sa zic de părerea ta în legătură cu ceratech-ul, rău sigur nu i face motorului să stii ca nu rămâne in baia de ulei, cand desfac capacul de la motor unde se pune ulei in interiorul motorului se vede peste tot cum sta ceratech-ul (este tot portocaliu și curat in interior) uleiul îl schimb obligatoriu la 1 an chiar daca n a făcut km multi. In fine….acum sper sa rezolv problema asta cu cârâitul… 

Link to comment
Share on other sites

De fapt daca stau mai bine sa o gandesc, tu ai ales sa tratezi uleiul (adica partea de jos -ungerea), eu am ales sa tratez (tin cat mai curat) partea de sus, admisia.

Sper sa poti spune dupa un numar de considerabili daca motorul incepe sa consume ulei, ca asta e singurul efect simtit. Iti propui sa tii masina mult timp? Ce te poate determima sa o vinzi daca ea se comporta cat de cat bine, fara probleme majore?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.