Jump to content

BMW X5 45e


Mohammad

Recommended Posts

Ideea este ca daca faci o dauna din vina altuia esti acoperit daca are RCA. Dar ce te faci daca iti ia masina foc sau daca o gasesti vandalizata, un pom cazut, furata, sunt multe situatii in care dauna poate sa fie si totala. Un Casco te cam scapa de griji

Link to comment
Share on other sites

Eu am mai spus...în momentul de fata dacă adunam toate plățile către Casco la mașinile pe care le-am avut în ultimii 20 ani probabil aveam suma la care e evaluat x5-ul de exemplu.Asa ca stau liniștit,nu ca nu aș fi stat tot timpul pana acum.Dar asta e doar părerea mea, nu judec pe nimeni ca isi face sau nu Casco cum la fel nu văd de ce ar interesa pe cineva dacă fac sau nu.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, coco1382 said:

Am luat masina in martie la 29.000km si acum am 38.000, deci plus minus 10.000 de km :)) si as vrea sa schimb uleiul....oare este ok sa aplic aceasta regula a mea de a schimba la maxim 10.000 de km chiar daca este phev masina? 😄 

sunt programat in decembrie la bmw craiova.

Man, uleiul tau are cateva mii km. Ai mers si pe electric.

Uleiul are primele semne vizibile de degradare la 15.000km

Care aveti bani de dat, ii primesc eu.

Edited by edit
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat uleiul când ai luat-o? Cât ai mers pe electric din cei 10k și cât ai mers în oraș cu bateria goala? 

Hibridele sunt mai stresate dpdv mecanic, deci e important sa fie uleiul în parametri. 

Dacă ai mers jumate electric și ai mai băgat și niște drumuri lungi, cred ca poți sa aștepți până pe la 15k. 

Link to comment
Share on other sites

E important mai ales iarna cum mergi cu masina in oras. La mine cel putin, daca o tin in hibrid si sunt temperaturi mici, nu se incalzeste niciodata motorul la temperatura de regim. De-asta iarna merg in sport mode pana se incalzeste motorul, dupa care o trec in hibrid. Daca o tii doar in hibrid, sigur exista uzura mai mare in motor pe vreme rece.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O R I B I L. sunt nenumarate momentele cand as incalzi motorul termic dar nu as vrea sa fiu in sport, ca merg calm si linistit. Ba chiar cand incalzesc motorul termic AS VREA sa nu fie in sport ca sa nu o chinui cat incalzesc motorul in mers. Mi se pare cel mai mare neajuns al 530e.

Link to comment
Share on other sites

Pai stai, la G-uri nu mai exista modurile de condus? La mine, daca pun in modul sport (masina, nu schimbatorul) merge motorul termic ca o masina normala cu start-stop, dar fara sa se tureze mai tare. Daca pun schimbatorul in modul sport merge permanent motorul (adica nu se opreste nici cand sta masina) si schimba treptele mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Sigur ca se tureaza. In sport este mult mai vioaie. Si chiar daca schimbatorul nu e in sport, tot tine sus si schimba tarziu. In sport nu o prea poti conduce calm, mai ales cand intra si motorul electric. Este violenta aproape la orice miscare. Ma rog, violenta ar fi la M-uri dar ai inteles ideea... in comparatie cu modul de batranei, eco pro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.