Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

BMW X5 45e


Mohammad

Recommended Posts

Am scris mai sus ca merge si pe monofazat pe 16A cu adaptorul albastru 3 pini.

https://www.bavauto.ro/cablu-adaptor-albastru-16a-monofazic-pentru-bmw-flexible-charger-2-0-61448490522

sau trifazic

https://www.bavauto.ro/cablu-adaptor-cee-rosu-16a-trifazic-pentru-bmw-flexible-charger-2-0-61448490523

recomand inainte de a comanda cablul sa verificati exact ce model de flexible charger aveti pentru ca sunt 2 modele.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/15/2025 at 9:56 PM, tzucul said:

E ok si ala.Eu am luat flexible charger de pe olx cu vreo 250 euro sigilat la care am cumparat cablul de 16A cu 430 lei.

Merci băieți!

Se pare că eu am cealaltă versiune de încărcător, cu 05 la sfârșit,

Nu 04 așa cum e menționat la specificațiile cablului.

Încărcătorul poate furniza 16A,

BMW a făcut o mizerie cu versiunile astea de încărcătoare și cabluri 😢

Și mai mult, in loc de comutator au ales să includă în cablu selecția puterii.

Edited by PiscotAtomic99
Link to comment
Share on other sites

On 1/8/2025 at 10:01 AM, PiscotAtomic99 said:

 

 

Încă ceva, voi ce încărcătoare folosiți?

Mă gândesc să îmi iau unul din ăsta 

https://ev-mag.ro/incarcatoare-ev-portabile/302-amp135-incarcator-portabil-masini-electrice-16a.html

Destul de scump si dpmdv piza industriala de cuplat nu vezi oriunde , pe cand priza schuko 16A sunt peste tot . Eu mi-am luat un ev charger chinezesc ( care functioneaza perfect - am incarcat si Tesla cu el ) , ceva mai ieftin decat in poza atasata si poti seta de 8-10-13-16A.

ev charger.png

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ma uit si eu tot dupa un X5 45e, dar ma cam sperie devalorizarea. Vad ca x5 40e (generatia anterioara) se vinde cu 20-25k eur cu 8 ani vechime. E destul de crunta devalorizarea. Vorba aia, "stiu bataie, am mai luat". Am vandut Cayenne si 550i cu <12 luni de utilizare in ambele cazuri si am pierdut sume importante. Dar daca calculez cat as pierde luand un 45e cu 65k inc TVA din Germania si sa-l dau dupa 5 ani cu 40k mai putin, parca nu imi da bine. 

Referitor la garantie, toti dealerii BMW cu care am vorbit mi-au zis 6 ani sau 100k km pentru X5 45e 2021/2022 fabricatie la baterie. Si 2 ani BMW Premium Selection.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Devalorizarea e tot cam aia ca la X5 diesel, dacă te uiți bine. 25d și 30d tot pe acolo găsești. Chiar și câteva 40d dacă stai sa cauți. Și chiar dacă pierzi 5k euro la revanzare, e probabil sa-i recuperezi în 5 ani din diferența de consum în oraș și eventual diferența de impozit

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Eu am X5 45e si curand cred ca il vand fiindca imi face cu ochiul 50e.

Masina mea a fost in 2021 109k iar acum face 55-57 la 61k km.

Smecheria e range-ul electric mare si impozit mic cat si putere.

40e a fost fail total fiindca motor 2.0 pe o balena. Aici ai B58-ul care trage si impinge de oriunde si oricand 🙂

M5 F90 voiam eu sa schimb actuala, dar cand am vazut impozite si papa de ulei, am zis pas.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, alexxs said:

Ma uit si eu tot dupa un X5 45e, dar ma cam sperie devalorizarea. Vad ca x5 40e (generatia anterioara) se vinde cu 20-25k eur cu 8 ani vechime. E destul de crunta devalorizarea. Vorba aia, "stiu bataie, am mai luat". Am vandut Cayenne si 550i cu <12 luni de utilizare in ambele cazuri si am pierdut sume importante. Dar daca calculez cat as pierde luand un 45e cu 65k inc TVA din Germania si sa-l dau dupa 5 ani cu 40k mai putin, parca nu imi da bine. 

Referitor la garantie, toti dealerii BMW cu care am vorbit mi-au zis 6 ani sau 100k km pentru X5 45e 2021/2022 fabricatie la baterie. Si 2 ani BMW Premium Selection.

devalorizarea e maxima in primii 2-3-5 ani, ulterior se linisteste. de ce ai vandut cayenne-u si 550-ul asa repede?

e ok 65k acum pe un x5 si dupa 5 ani sa scapi de el la 25, timp in care probabil il folosesti pe al 100k km sau mai mult. ca sa il iei tu acum la 65k, are deja 3-5 ani vechime.

nu vad nimic anormal ca o masina de 100k-120k euro sa coste dupa 8-10 ani 25k euro la vreo 200k km sau mai multi.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mgi said:

Devalorizarea e tot cam aia ca la X5 diesel, dacă te uiți bine. 25d și 30d tot pe acolo găsești. Chiar și câteva 40d dacă stai sa cauți. Și chiar dacă pierzi 5k euro la revanzare, e probabil sa-i recuperezi în 5 ani din diferența de consum în oraș și eventual diferența de impozit

Da, dar 45e a fost semnificativ mai scump de nou. Deci e o reticenta la consumatorii de SH pentru aceste modele, pe buna dreptate. Chiar si la ce ma uit eu, 2021-2022, adica 3-4 ani vechime, 45e-urile sunt cam cele mai ieftine. Vorbesc de cele cu BMW Premium Selection.

Eu nu cred ca o sa tin masina pana face 8 ani, cel mai probabil o sa o vand cand ajunge pe la 35k-40k pret de vanzare, doar ca sper ca asta sa nu se intample in 2 ani de acum. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, alexxs said:

Da, dar 45e a fost semnificativ mai scump de nou. Deci e o reticenta la consumatorii de SH pentru aceste modele, pe buna dreptate. Chiar si la ce ma uit eu, 2021-2022, adica 3-4 ani vechime, 45e-urile sunt cam cele mai ieftine. Vorbesc de cele cu BMW Premium Selection.

 

si eu ma uitam de x5 si am fost foarte surprins sa vad ca 45e e cel mai ieftin x5 , sincer ca asteptam sa fie 40i

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, edit said:

devalorizarea e maxima in primii 2-3-5 ani, ulterior se linisteste. de ce ai vandut cayenne-u si 550-ul asa repede?

e ok 65k acum pe un x5 si dupa 5 ani sa scapi de el la 25, timp in care probabil il folosesti pe al 100k km sau mai mult. ca sa il iei tu acum la 65k, are deja 3-5 ani vechime.

nu vad nimic anormal ca o masina de 100k-120k euro sa coste dupa 8-10 ani 25k euro la vreo 200k km sau mai multi.

Cayenne l-am vandut pentru ca, desi e o masina senzationala dpdv sasiu/dinamica, eu am luat-o cu motorul de 3l V6 si e clar submotorizata in varianta aia. Adica nu te mai poti bucura in niciun fel de dinamica cu ea asa. 550 mi-a placut, dar nu era nici cal, nici magar. Plus ca mi-a consumat antigel si nu aveam chef sa o tin a la long, asa am vandut-o cu 15 luni de garantie de fabrica ramasa. 

Din tot ce am studiat si experimentat cu devalorizarea, optim e undeva la 1% / luna. Grosier, o masina de 65k TVA inc azi ar trebui sa se dea peste 4 ani cu ~38k. Credeti ca un X5 45e se va vinde cu 38k cand o sa aiba 7 ani vechime? In conditiile in care acum generatia anterioara se da cu ~25k? 🙂

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare foarte greu de prezis cum o sa arate piata in 4 ani. Pe de o parte o sa fie din ce in ce mai multe electrice, pe de alta parte BMW impinge foarte tare hibridele acum ca sa-si faca target-ul de certificate verzi (vezi seria 5 unde nu mai gasesti benzina decat 520i). Si cine stie ce reglementari o sa fie pentru diesel atunci.

Eu ma uit ca si acum, daca e sa caut o seria 5 de 2 ani vechime cu Premium Selection, sunt foarte putine pe benzina. Sunt hibride in majoritate, plus diesel. Deci piata e extrem de dubioasa..

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Viper05 said:

si eu ma uitam de x5 si am fost foarte surprins sa vad ca 45e e cel mai ieftin x5 , sincer ca asteptam sa fie 40i

Fiindca in piata este o frica privind bateriile, ca daca se strica ceva, daca etc.

Vorbeam cu un agent de vanzari de la Bavaria si care credeti ca e cel mai cerut motor la ultimul X5? Exact, diesel, sa consume putin 🙂

@alexxs nu faci calculele asa colegu', fiindca ti-ai luat "tzeapa" cu 550i sau cu Cayenne, nu inseamna ca totul e asa.

Cumparat in 2021 530i xDrive cu 30k - 86k km, vandut in 2024 cu 30k - 120k km.

Acum, cand iti iei masina, iti asumi ca pierzi, dar neaparat garantie.

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Ciprian01 said:

Fiindca in piata este o frica privind bateriile, ca daca se strica ceva, daca etc.

Vorbeam cu un agent de vanzari de la Bavaria si care credeti ca e cel mai cerut motor la ultimul X5? Exact, diesel, sa consume putin 🙂

 

cum dracu? cand cumperi o masina de 100k cum e un x5 nou , banuiesc ca ai un venit intre 6 si 10k . 

chiar daca faci 30k/an cu un consum de 5L pe suta mai mult , aia inseamna 1500L mai mult pe an, absolut mizilc comparativ cu pretul masinii.

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, alexxs said:

Ma uit si eu tot dupa un X5 45e, dar ma cam sperie devalorizarea. Vad ca x5 40e (generatia anterioara) se vinde cu 20-25k eur cu 8 ani vechime. E destul de crunta devalorizarea. Vorba aia, "stiu bataie, am mai luat". Am vandut Cayenne si 550i cu <12 luni de utilizare in ambele cazuri si am pierdut sume importante. Dar daca calculez cat as pierde luand un 45e cu 65k inc TVA din Germania si sa-l dau dupa 5 ani cu 40k mai putin, parca nu imi da bine. 

Referitor la garantie, toti dealerii BMW cu care am vorbit mi-au zis 6 ani sau 100k km pentru X5 45e 2021/2022 fabricatie la baterie. Si 2 ani BMW Premium Selection.

Nu iesi mai bine cu un leasing operational ? Si ai masina noua ...

Link to comment
Share on other sites

La noi leasingul operational are conditii foarte proaste (sau avea cand m-am uitat eu). Cred ca la un X5 dotat e cam 1000 euro + tva rata pe luna, plus probabil un avans de vreo 15k euro. Asta pentru 3 ani..

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.