Jump to content

BMW X5 45e


Mohammad

Recommended Posts

9 minutes ago, coco1382 said:

Spre rusinea mea chiar nu stiu cum sa si daca pot sa incarc bateria acasa cand ea are...50%, sau 60% sau..40%? Sau trebuie incarcata doar cand nu mai are gram de curent?

La orice valoare, eu mereu incarc bateria, daca ajung in mall in parcare si am 50 o bag la incarcat. Cand ajung acasa si am chef o bag la incarcat si deobicei setez sa se opreasca la 90-95%.
Nu e recomand sa lasi bateria sa ajunga la 0% .

8 minutes ago, Onnix said:

Despre ce AC vorbim aici?! Masinile au clima... ai setari in iDrive de mix al aerului, masina amesteca aer cald cu rece... nu e ca la Logan 2006, nu mai deranjeaza decat daca-l duci la extreme. In fine... fiecare vrea ce face!

Da si eu am clina pe 4 zone si la clima de aia tot isi inchide gura de ventilatie, eu merg pe 19-20 grade deobicei

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Omule vrei sa înțelegi ca mie imi place sa adulmec aerul de afara pe trapa și pe geamuri?Are rost sa sufle aerul rece pe mine când eu vreau aer de afara?La mine clima e setată pe 23 de grade auto, nu cobor niciodată sub 23 hai sa zicem 22 și tot timpul pe auto.Eu folosesc des și funcția precondition atat vara cât și iarna ca atunci când mă urc în mașină sa fie ori rece ori cald.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Daca sunt la munte si temperatura e placuta, aer curat, si nu ma grabesc, mers lejer si eu mai deschid geamul pt aer curat... nu vad nicio problema in sensul asta, mi se pare chiar indicat!

In rest, clima pe auto, iar temperatura sta in mod normal la 22-23 grade primavara toamna si 23-24 vara, iar cand e foarte cald afara poate 24-25 cateodata, si face suficient de rece, comfortul climatic in interior fiind foarte ok. Pana m-am prins si eu de mixul de aer din meniu, mi se parea ca nu face rece suficient, dar a fost o chestie de reglaj. Vara ii tin pe maxim rece, iar iarna pe maxim cald, ce ajuta si la incalzirea auxiliara.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Alex3245 said:

La orice valoare, eu mereu incarc bateria, daca ajung in mall in parcare si am 50 o bag la incarcat. Cand ajung acasa si am chef o bag la incarcat si deobicei setez sa se opreasca la 90-95%.
Nu e recomand sa lasi bateria sa ajunga la 0% .

Da si eu am clina pe 4 zone si la clima de aia tot isi inchide gura de ventilatie, eu merg pe 19-20 grade deobicei

Am inteles, multam 🙂 

 

de regula eu o incarcam mereu la 0%, dar sa setez 90% maxim si o incarc mai mereu....

Link to comment
Share on other sites

Eu o incarc aproape zilnic indiferent ca are 20% sau 80% de obicei pana la 100%.Nu se poate seta cât sa se încarce decât în modul battery control.Daca o legi la charger ea se încarcă pana la maxim.

Edited by tzucul
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

de ceva timp observ ca pe incarcator, seara la 7 cand o pun, are un led portocaliu aprins, ceva gen control temeratura...oare din cauza ca este prea cald afara? si am mai observat ca pornesc ventilatoarele asa....din senin, cu ea oprita....

Link to comment
Share on other sites

Ventilatoarele mai pornesc și la mine când e prea cald afara pentru ca bateriile sunt răcite/încălzite cu antigel.Ce tip de încărcător ai?Când se aprinde ledul portocaliu mai încarcă?Sa nu fie o eroare din cauza curentului prea slab de intrare în charger.

 

Link to comment
Share on other sites

da, se incarca si cred ca e de la curent: eu incarc prin prelungitor de 20 m tip colac :)), de 2x1.5, pe care il bag in priza si apoi incarcatorul masinii, deci o mare mioritica barladenica de-a mea :)), nu am reusit sa trag un cablu de 3x2.5 direct de la principal .....de lene....si sapt asta mi-a si sarit singuranta pe prize...cu ac pornit si masina in priza( imi incarca masina full in 15 ore :)) )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/24/2024 at 11:17 AM, Onnix said:

Trebuia sa nu opresti clima daca "nu e vorba de consum", dar, tot ce ai sustinut si punctat, este despre consum. Parca ne-am intors in 2006, cand toata lumea vorbea pe aici despre consum. 

Discuția e utilă, chair acum mă uitam la consum, mă bucur pentru experiența împărtășită 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/43-X5.html?constyear_s=2021&exactmodel=45e&powerunit=2

 

Nu știu ce sens are sa ne dam cu părerea ori sa criticam povestea altuia. Forumul e pentru a împărtăși, asculta, nu despre păreri la părerile altora. Fiecare are dreptul la a lui.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, coco1382 said:

Am fost in weekend spre munte, in Retezat, 400 km dus- intors, la plecare am avut bateria plina, mers cu ea pe hybrid, consum 7.6....deci la mine autostrada e problema, nu masina :))

In mod hibrid, cam cat ajunge să asiste bateria?

Și cât e consumul apoi? (fără baterie)

Că referință, F10le meu 2l diesel din 2013 la 140km/h pe tempomat consuma 6.5. Mă aștept că X5 benzină sa consume mai mult, dar mai mult de 10? Sub?

Link to comment
Share on other sites

Pai in modul hybrid daca nu ai baterie ea iti incarca si iti consuma in acelasi timp atat curent cat si benzina, iti produce curentul si incarca pe decelerare/frana regenerativa; daca vrei sa iti incarci bateria si sa o pastreze in timpul mersului ai functia baterry control pe care o poti seta la o anumita valoarea: 20%..30...80%...... daca vrei strict benzina poti seta modul de condus sport si mergi strict pe benzina, dar nu pot spune cat consuma, stii bine ca sunt n factori....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eram in cautare de BMW plugin hibrid SH insa din ce-am citit aici inteleg ca:

1. Bateria are garantie 8 ani sau 160.000km si doar daca ai facut toate reviziile in service BMW. Asta inseamna ca trebuie sas caut una cu max 75k km 😞

2. Daca ti se strica ceva la partea de propulsie electric atunci masina e imobilizata, nu poti s-o folosesti doar cu motorul pe benzina. Cumva e logic, ca asa la cat sunt de scumpe bateriile si piesele electrice toti ar merge doar cu benzina si-ar plati impozite de hibrid 😄 

In concluzie o sa fie jale la revanzare cu ele peste 3-4 ani, gresesc ? 😱

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Jale la revanzare nu o sa fie pentru ca sunt destule 330e și 530e din 2017-2018 la vânzare și văd ca se aduc multe în țară deci se cumpara.Legat de garanție așa o fi dar și dacă faci reviziile la reprezentanta nu e nimic scump (părerea mea) la o revizie.Eu plătesc cam 1700-2000lei la un schimb ulei și filtre (depinde dacă le schimb pe toate în afara de combustibil pe care benzinarele nu îl mai au).

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, costinlogin said:

Eram in cautare de BMW plugin hibrid SH insa din ce-am citit aici inteleg ca:

1. Bateria are garantie 8 ani sau 160.000km si doar daca ai facut toate reviziile in service BMW. Asta inseamna ca trebuie sas caut una cu max 75k km 😞

2. Daca ti se strica ceva la partea de propulsie electric atunci masina e imobilizata, nu poti s-o folosesti doar cu motorul pe benzina. Cumva e logic, ca asa la cat sunt de scumpe bateriile si piesele electrice toti ar merge doar cu benzina si-ar plati impozite de hibrid 😄 

In concluzie o sa fie jale la revanzare cu ele peste 3-4 ani, gresesc ? 😱

Nicio panica, am la vanzare 545e-ul si dupa o sa iau probabil 550e sau x5 45e, fiindca mi se pare tare ideea de range 80-100 km cat si putere. Si o tin tot 2-3 ani si iar o revand.

Vad multe plusuri, printre care acceleratie imbunatatita, cai multi iar daca te uiti la x5 45e, are suspensie pneumatica din standard.

Mna, nu stiu, e discutabil 😄 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.