Jump to content

Recommended Posts

A curatat cineva injectoarele sau intreg sistemul de injectie? E complicata procedura pt. ca ma bate gandul sa ma apuc de treaba asta(adica sa o duc la un service :) )? Un nenea mecanicu mi-a zis ca daca umblu la injectoare si le pun pe banc, adio injectie cum trebuie, adica ori las injectoarele asa cum sunt, ori le schimb(ma cam indoiesc sa fie chiar asa). Mi-a zis sa folosesc doar solutie de curatat care se pune in benzina. Problema ar fi ca, la accelerare brusca, masina nu pleaca asa cum ar trebui; daca ridic putin talpa isi da drumul. Asta mi-a zis ca e de la alimentare, nu primeste suficient carburant. Cam cum sta treaba? :blink:
Link to comment
Share on other sites

pe langa curatarea injectoarelor la bosch cu ultrasunete se mai curata si cu solutii speciale..la anumite service uri se face.nu s estrica nimic.acolo vede cum functioneaa injectorul ce presiune baga si iti spune daca mai e bun sau nu.la mine in baneasa e unu care curata si destul de ieftin cred.pe langa asta mai trebuie si curatat debitmetru inauntru clapeta si canalele alea prin care trece aerul acolo tre sa fie bec.cu carpa usor il faci luna.daca cureti injectoarele ar merita s aschmbi si bujiile si filtru aer si benzina.asa ai sa ai un rezultar mult mai bun.
Link to comment
Share on other sites

procedura pt. ca ma bate gandul sa ma apuc de treaba asta(adica sa o duc la un service  :) )? Un nenea mecanicu mi-a zis ca daca umblu la injectoare si le pun pe banc, adio injectie cum trebuie, adica ori las injectoarele asa cum sunt, ori le schimb(ma cam indoiesc sa fie chiar asa). Mi-a zis sa folosesc doar solutie de curatat care se pune in benzina. Problema ar fi ca, la accelerare brusca, masina nu pleaca asa cum ar trebui; daca ridic putin talpa isi da drumul. Asta mi-a zis ca e de la alimentare, nu primeste suficient carburant. Cam cum sta treaba? :blink:

28099[/snapback]

 

 

Cei de la BMW recomanda curatarea cu ultrasunete.Exista si metoda de curatare cu ele pe masina, chimic.Nu da rezultate tot timpul(nu ti-o recomand).

 

Nenea mecanicu ti-a spus si de ce se strica daca sunt curatate?

Link to comment
Share on other sites

functioneaa injectorul ce presiune baga si iti spune daca mai e bun sau nu

28116[/snapback]

 

 

Cum adica iti spune ce presiune baga?Injectorul ce treaba are cu presiunea?El deschide si inchide.Variabil este timpul de deschidere.Presiunea pe rampa de injectie este 3-3,5 bari(la cele mai multe modele).

Link to comment
Share on other sites

Un nenea mecanicu mi-a zis ca daca umblu la injectoare si le pun pe banc, adio injectie cum trebuie, adica ori las injectoarele asa cum sunt, ori le schimb(ma cam indoiesc sa fie chiar asa).

28099[/snapback]

 

Pot sa-l jignesc pe nenea mecanicul, macar in gand? :blink:

Da, injectoarele se curata cu ultrasunete. Le-am curatat si eu pe o instalatie artizanala cu ultrasunete si tot ce trebuie. Nu pot sa spun nimic de rezultat, ca in acelasi timp am schimbat motorul, plus ca am niste injectoare grosolane care 'pisa' nu pulverizeaza precum cele noi, deci se infunda mult mai greu.

 

Problema ta poate fi si de la aprindere sau debitmetru. Aseara am gasit in portbagaj un spray de Engine starter si am pulverizat bine prin debitmetru, l-am facut luna. Termorezistenta mea e grosolana, nu filament, asa ca am putut da cu jet puternic direct pe ea.

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

Sunt din sv, nu stiu daca in zona se gaseste un asemenea service, poate la reprezentante w sau mercedes ca bmw nu are. La debitmetru nu m-as baga sa nu fac vreo greseala( daca este vreun spray ar fi ok). Bujiile si filtrul de aer sunt schimbate

Oricum, luni ar trebui sa ajung la un tester, asa sunt programat, desi se pare ca nici pe astea nu poti fi f. sigur.

Si da, nenea mecanicu poate fi luat la misto :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus in benzina aditiv special pt curatat injectoarele (Bosch) - inca nu-mi dau seama daca a avut sau nu vre-un efect, dar o sa pun vre-o 2-3 plinuri si vedem dupa aia.

La mine unul din injectoare are debit mai mare decit celelalte (verificat pe tester) - chiar sunt curios daca aditivul il ajuta cu ceva ...

Link to comment
Share on other sites

cred ca era vorba de ultrasunete :blink: Sunt multe service-uri care au instalatie de curatat cu ultrasunete. Eu, cum spuneam si mai sus, le-am curatat cu o instalatie 'artizanala' facuta de un fost inginer de la Dacia. Am vazut si un demo mic: a pus un staniol in ciorba de injectoare in timp ce se zgaltaiau la ultrasunete. Dupa maxim 10s folia s-a facut ciur :)
Link to comment
Share on other sites

injectorul trebuie scos afara curatzat cu ultra sunete schimbate garniturile apoi ii face spray pattern teste unde vede cum scuipa apoi ii face cycle test une vede daca pulsul este ok apoi vede daca maximum duty cycle este deajuns pentru motorul tau. Nu e un job care il face un mechanic din gradina cu perituza de dintzi
Link to comment
Share on other sites

am spus gresit vede presiunea la injectoare.poate s aiti spuna cu m pulverizeasa ..................am explicat gresit.i

28669[/snapback]

 

si presiunea si cum pulverizeaza trebuie controlate deoarece daca prelinge detoneaza si daca prelinge mult o sa backfire si bye bye debitmetru

Link to comment
Share on other sites

si presiunea si cum pulverizeaza trebuie controlate deoarece daca prelinge detoneaza si daca prelinge mult o sa backfire si bye bye debitmetru

29051[/snapback]

 

 

Vrei sa spui daca etanseaza, cand sunt inchise!Care este treaba cu presiunea?In principiu, daca un injector nu inchide bine ,motorul va porni greu datorita amestecului bogat.

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Vrei sa spui daca etanseaza, cand sunt inchise!Care este treaba cu presiunea?In principiu, daca un injector nu inchide bine  ,motorul va porni greu datorita amestecului bogat.

 

Parerea mea...

29053[/snapback]

 

....in in plus daca face backfire care sigur o sa faca o sa itzi umple intake manifold de toate prostiile pana la debitmetru si la valva aia idioata care regleaza relantiul.

 

Nustiu daca ai dat odata valva aia jos sa o curetzi dar cand ajugi la ea (e o curva si jumatate sa ajungi la ea in masinile in 6) si o dai jos ramai uimit de carbonul si de uleiul care e in ea. Ala se aduna in timp din cauza injectoarelor care niciodata nu sunt perfect dirijate de ECU (computer). La turatzi mari cand scotzi picioru de pe acceleratzie in manifold ramane un fel de vaccum creat de aerul care trebuia sa intre inuntru si se izbeste de valve si iese afara, noh asta trage cu el ce scapa de la injectoare si itzi bubuie valva aia dupa un timp mai alungat. O sa itzi dai seama ca relantiul o sa o ia razna, o curetzi si totul mere bine :blink: Cel mai nasol e sa ajungi la ea!

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

....in in plus daca face backfire care sigur o sa faca o sa itzi umple intake manifold de toate prostiile pana la debitmetru si la valva aia idioata care regleaza relantiul.

 

Nustiu daca ai dat odata valva aia jos sa o curetzi dar cand ajugi la ea (e o curva si jumatate sa ajungi la ea in masinile in 6) si o dai jos ramai uimit de carbonul si de uleiul care e in ea. Ala se aduna in timp din cauza injectoarelor care niciodata nu sunt perfect dirijate de ECU (computer). La turatzi mari cand scotzi picioru de pe acceleratzie in manifold ramane un fel de vaccum creat de aerul care trebuia sa intre inuntru si se izbeste de valve si iese afara, noh asta trage cu el ce scapa de la injectoare si itzi bubuie valva aia dupa un timp mai alungat. O sa itzi dai seama ca relantiul o sa o ia razna, o curetzi si totul mere bine :blink:  Cel mai nasol e sa ajungi la ea!

29060[/snapback]

Injectoarele nu au nici o legatura cu depunerile din valva de relanti(sau o foarte mica legatura).In alta ordine de idei exista mai multe variante :EWD1,ZWD2,EWD3.2, si ZWD5.In functie de tipul motorului si an de fabricatie a fost instalat un anumit model.Unele sunt afectate de depuneri, altele nu,adica motorul functioneaza perfect si cu depuneri in valva de relanti.

 

Principala cauza este valva pvc si in mai mica masura gazele formate in camera de combustie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.