Jump to content

BMW E90/ E92


Bruno1

Recommended Posts

Salutare , am decis să întreb aici pe forum , sunt sigur ca sunt mulți pasionați BMW aici ..  

De ceva timp sunt pe gânduri să îmi cumpăr un BMW , cel mai ideal ar fii un E92 , dar si un E90 ar fii frumos . 

Pana acuma am avut doar mașini cu puțin mai mulți cai Audi A4 2.0 TFSI (224 HP ) și un Mercedes C-Klass W204 320 CDI ( 224 HP ) Nu am avut niciodata treaba cu BMW , deci nu am nici ceea mai mica idee despre masinile lor . 

Motorizarea care mi-o doresc e cea de 2,5 Litri Benzină ,  218 cai e suficient pentru mine , iar benzina pentru ca nu fac km destui să se merite un diesel , aprox 10-15km pe zi . 

Am întrebat in stânga dreapta dar tot nu am primit răspunsuri concrete 

Care e diferența din punct de vedere Tehnic între Facelift și Pre Facelift la aceste modele ? Un model Pre - Facelift e 1.000-1.500 euro mai ieftin ca un Facelift ? 
Este adevarat ca motoarele in 4 Cilindri la BMW sunt păcătoase rău ? Evident un 320i e mult mai ieftin ca un 325i . 
 

Este vreo diferenta la motorizare intre E90 325i si E92 325i ? 


Cam cat e durata de viata a unui motor de 2,5 Litri Benzina ? Știu ca depinde cum a fost ingrijita de fostul proprietar etc , dar totusi sa imi fac o idee … cineva mi-a spus ca pot sa ma uit pana in 200.000km … ceea ce mi se pare absurd 

Bugetul meu ar fii undeva la  11.000-12.000 euro , evident ar fii frumos si un M-Paket , dar preturile sar de 15.000 . 

Daca ati putea sa ma ajutati cu niste sfaturi as fii recunoscator .

Menționez ca sunt în Germania

Link to comment
Share on other sites

Gasesti multe informatii pe formurile din afara, sunt foarte multe informatii si aici pe forum, unele preluate, altele din experiente proprii.

Daca vrei benzina, cauta N52-ul pe E90/E92. E92 o sa gasesti doar 2007-2008, E90 doar pre-facelift, deci pana in 2008.

Pe facelift, as recomanda doar N55, dar cu rezerve, au avut probleme cu cuzinetii si trebuie tratata problema pana sa te lovesti de ea.

Altfel, eu personal nu as cumpara nici un alt motor pe benzina din generatia E90/E92.

Pacat de platforma, pentru ca restul motoarelor pe benzina au fost problematice, pe langa ca unele dintre ele nu au putere cat sa te bucuri de sasiu.

PS: N52-ul in varianta 3.0 nu mananca ulei precum varianta de 2.5. Din pacate 330i-urile in stare buna sunt rare, cu atat mai rare in varianta cu cutie manuala.

Edited by paul_e88
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Motorul de 320i de pe E92 este N43b20A , atât pe facelift cât și nonfacelift. E un motor foarte pretențios care în 90% din cazuri nu a fost niciodată întreținut corect și îți va da bătăi de cap.

E90 a avut pe NFL N46 care are și el bubele sale , dar e mai fiabil decât N43 , care a apărut pe E90 FL.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
10 hours ago, Dan_316i said:

2.5 benzina gasesti doar pe non-facelift fie el e92 sau e90.

Un motor fara mari probleme care iti ofera putere si consum decent este n53b30, adică 330i motor 3.0

salut mulțumesc pentru răspuns . 
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=392471464&utm_source=com.apple.UIKit.activity.Mail&utm_medium=ios
 

Asta nu e 2.5 Benzină pe Facelift ? 
Da m-am gândit și eu la un 330i , dar prețurile sar de 12-14.000 Euro , și parcă nu mă lasă sufletul să dau atâția bani pe o mașină din 2008-2009

 

10 hours ago, HitmaNLive said:

Motorul de 320i de pe E92 este N43b20A , atât pe facelift cât și nonfacelift. E un motor foarte pretențios care în 90% din cazuri nu a fost niciodată întreținut corect și îți va da bătăi de cap.

E90 a avut pe NFL N46 care are și el bubele sale , dar e mai fiabil decât N43 , care a apărut pe E90 FL.

Mulțumesc ! 

20 hours ago, paul_e88 said:

Gasesti multe informatii pe formurile din afara, sunt foarte multe informatii si aici pe forum, unele preluate, altele din experiente proprii.

Daca vrei benzina, cauta N52-ul pe E90/E92. E92 o sa gasesti doar 2007-2008, E90 doar pre-facelift, deci pana in 2008.

Pe facelift, as recomanda doar N55, dar cu rezerve, au avut probleme cu cuzinetii si trebuie tratata problema pana sa te lovesti de ea.

Altfel, eu personal nu as cumpara nici un alt motor pe benzina din generatia E90/E92.

Pacat de platforma, pentru ca restul motoarelor pe benzina au fost problematice, pe langa ca unele dintre ele nu au putere cat sa te bucuri de sasiu.

PS: N52-ul in varianta 3.0 nu mananca ulei precum varianta de 2.5. Din pacate 330i-urile in stare buna sunt rare, cu atat mai rare in varianta cu cutie manuala.

Salut și mulțumesc 

Ciudat ca foarte multe care sunt la vânzare au motorul N53 , și sunt destule care au motorul schimbat  . De aia mă întreb care e durata de viață a motorului fie N52 sau N53 , până în câți km să mă uit de o mașină ? Nu am găsit nici una la vânzare să aibă mai mult de 220.000-230.000.

Edited by Bruno1
Link to comment
Share on other sites

Nu degeaba au fost scrie recomandarile mai sus, atat de mine cat si de colegi.

Problema nu e nici macar faptul ca e motorul schimbat, ci ca a fost un fiasco trecerea la injectie directa pentru BMW, motoarele pe benzina ale anilor respectivi fiind dezastruoase financiar pentru cine le detine. Chiar daca e in stare buna motorul, sa il tii functional si fara erori va fi un sac fara fund.

Diferenta aceea de 2-3k de la achizitie despre care vorbesti este nesemnificativa cand pui in calcul ce inseamna intretinerea unui motor pe benzina problematic din perioada aia.

Un N53 te poate ingropa de mai mult de 2-3k euro. Un N54 la fel.

N52 e un motor fara vulnerabilitati mari, fiind injectie multi-punct si aspirat. Singurul lucru de mentionat e ca cel de 3.0 ar trebui cautat. 2.5, desi cu impozit mai mic, va manca ulei din cauza unei probleme specifice lui. Poti gasi multe informatii despre asta online.

Masina e scumpa, in sensul ca se duce usor-usor spre 13-14k.

Cine aude sumele astea si nu stie modelul sau ce reprezinta, probabil va spune ca esti nebun sa dai atat. Dar e clar pentru o nisa de oameni care cauta ceva anume.

Acelasi lucru se aplica si pentru 125i. (care are tot N52-ul, unde difera doar softul ce poate fi preluat de la 330i si obtii aceeasi putere)

Pot sa iti spun ca exista acum cateva luni 330i cu pachet M la 14k, cu 90k km, deci trebuie rabdare si un buget adecvat si gasesti ce cauti. 

Din punctul meu de vedere, nu e afacere sa iei una mai ieftina cu alt motor, mai rau te legi la cap cu probleme pe o masina veche, pe deasupra si cu putere putina.

Daca nu te poti intinde cu bugetul, mai bine te reorientezi spre alt model, generatia E a avut doar cateva modele bune/de cautat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/17/2024 at 10:39 AM, paul_e88 said:

Nu degeaba au fost scrie recomandarile mai sus, atat de mine cat si de colegi.

Problema nu e nici macar faptul ca e motorul schimbat, ci ca a fost un fiasco trecerea la injectie directa pentru BMW, motoarele pe benzina ale anilor respectivi fiind dezastruoase financiar pentru cine le detine. Chiar daca e in stare buna motorul, sa il tii functional si fara erori va fi un sac fara fund.

Diferenta aceea de 2-3k de la achizitie despre care vorbesti este nesemnificativa cand pui in calcul ce inseamna intretinerea unui motor pe benzina problematic din perioada aia.

Un N53 te poate ingropa de mai mult de 2-3k euro. Un N54 la fel.

N52 e un motor fara vulnerabilitati mari, fiind injectie multi-punct si aspirat. Singurul lucru de mentionat e ca cel de 3.0 ar trebui cautat. 2.5, desi cu impozit mai mic, va manca ulei din cauza unei probleme specifice lui. Poti gasi multe informatii despre asta online.

Masina e scumpa, in sensul ca se duce usor-usor spre 13-14k.

Cine aude sumele astea si nu stie modelul sau ce reprezinta, probabil va spune ca esti nebun sa dai atat. Dar e clar pentru o nisa de oameni care cauta ceva anume.

Acelasi lucru se aplica si pentru 125i. (care are tot N52-ul, unde difera doar softul ce poate fi preluat de la 330i si obtii aceeasi putere)

Pot sa iti spun ca exista acum cateva luni 330i cu pachet M la 14k, cu 90k km, deci trebuie rabdare si un buget adecvat si gasesti ce cauti. 

Din punctul meu de vedere, nu e afacere sa iei una mai ieftina cu alt motor, mai rau te legi la cap cu probleme pe o masina veche, pe deasupra si cu putere putina.

Daca nu te poti intinde cu bugetul, mai bine te reorientezi spre alt model, generatia E a avut doar cateva modele bune/de cautat.

Salut Paul , m-am gandit sa iti dau un update nu stiu daca te intereseaza, dar totusi multumesc ca ți-ai facut timp sa imi dai niste sfaturi . 
 

Am găsit un e92 , 2.5 Benzină din 2006 . Motorul e n52 , kilometri 180.000 . M pachet , dar nu din fabrică ci l-a pus el. Tipul e pasionat de mașini și timp de 3 ani a avut grijă de ea și a schimbat mai TOT ce era de schimbat , inafara de lanțul de distribuție . Nu ca ar da semne ca trebuie schimbat sau ceva . Mă duc astăzi să il văd 


 

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Bruno1 said:

Am găsit un e92 , 2.5 Benzină din 2006 . Motorul e n52 , kilometri 180.000 . M pachet , dar nu din fabrică ci l-a pus el. Tipul e pasionat de mașini și timp de 3 ani a avut grijă de ea și a schimbat mai TOT ce era de schimbat , inafara de lanțul de distribuție . Nu ca ar da semne ca trebuie schimbat sau ceva . Mă duc astăzi să il văd 

De curiozitate, la ce pret?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
20 hours ago, De-MaRcOnE said:

De curiozitate, la ce pret?

Masina in sine e  9000 negociabil , plus 1300 pe roti , plus 300 pe stopurile LCI … 

cu toate ca in anunț a scris ,, daca se dorește “ tipul nu da mașina fără alea . Deci undeva la 10k … 

 

Am fost ieri să o văd mașina e într-adevăr foarte îngrijită , tipul e pasionat de mașini a investit destui bani în ea . Dar totuși nu știu , parcă nu mă lasă sufletul să dau 10k pe o mașină din 2006 … 

IMG_6389.jpeg

Edited by Bruno1
Link to comment
Share on other sites

Daca masina chiar este bine ingrijita pretul este foarte bun as zice, pentru un E92.

Am intrebat de pret pentru ca vorbeam ipotetic zilele astea cu un prieten, si i-am zis ca sub 10k nu as vine 325-ul 😄 Si a mea e sedanul, si cam cheala, dar cu istoric complet de la 0 km. Acum, stiu ca nimeni n-ar da banii aia, dar asta este si ideea, ca nu am de gand s-o vand, iar pentru mine atat ar valora. La modul ca aceea ar fi o oferta de nerefuzat.

Inapoi la E92-ul de mai sus... daca as fi acum in cautarea unui 325 N52B25, as da banii? Eu i-as da 🙂 (nu inainte de o verificare cap coada, 360, in X puncte, cum ii mai zice prin diverrse service-uri)

Link to comment
Share on other sites

Pai pe LCI nu exista acest motor. Depinde ce vrei. N52B25, pe 325, a fost pus intre 2005 si 2007 daca nu ma insel. Apoi a fost inlocuit de N52B30 de 3L dar care avea aceiasi caluti.

Apoi pentru N52B30 de 190kW cred ca sari de 15k. Daca are cineva asa ceva sub 10k let me know 😄 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
On 5/26/2024 at 2:19 PM, minu94 said:

10k pe un non LCI din 2006 e mult parerea mea. Chiar recent a dat un coleg un LCI doar ca 2.0D si intretinere exemplara la putin peste 10k

De aceeași părere sunt și eu , bine prețul e mai mare din cauza motorului . Nu știu , să nu mă înțelegi greșit cum de in România e full de BMW-uri cu motoare sub 2 litri ? O grămadă de kilometri și alea sunt cele mai problematice … Inteleg ca din cauza impozitului dar daca faci un raport așa costuri întreținere motor 2 litri reparații etc vs un motor mai mare fiabil nu iesi mai bine cu un motor  mai mare ? 
 

Asa imi pot găsi lejer in buget un e90-e92  M Paket cu motor de 2 litri .. 

 

On 5/26/2024 at 2:33 PM, De-MaRcOnE said:

Pai pe LCI nu exista acest motor. Depinde ce vrei. N52B25, pe 325, a fost pus intre 2005 si 2007 daca nu ma insel. Apoi a fost inlocuit de N52B30 de 3L dar care avea aceiasi caluti.

Apoi pentru N52B30 de 190kW cred ca sari de 15k. Daca are cineva asa ceva sub 10k let me know 😄 

Da așa e ai dreptate 

 

On 5/26/2024 at 3:22 PM, minu94 said:

Daca sari de 15k iei 335i 🙂

Da ! Aici la un 19-20k iti iei unul in stare buna 

Edited by Bruno1
Link to comment
Share on other sites

Chiar si mai jos de 19-20k iei unul in stare buna, trebuie doar sa ai rabdare si sa cauti

Legat de reparatii motor, depinde ce masina iei. Poti sa cheltui ft putin si cu 2 litri, dar si cu mai mare. Si viceversa se aplica. Conteaza cand si cum s-a facut mentenanta masinii respective.

Edited by minu94
Link to comment
Share on other sites

Update : Am găsit un E90 , 2006 . 2,5 Benzina . 120.000 Km . 6500 negociabil

Dotări :

 Faruri Xenon Led 

Încălzire scaune 

Trapă ( care nu merge )

AC 

Mașină are carte istorică ( sau cum se spune , cea de service ) In rest e basic , nu navi , nu scaune sport  … nu prea ma deranjează sincer .. Imoortant e ca ma încadrez in bugetul pe care mi l-am propus 

 

Ce spuneți ? 

 

IMG_6424.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Just now, minu94 said:

Ce stii legat de istoric? Ce si cand s-a facut? Are dovezi in legatura cu acele lucrari? Asta conteaza first

Da , cartea istorica a pus-o in anunț , lucrările sunt făcute la un service autorizat , odata la 10-12k de km a fost la service 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, minu94 said:

Pai si ce a facut? :)) ce a schimbat? asta intreb. Ca asa doar revizii nu ar fi un semn ok, masina mai cere si altele pe langa revizii

De când are el mașina ( la 80.000 a luat-o ) pe lângă schimbul de ulei filtre etc , a schimbat și bujiile 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
11 minutes ago, minu94 said:

Km oare sunt reali? In rest, daca nu a fost schimbat mai nimic, sa te astepti la cauciucuri imbatranite, suspensie de schimbat, etc

Da sunt reali .tipu e destul de sincer

oricum o să îi fac un Check pe carvertical 

Si pe cartea istorică scrie km când a fost la service e ok , 

Edited by Bruno1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 5/28/2024 at 5:26 PM, minu94 said:

Km oare sunt reali? In rest, daca nu a fost schimbat mai nimic, sa te astepti la cauciucuri imbatranite, suspensie de schimbat, etc

 

On 5/28/2024 at 2:41 PM, De-MaRcOnE said:

Da, dar poate vrei neaparat aspirat, si 335-ul sare din schema 😄 

 

On 5/17/2024 at 10:39 AM, paul_e88 said:

Nu degeaba au fost scrie recomandarile mai sus, atat de mine cat si de colegi.

Problema nu e nici macar faptul ca e motorul schimbat, ci ca a fost un fiasco trecerea la injectie directa pentru BMW, motoarele pe benzina ale anilor respectivi fiind dezastruoase financiar pentru cine le detine. Chiar daca e in stare buna motorul, sa il tii functional si fara erori va fi un sac fara fund.

Diferenta aceea de 2-3k de la achizitie despre care vorbesti este nesemnificativa cand pui in calcul ce inseamna intretinerea unui motor pe benzina problematic din perioada aia.

Un N53 te poate ingropa de mai mult de 2-3k euro. Un N54 la fel.

N52 e un motor fara vulnerabilitati mari, fiind injectie multi-punct si aspirat. Singurul lucru de mentionat e ca cel de 3.0 ar trebui cautat. 2.5, desi cu impozit mai mic, va manca ulei din cauza unei probleme specifice lui. Poti gasi multe informatii despre asta online.

Masina e scumpa, in sensul ca se duce usor-usor spre 13-14k.

Cine aude sumele astea si nu stie modelul sau ce reprezinta, probabil va spune ca esti nebun sa dai atat. Dar e clar pentru o nisa de oameni care cauta ceva anume.

Acelasi lucru se aplica si pentru 125i. (care are tot N52-ul, unde difera doar softul ce poate fi preluat de la 330i si obtii aceeasi putere)

Pot sa iti spun ca exista acum cateva luni 330i cu pachet M la 14k, cu 90k km, deci trebuie rabdare si un buget adecvat si gasesti ce cauti. 

Din punctul meu de vedere, nu e afacere sa iei una mai ieftina cu alt motor, mai rau te legi la cap cu probleme pe o masina veche, pe deasupra si cu putere putina.

Daca nu te poti intinde cu bugetul, mai bine te reorientezi spre alt model, generatia E a avut doar cateva modele bune/de cautat.

 

On 5/16/2024 at 9:27 PM, HitmaNLive said:

Motorul de 320i de pe E92 este N43b20A , atât pe facelift cât și nonfacelift. E un motor foarte pretențios care în 90% din cazuri nu a fost niciodată întreținut corect și îți va da bătăi de cap.

E90 a avut pe NFL N46 care are și el bubele sale , dar e mai fiabil decât N43 , care a apărut pe E90 FL.

 

On 5/16/2024 at 9:22 PM, Dan_316i said:

2.5 benzina gasesti doar pe non-facelift fie el e92 sau e90.

Un motor fara mari probleme care iti ofera putere si consum decent este n53b30, adică 330i motor 3.0

Un mic update . Dupa o lunga căutare și mulți nervi și nerăbdare am găsit-o în sfârșit  un e90 , al doilea proprietar ( o are de 4 ani ) distribuția schimbată la 165.000 , mașina are 189.000 . Motorul N52 . Pe 6.300€ 

 

singura buba nu merge radio , dar oricum ma gandesc sa bag acel Navi cu android 

 

multumesc tuturor pentru ajutor . 

 

 

b63ead9f-2bd0-4bf6-b8ac-d581ce33a4a8.jpeg

IMG_6619.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.