Jump to content

Engine oil pressure / Engine fault


Recommended Posts

Salutare,

Avem urmatoarele mesaje:

Engine oil pressure - too low, stop engine, etc... tot tacamul

- asta apare absolut random. Nu reusesc sa identific un pattern. Singura suspiciune este ca nu-i place muntele, diferenta de altitudine sau presiunea atmosferica. Numai acolo apare. In rest merg mii de km cu viteza fara menajamente sau batraneste si nu are absolut nimic. La drumuri intinse (nu la munte :)) merge impecabil. Pe tester (nu mai stiu codul de eroare) nu se reproduce eroarea. Am lasat-o o zi si au testat-o aia in fel si chip si nu apare nimic. In schimb cand ma duc la munte incepe distractia. De vreo 3-4 ori. Masina nu isi schimba comportamentul, nu intra in nici un mod, merge la fel de bine insa am eroarea in bord. O opresc, scot cheia, bag cheia si o repornesc. Mesajul dispare.

Engine fault - Full engine power no longer available, bla bla bla...

- asta e prima data cand imi apare la pornire la rece dupa aproximativ 7 zile de stat in parcare. Am remarcat la pornire cand invartea motorul dupa ce pornise la final un fel de "Woooosshhh" 🙂... nu stiu cum sa descriu sunetul, ceva care aluneca sau patineaza. Si in loc sa il tureze la 1200 turatii ca este motorul rece, scazuse la 600-700, se simtea ca ceva nu e ok. Am oprit masina, scos cheia, bagat cheia, pornit. Totul ok.

Am fost cu ea pe la 2 serviceuri si nimeni nu stie cum sa rezolve problema. Mergi cu ea luni de zile fara sa faca absolut nimic si deodata te loveste, dupa care dispare la fel de repede...

Sugestii, sfaturi?

 

PS: este un E90 benzina aspirat.

 

Multumesc.

Edited by obioan
Link to comment
Share on other sites

E un sensor in DDE (cred ca) de presiune care se decalibreaza in timp. Poate fi inlocuit cu altul dar demontarea DDE ai ajuns la el e treaba de arta si maestrie 😉 

Stiu ca intra intr-un algoritm de calcul in care si altitudinea e considerata.

Dar poate nu e ala..

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, obioan said:

Engine oil pressure - too low

[...] nu-i place muntele, diferenta de altitudine sau presiunea atmosferica. Numai acolo apare. [...] O opresc, scot cheia, bag cheia si o repornesc. Mesajul dispare.

Ma gandesc ca ar fi bine sa verifici - sau chiar sa inlocuiesti - senzorul de presiune ulei. Mai ales daca prezinta scurgeri / umezeala de ulei oriunde pe corpul sau. Nu este scump, costa cateva zeci de lei.

Link to comment
Share on other sites

Daca e motorul n43 cu injectie directa, am avut 2 masini la care aparea eraoare oil pressure low STATIC, aparea la ceva timp, o singura data mi.a aprins bec rosu pe bord in rest doar in memoria DDE.

am schimbat supapa ulei electrohidraulica si senzor presiune ulei ( ambele sunt montate in spatele alternatorului, dureaza aprox 1,5 ore, pret OE aprox 900 lei ambele, nu lua altceva decat OE )

Asta daca ai codul de eroare OIL PRESSURE LOW STATIC

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.