Jump to content

BMW România = bătaie de joc


Recommended Posts

Am ales să scriu aici și nu la un topic despre un model anume din simplul considerent ca se poate întâmpla oricărui posesor de BMW.

În urmă cu aproximativ 2 luni îmi apare un mesaj de atenționare (G30). Mașina continuă să funcționeze, ajung la București și, cum sunt un om precaut de felul meu și vreau să tratez cauza ca să evit atât daunele fizice cat și cele materiale ale efectului, pun mâna pe telefon și sun o cunoștință (nu prieten) care lucrează la reprezentanta BMW de-o veșnicie. După ce îi spun ca am optat sa-l sun (pentru prima oară) doar pentru a obține o informație de încredere având în vedere ce se tot scrie despre BMW-uri luate foc pe autostrăzi și pentru a evita o eventuală astfel de situație neplăcută, îi comunic seria de șasiu, iar după o scurtă verificare bazele de date BMW, îmi spune ca mașina are o rechemare în service pentru verificare. Totodată, îmi spune să apelez un număr de telefon (ceva număr general de relații cu clienții) la care, după ce va fi verificat auto după seria de șasiu, voi fi programat pt verificare (auto figurează cu rechemare pentru verificare, nu pt înlocuire răcitor de gaze care, după cum mi-a spus persoana respectivă, dacă nu e tratată cu seriozitate, poate conduce la autoincendierea mașinii). Am apelat acel număr de telefon, mi-a răspuns o doamnă care, după ce mi-a verificat mașina după seria de șasiu, mi-a spus ca mașina nu apare în bazele de date cu rechemare. Cunoștința mi-a trimis poza cu monitorul calculatorului pentru a mă liniști ca mașina este chemată pr verificare, nu pentru înlocuire piesă (răcitor de gaze - de regulă).

După câteva momente de pauză în care recunosc ca am rămas blocat pentru ca nu înțelegeam situația, am întrebat: “ok, dar atunci de ce îmi apare acel mesaj pe calculatorul de bord?”. Doamna mi-a recomandat să trimit mail la o adresă comunicată de ea, mesaj în care să încarc foto cu mesajul afișat.

Au trecut aproximativ două luni de atunci și nu am fost sunat de BMW.

Oare sunt prea pretențios eu ca îi deranjez pe cei de la BMW cu asemenea “banalitate”? Sau sunt prea nerăbdător cu ei în ceea ce privește răspunsul lor la problema mea?

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

M-ar ajuta un sfat legat de cum trebuie sa abordez reprezentanta pentru a identifica problema și a o remedia înainte de agravare (dacă are o problemă). Cum se ajunge la acest “stat în stat” în lumea auto?

 

Intrebarea vine de la un posesor de BMW de aproximativ 4 luni (eu sunt acela) dar care nu are puterea sa înțeleagă lumea service-urilor BMW.

M-am lovit de prea multe anomalii in 4 luni și mă surprinde ca e vorba de BMW și nu de Fiat, Dacia sau alte asemena…

 

Ca să enumăr din cele care îmi dau cu virgulă:

- fac verificare după cumpărarea mașinii (61000 km, cu istoric BMW), mecanicul foarte recomandat care “mănâncă BMW-urile pe pâine” (nu dau nume pt ca e cunoscut) și la care ajungi aproape la fel de greu ca la un medic notoriu, îmi spune ca mașina e foarte bună dar trebuie să bag vreo 3200 de lei în ea,

- fac programare la BMW Filaret (o intreaga aventura sa faci o astfel de programare daca nu ai aplicație) pentru schimb ulei și filtru ulei după cum mi-au oferit graficul cu disponibilitățile pentru rogramare. În jumă de oră mă sună un reprezentant de la BMW Filaret și îmi spune ca nu-mi poate onora programarea pentru ca la acea oră finalizează lucrările din ziua respectivă! Mă programează după 3 zile… Întreb de curățatul galeriei, iar inginerul care m-a sunat îmi spune ca asta se stabilește doar cu diagnoza care costă 450 lei. Evident ca vreau s-o curăț preventiv, fără diagnoza. E bine ca o curăț preventiv, e bine ca economisesc 450 de lei. Dar BMW Filaret o face doar cu diagnoza… 

- acum asta descrisa mai sus….

 

Tare ciudată lumea asta a service-urilor BMW.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, BMS921 said:

Double check: https://www.bmw.ro/ro/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html

Folosește seria de șasiu și poți să verifici singur, pe site-ul lor.

În aplicație nu ai mesaj? Macar de informare...?

Eu sunt notificat și în infotainment și în aplicație chiar și pentru diverse revizii și am un amarat de F34, nicidecum un G 😁

Nu îmi apare rechemare pe site-ul dat de tine.

Am poză cu verificarea în bazele de date BMW făcută de cel de la BMW care a verificat personal mașina mea după seria de șasiu și care afișează rechemare pentru verificare.

 

In aplicație nu am mesaje.

 

Incet, încet mă voi updata și eu cu tot ceea ce înseamnă lumea BMW…

Link to comment
Share on other sites

Nu e de joaca cu racitorul de gaze. Eu am avut g30 520d, racitorul a cedat la 70k km, la 95k km si la 122k km a aparut mesaj in bord cu actoune pt a fi schimbat a 3-a oara.

Ai casco la masina?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, michidutza said:

 

Am poză cu verificarea în bazele de date BMW făcută de cel de la BMW care a verificat personal mașina mea după seria de șasiu și care afișează rechemare pentru verificare.

 

 

Pai atunci de ce n o rezolva el ?

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, michidutza said:

Nu îmi apare rechemare pe site-ul dat de tine.

Dacă nu-ți apare rechemare aici , probabil te uiți la un mesaj vechi, și a fost rezolvată problema. 

Este imposibil să fie campania activă pentru seria ta și să nu apară aici. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, edit said:

Nu e de joaca cu racitorul de gaze. Eu am avut g30 520d, racitorul a cedat la 70k km, la 95k km si la 122k km a aparut mesaj in bord cu actoune pt a fi schimbat a 3-a oara.

Ai casco la masina?

Am g30, 520d.

Confirmarea prin cunoștință a fost ca problema e legata de răcoritul de gaze dar ca rechemarea este doar pentru verificare. Mașina are 65000 km.

Nu am casco.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, wolf20 said:

Pai atunci de ce n o rezolva el ?

Am apelat la o cunoștință doar pentru a mă informa care este procedura într-o astfel de situație fiind prima dată când mă lovesc de chestia asta (sunt posesor de BMW din lume februarie 2024).

Relația cu acea cunoștință (director/director adjunct sau cum sunt prevăzuți ei în organigrama) nu este atât de apropiată încât să-mi pot permite să cert eu politica BMW sau să-l cert pe el (care este răspunzător de una dintre reprezentante) pentru ca sistemul centralizat BMW România nu îmi rezolvă mie problema.

1 minute ago, mgi said:

Nu conteaza cati km are masina, conteaza modelul de piesa montat pe ea.

Corect!

Eu doar am răspuns colegului care postase anterior.

24 minutes ago, redog4dy said:

Dacă nu-ți apare rechemare aici , probabil te uiți la un mesaj vechi, și a fost rezolvată problema. 

Este imposibil să fie campania activă pentru seria ta și să nu apară aici. 

Mi-a apărut mesajul în bord (fără alte mesaje anterioare, aspect verificat anterior de 2 ori, o dată când “m-am jucat” în menu ca să-l descifrez și am ajuns și la “rubrica” mesaje și a doua oară la un tester), l-am citit imediat, l-am fotografiat, apoi toată descrierea din topic….

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, michidutza said:

M-am lovit de prea multe anomalii in 4 luni și mă surprinde ca e vorba de BMW și nu de Fiat, Dacia sau alte asemena…

@michidutza BMW, ca si Mercedes sau Audi, este o marca premium. Acestea sunt foarte cautate nu neaparat datorita caracteristicilor de tehnologie, siguranta si confort care le diferentiaza de marcile populare, cat mai degraba ca instrument de reprezentare, de status social. Eu am intalnit destul de des, in special printre tineri, posesori de masini premium nou-noute care habar nu au cati cilindri are motorul, pe ce punte se realizeaza tractiunea, sau cate trepte are cutia de viteze automata. Tot ce conta este ca si-au luat o masina premium care sa ii reprezinte.

Foarte complexe din punct de vedere tehnic si ingloband tehnologii de ultima ora, dar totodata supuse presiunii reducerii costurilor de productie si dezvoltarii in timp tot mai scurt a modelelor noi, sunt deja ani buni de cand masinile premium au frecvent probleme de fiabilitate si durabilitate. Peste acest aspect, aseaza traditia româneasca de a efectua servicii in bataie de joc si lipsa de respect fata de client, indiferent de domeniul de activitate. Si ai asftel raspunsul pentru problemele de care te lovesti in reteaua service BMW.

Oricat de absurd ar parea, o masina Dacia este in prezent mai fiabila, mai durabila si mai reparabila decat un BMW. In principal datorita faptului ca, in nevoia de a fi cat mai ieftina, Dacia utilizeaza tehnologii ceva mai vechi, dar care au un mare atu: sunt indelung testate si optimizate. Spre exemplu, niciun model Dacia Logan din prezent nu are injectie directa de benzina. Ultimul BMW care a avut asa ceva a iesit din fabricatie acum mai bine de 10 ani (BMW M3 E93/E92).

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, mgi said:

De curiozitate, care e aventura cu programarea la Filaret? Eu la ei fac reviziile de câțiva ani și n-am avut probleme cu asta

Topic “Filaret”, pag 4, postere personală:

”Sun la telefonul de pe site pentru o programare. Intră robotul care îmi repetă sistematic faptul ca toți operatorii sunt ocupați. După niște minute de ascultat asta, robotul îmi spune să las un mesaj după semnalul sonor și voi fi contactat de către un lucrător. Se aude semnalul sonor după care robotul îmi spune ca nu pot lăsa mesaj pt ca este plina căsuța de mesaje. Apelul se întrerupe.

Intru pe programare service și ce să aleg de acolo (vreau schimb ulei și filtru ulei)? Aleg revizie ulei pt ca mi s-a părut cea mai apropiată de ce nevoie am eu.
Fac programare către sfârșitul unei zile, conform disponibilității oferită de aplicație.
După jumătate de oră mă sună un angajat al firmei și mă roagă să schimbăm programarea deoarece la ora programării mele (15:00) ei se ocupă cu finalizarea lucrărilor din ziua respectivă și ca trebuie să le finalizeze (n-am înțeles-o dar am luat-o ca atare) !!!!!
Am acceptat și am fost de acord să mai programarea pe ziua următoare. “Păi nu se poate!” “Când se poate?” M-a programat după 3 zile.
Ok…

Am spus ca aș vrea și tester pt a afla dacă trebuie curățată galeria [preț curățare galerie 1300 de lei] Am cerut asta pt ca un angajat al service-ului mi-a spus ca operațiunea aceasta va fi decisă doar după ce se pune testerul pe mașină.

Mi s-a răspuns ca nu se poate pronunța în legătură cu acest aspect pt ca partea cu testerul o decide un tehnician când voi ajunge acolo pt ulei și filtru și ca, oricum, mă va costa 450 de lei.

La așa “tratament”, cu siguranță voi evita acest service.

Ar trebui să ia ce e bun de la concurență (Ford). Clientul poate lăsa mașina în parcare reprezentanta/aeroport cu cheia la self box. Comunicarea (oferta de preț și acceptul clientului) se face exclusiv pe mail, plata se face electronic (transfer bancar sau self pay în incinta), iar mașina se ia tot din parcare, cheia tot de la self box.

Clientul primește filmuleț pe mail cu verificarea totală dpdv mecanic al mașinii.

Așa am relationat eu cu ei (Ford).

BMW Filaret = atitudine de malu’ şanțului.”

07.04.2024, ora 13:32

Este vorba despre ce zicea anterior un coleg, respectiv problema la recititul de gaze.

IMG_1475.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Dacă are dreptate ce spunea un alt coleg anterior, respectiv ca răcoritul de gaze a fost schimbat, iar acest mesaj mi-a apărut mie ulterior, este o mare a 2 bilă neagră din partea mea pentru BMW doar pe problema resetării calculatorului de bord (pe lângă celelalte despre care am mai spus pe aici prin topicuri referitor la “lumea BMW”). Prima bilă neagră: apare mesaj ca trebuie să schimb lichidul de frâna. Mare semn de întrebare pentru mine pentru ca știam ca cel de la care am cumpărat-o mi-a spus ca l-a schimbat. Evident, l-am sunat. Mi-a trimis poza de pe factura schimbului de lichid de frâna la BMW Sibiu în primăvară 2023. 
 

Dacă asta înseamnă respect pentru client, nu vreau să mă gândesc la probleme mai grave cum am auzit la o cunoștință în urmă cu aprox 5-6 ani referitor la relaționarea cu BMW BĂNEASA pe problema motor F10…

In ciuda celor auzite de-a lungul timpului, mi-am cumpărat BMW dar am optat pentru cea mai bună dotare, respectiv puțini kilometri, obligatoriu certificați BMW. Pentru asta am plătit mult peste prețul pieței.

Si m-a lovesc de atitudinea mizerabilă a celor care ar trebui să fie maxim de profesioniști în ceea ce fac, raportându-ne la marca și la prețurile practicate.

Link to comment
Share on other sites

eu inclin sa cred ca nu ai o actiune tehnica deschisa, ci un mesaj de avertizare pentru verificare. vezi pe poza trimisa tie de cunostinta daca are nr 1sacc011056 sau 1sacc023714.

daca ai g30 LCi sunt convins ca nu e rechemare tehnica.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

La 60k km nu este necesara curatarea admisiei,mai mult ca sigur si aia la filaret au vrut sa puna intai diagnoza pe masina, sa vada despre ce e vorba,perfect profesional.Nici o masina care ajunge in service la prima intrare,nu se repede nimeni cu ea pe elevator s o demonteze,prima mutare este diagnoza,sa stie ce are de facut mai departe…

Eu ma mir de relatia cu cunostinta aia,adica merg cu o problema,zice da,e o problema si ma trimite la plimbare. Nu am mai auzit asa ceva.                       

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Exista si o doar o informare, de genul daca se plange clinetul atunci se verifica, exista si una la genu, doar daca ajungi tu prin service, ei fac si aditional verificarea si tot asa, pana cand nu ne zice baiatul respectiv care e codul exact nu ne prea putem da cu parerea.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, wolf20 said:

La 60k km nu este necesara curatarea admisiei,mai mult ca sigur si aia la filaret au vrut sa puna intai diagnoza pe masina, sa vada despre ce e vorba,perfect profesional.Nici o masina care ajunge in service la prima intrare,nu se repede nimeni cu ea pe elevator s o demonteze,prima mutare este diagnoza,sa stie ce are de facut mai departe…

Eu ma mir de relatia cu cunostinta aia,adica merg cu o problema,zice da,e o problema si ma trimite la plimbare. Nu am mai auzit asa ceva.                       

Eu, personal, nu sunt adeptul principiului romanesc “apelez la o cunoștință pentru a-mi rezolva o problemă”, ci adeptul urării proceduri legale/normale/de sistem pt rezolvarea situației.

Daca procedura BMW este sa suni la numărul “0800800800900 - asistență BMW România” (pentru probleme cu un anumit specific de genul rechemare in service), am considerat ca așa trebuie făcut și așa am făcut. Rezultatul este cel pe care l-am descris anterior.

Don’t blame me for that!

40 minutes ago, daddy0307 said:

eu inclin sa cred ca nu ai o actiune tehnica deschisa, ci un mesaj de avertizare pentru verificare. vezi pe poza trimisa tie de cunostinta daca are nr 1sacc011056 sau 1sacc023714.

daca ai g30 LCi sunt convins ca nu e rechemare tehnica.

Aceasta este poza.

IMG_1480.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

UPDATE

 

UPDATE

 

Fiind mai pretențios/aplicat/fixist/ciudat de felul meu, am “ajuns” la BMW Sibiu (istoricul de service).

Raspunsul: noiembrie 2023, 59.xxx km, a fost schimbat racitorul de gaze in garanție.

De ce mi-a apărut acest mesaj?

Raspunsul: eroare de sistem informatic despre care exista cunoștință la nivelul BMW. Mesajul a fost trimis eronat și la unii dintre clienții pentru care a fost rezolvată această problemă.

 

Edited by michidutza
Link to comment
Share on other sites

sa mergi cu masina de cateva zeci de mii de euro fara casco, chiar si sa o tii parcata, este ca si cum ti-ai trimite nevasta pe strada in pizba goala.

dar tu stii mai bine. acum stai si tremura la astfel de sincope ca poate iti ia masina foc si ramai cu banii pierduti.

 

  • Like 1
  • Haha 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
37 minutes ago, edit said:

sa mergi cu masina de cateva zeci de mii de euro fara casco, chiar si sa o tii parcata, este ca si cum ti-ai trimite nevasta pe strada in pizba goala.

dar tu stii mai bine. acum stai si tremura la astfel de sincope ca poate iti ia masina foc si ramai cu banii pierduti.

 

Eu nu-mi trimit nevasta in chixda goala pe strada. Cei cu știința vieții știu ca femeia face ce vrea ea, când vrea ea și nu ce i se spune. Dacă sunt alții care cred altceva, vor învăța și ei, la timpul lor, “ce e calea pe vale” cu femeia.

Legat de casco, punctul meu de vedere este ca impunitatea morala pentru casco o reprezintă un eventual accident rutier și nu o problemă de genul acesta.

Cat despre accidente cu mașini, am avut unul minor din culpa mea, în 1999, și îmi doresc să păstrez intactă statistica.

Voi încerca să fiu mai atent la femeile care se plimbă în chixda goală pe stradă, poate remarc ceva plăcut ochiului. La etatea mea, mă mulțumește să văd și echivalentul unei Dacia 1300, bine întreținută.

Multumesc pentru sfat.

😉

Edited by michidutza
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, edit said:

sa mergi cu masina de cateva zeci de mii de euro fara casco, chiar si sa o tii parcata, este ca si cum ti-ai trimite nevasta pe strada in pizba goala.

dar tu stii mai bine. acum stai si tremura la astfel de sincope ca poate iti ia masina foc si ramai cu banii pierduti.

 

O stii si ti-o repet, renunta la stilul romanesc sa te intereseze si sa ii faci calculele vecinului. E alegerea fiecaruia si asta nu arata ca e indolent sau ceva, si eu am fost in aceeasi situatie si am "facut" 9000 euro in 3 ani cat a stat masina la mine, adica echivalentul pretului casco, neavand niciun incident sau vreo zgarietura.

E cum eu urasc persoanele care isi fac credit sau leasing pe masini 50k +. Daca nu iti permiti cash o masina de valoarea aia, nu te baga, nu e de tine. O teorie nemtzeasca zice ca masina trebuie sa fie 30% din salariul tau anual. si asta fiindca e placerea ta 😄 

Altfel si Passat-ul te duce in acelasi punct.

@michidutza, revenind la subiectul tau, recomand sa iei un raport service/document care atesta ca a fost doar o informare, mod de calcul transmis de sistem si nu reprezinta o amenintare pentru masina ta. Scrisa, cu semnatura si stampila service. In caz de Doamne fereste, pe cale legala vei avea un punct de aparare.

Edited by Ciprian01
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

De multe ori cer o diagnoza aiurea dar aici cumva au dreptate: ce se intampla daca ai o eroare in zona (care nu-ti apare) pe bord iar dupa 3 zile dupa ce ai facut curatarea verifici si vezi ca ai o eroare? Bineinteles ca ii suni si le spui ca ai eroare, ei negresind cu nimic, facand o simpla curatare.

Te poti duce linistit la FRK sau alte service-uri autorizate care fac asta, asa lucreaza reprezentantele. (nu incerc sa le iau apararea, toti am trecut prin tot felul de probleme cu ele iar faptul ca nu stiau de eroarea cu sistemul informatic e clar cat de bine sunt ei informati).

  

13 minutes ago, Ciprian01 said:

E cum eu urasc persoanele care isi fac credit sau leasing pe masini 50k +. Daca nu iti permiti cash o masina de valoarea aia, nu te baga, nu e de tine. O teorie nemtzeasca zice ca masina trebuie sa fie 30% din salariul tau anual. si asta fiindca e placerea ta 😄 

Altfel si Passat-ul te duce in acelasi punct.

Stai asa, poate am citit eu printre randuri dar ce treaba are daca iti faci un leasing la o masina de 50k+? Pai teoria aia nemtzeasca iti cam sterge teoria ta cum ca trebuie sa iti permiti o masina cash de valoarea respectiva.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, michidutza said:

Oare sunt prea pretențios eu ca îi deranjez pe cei de la BMW cu asemenea “banalitate”? Sau sunt prea nerăbdător cu ei în ceea ce privește răspunsul lor la problema mea?

Nu esti pretentios. Doar ce iti scapa complet este faptul ca BMW nu mai e masina aia de lux din poze de cand eram noi tineri si ne-o doream. BMW vinde mult si acum sufera consecintele unei proaste  proiectari a unor elemente, care de data asta dau foc masinii!

Asadar, rechemarrea e pentru multe multe mii de masini.. (printre care si a ta) si sa recunoastem (constatare personala..) inca se scarpina in cap cum sa scape de corvoada inlocuirii.. atator masini.. ca astea costa bani/timp in reprezentante..

Numai eu am primit 3 scrisori (..aiurea..) ca sa ma asigure ca nu m-au uitat.. de parca asta ma interesa cel mai mult.. nu sa schimbe naibii ce trebuie.

Da, eu am fost la prima rechemare cand probabil au gasit EGR functionand, racitorul curat si antigelul la nivel. Excelent si derutant probabil.. pentru ei.

Si asa au facut doar update de soft.

Dar masina mea, eu am grija de ea.. EGR a fost curatat din timp, motorul foloseste "anti-depunerea ulei 2T.." nu in aceiasi situatie sunt altii, multele mii de soferi care au rechemari pentru acelasi lucru..

Asadar BMW nu mai e cea fost, doar peticeste... prin rechemari fara numar si scrisori peste scrisori..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

@Ciprian01, inteleg discursul tau, de la casco a venit conflictul nostru acum cateva luni.

cum spuneti voi, fiecare le stie pe ale lui. statistic vorbind, firmele de asigurari incaseaza mai mult decat despagubesc, asta ducand la rezultatul implicit ca sunt sanse mai mari sa platesti degeaba o asa polita.

realitatea este ca unii o patesc, asta nu poate fi negat, asa cum a patit omul cu X7 care a ars integral si era o discutie si pe forum. 

real madrid a castigat ultimile 8 finale de champions league in care a participat. nu a mai pierdut o finala din 1981. statistica spune ca la un moment dat vor lua bataie in finala. nu stim cand va fi asta, posibil chiar sambata, aceasta a 9-a finala fiind aparent cea mai usoara de dupa 1981. sau va fi peste 10 ani prima finala pierduta, insa aceasta pierdere va veni candva, cu asta cred ca suntem toti de acord.

discursul sper ca imi este inteles in forma in care este el exprimat si nu rastalmacit.

 

cred ca este vorba de 10-20% in car payments (tot ce presupune car payments) din venitul anual. de regula oamenii de afara iau leasing. te costa pe luna 1000 euro masina incluzand tot (rata masinii, intretinere, consumabile, asigurari etc), ventul tau trebuie sa fie lunar intre 5k si 10k

dar daca o cumperi cash, te poti raporta la amortisment teoretic pe perioada in care tii masina si sa iasa tot cam la fel, 10-20% pe an din venitul familiei, insa sub nicio forma masina nu trebuie ea sa coste ea ca pret maxim 30% din venitul anual, asta ca regula financiara. nu stiu de unde ai teoria asta. potrivit acestei teorii, nimeri nu ar mai detine masina in Europa.

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.