Jump to content

BMW România = bătaie de joc


Recommended Posts

3 hours ago, michidutza said:

Am g30, 520d.

Confirmarea prin cunoștință a fost ca problema e legata de răcoritul de gaze dar ca rechemarea este doar pentru verificare. Mașina are 65000 km.

Nu am casco.

Daca rechemarea este doar pentru verificare probabil ramane ca ei. Din motive ca esti pe cont propriu daca nu ai asigurare la masina prin dealer.. BMW stie ce face..

Acum ai doua variante. 

Cu CASCO si nu schimbi racitorul cu bani din buzunar. Si verifici niveleul la antigel de cate ori iti aduci aminte, adica des.. nu il ignora

Sau fara CASCO si schimbi racitorul cu versiunea mai buna a sa. Zici ca ai o cunostinta la BMW, aceasta poate face.macar atat lucru pentru tine; comanzi piesa, o schimbi si probabil nu te mai doare capul din cauza de racitor..  probabil inca 100k km..

Ca asa e la BMW..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, AAC said:

Dacă ai fi făcut un schimb de ulei și erai clientul unei reprezentante , atunci cred ca lucrurile stăteau diferit.

Da, si noi la munca ne servim prioritar clientii constanti.

Unul care nu vrea sa stie de noi ani de zile este ultimul pus la coada. E normal astfel.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

edit a explicat mai bine decat as putea sa o fac eu, mai sus.

A fost o opinie personala, tocmai de aceea, nu trebuie blamat nimeni ca nu a facut casco si e alegerea persoanei proprie si personala. D’aia si eu am decis pe pielea mea la fostul 530i sa n-am, si am avut 9000 euro in plus in cont, undeva, aia s-au dus pe altceva, dar nu s-au mai dus la ei.

Vezi aici, si poti cauta, ca din 100% suma platita 15% sunt daune, iar 85% din suma se duc la ei in cont pe “cheltuieli operationale”. 

Mie imi e scarba de asiguratori, am dat 2300 lei la Generali, la 545E, fiindca’s tanar si probabil cai, dar asta e alta discutie 😄

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, michidutza said:

Eu, personal, nu sunt adeptul principiului romanesc “apelez la o cunoștință pentru a-mi rezolva o problemă”, ci adeptul urării proceduri legale/normale/de sistem pt rezolvarea situației.

Daca procedura BMW este sa suni la numărul “0800800800900 - asistență BMW România” (pentru probleme cu un anumit specific de genul rechemare in service), am considerat ca așa trebuie făcut și așa am făcut. Rezultatul este cel pe care l-am descris anterior.

Don’t blame me for that!

Aceasta este poza.

IMG_1480.jpeg

dupa cum am spus, cele 2 actiuni nu sunt rechemari.

sunt actiuni de verificare goodwill daca te plangi de probleme la EGR/antigel pierdut.

dar ai zis ca oricum s-a schimbat si EGR ul si mesajul din bord era o eroare. oricum nu avea legatura cu codul celor 2 actiuni. in bord nu o sa ai mesaje decat de rechemare, nu si de verificare goodwill.

Link to comment
Share on other sites

Asa ca sugerez moderatorilor sa schimbe titlul topicului care e un pic exagerat.

Bine si cu acordul lui @michidutza..

E vorba pana la urma de obsnuitele rechemari pebtru probleme pe care nu numai BMW le practica ci si alte marci..

Acum, ca e vorba de luat foc masina care chiar e o treaba serioasa ... daca mai contiua sa faca chestii din plastic unde nu trebuie(!!!) ramane doar in ograda lor a BMW, sa se spele cu ea pe cap si reputatia ce si-o castiga.. ca orice alta marca..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ciprian01 said:

edit a explicat mai bine decat as putea sa o fac eu, mai sus.

A fost o opinie personala, tocmai de aceea, nu trebuie blamat nimeni ca nu a facut casco si e alegerea persoanei proprie si personala. D’aia si eu am decis pe pielea mea la fostul 530i sa n-am, si am avut 9000 euro in plus in cont, undeva, aia s-au dus pe altceva, dar nu s-au mai dus la ei.

Vezi aici, si poti cauta, ca din 100% suma platita 15% sunt daune, iar 85% din suma se duc la ei in cont pe “cheltuieli operationale”. 

Mie imi e scarba de asiguratori, am dat 2300 lei la Generali, la 545E, fiindca’s tanar si probabil cai, dar asta e alta discutie 😄

 

nu stiu ce sa zic. chiar astea sunt cifrrele, 15%/85%?

pana una alta, nu ne opreste nimeni sa nu ne facem un business cu randament de 85%.

si nu mi se par multi 2300 lei raportand la acoperirea riscului ca tu poti face praf orice masina de pe strada si apoi te poti duce la o bere, lasand pe altcineva sa acopere paguba. nu spun ca e cazul la tine punctual, insa exista un risc rutier general anual pe teritoriul romaniei, sa spunem de 10 miliarde de euro, pe care altcineva isi asuma sa il acopere. nu am nicio problema sa platesc 2000 de lei la intreaga masa monetara si altcineva sa plateasca in situatia putin probabila in care fac praf un rolls royce al altuia.

 

e ca la Loto, boss. contribuim toti si castiga doar unul. oricare poate castiga. prefer sa contribui putin pt situatia in care va trebui sa fiu si eu platit candva. nu voi fi platit niciodata, asta sa imi fie paguba, pt ca ceea ce platesc este insignifiant raportand la tot.

 

este ca si cum trebuie sa ma supar ca nu mi-a luat foc apartamentul si am platit anul trecut degeaba 3000 lei la allianz.

 

personal, as da in epilepsie daca as avea racitor cu probleme, nici nu as mai porni masina. am inteles tarziu riscurile, abia dupa ce l-am schimbat pe al 2-lea.

ce sa zic, ca maserati-ul l-am luat intr-o zi de joi iar duminica cand masina avea 300km am luat o piatra in parbriz si am o fisura care acum se intinde pe 30cm?! inca nu l-am schimbat, e pe partea pasagerului. platesc 3600 euro pe an.

la bmw am avut multe evenimente. vandalism, parasirea locului accidentului (a necesitat far schimbat, bara vopsita), prag spart de mine, 2 individe m-au lovit in cur (aveau rca de rahat si am facut pe casco) iar la una dintre intamplari s-a schimbat spoileurul plus altele, 2 parbrize terminate de pietre.

la A6, masina de 38 de luni, deocamdata nu am apelat la polita. insa, am dat cu spatele intr-un gard ca eram concentrat la un dialog telefonic (senzorii tipau). bara spate trebuie reparata usor si revopsita. am agatat bara fata de mai multe ori pe dedesupt pe la borduri, trebuie si ea vopsita, iar acum o luna cand era furtuna in bucuresti, cineva s scapat portiera peste aripa mea spate, a indoit-o si aia a fost. trebuie reparat si vopsit.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AAC said:

Dacă ai fi făcut un schimb de ulei și erai clientul unei reprezentante , atunci cred ca lucrurile stăteau diferit.

Focus 2001, la mine între 2006-2018, carnet de service + alte intermediare la reprezentanta Ford.

Focus 2015, la mine între 2018-2024, carnet de service + intermediare diverse la reprezentanta Ford.

Motocileta 2006, la mine 2006-prezent, carnet de service la dealer până în 2018. Din 2018 nu mai are pt ca a circulat doar 2000 km și am schimbat personal uleiul și filtrul periodic, chiar dacă nu a impus numărul de kilometri. Chiar și timpul scade proprietățile uleiului.

Daca știai chestia asta despre mine, cred ca lucrurile stăteau diferit în afirmațiile tale despre mine.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bimmer90f30 said:

 

Cu CASCO si nu schimbi racitorul cu bani din buzunar.

man, cu polita casco nu iti faci reparatii la masina de tipul remedierii defectiunilor 🙂

cum ar veni, se uzeaza pielea de pe scaun si ceri alt scaun pe casco, se defecteaza racitorul si faci reparatia pe casco etc.

 

polita spune ca oricare ar fi evenimentul in care este implicata masina si indiferent a cui este vina, eveniment de circulatie, din motive naturale, atmosferice, vandalism, defectiuni care cauzeaza daune fizice masinii (ramai fara frane si intri in pom, ia foc de la racitor etc) etc etc, cineva preia riscul pagubei in schimbul unei cotizatii anuale din partea ta.

evident, nu iti da nimeni vreun leu ca tu te urci baut la volan si o dai de gard.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ani am avut primul contact cu BMW Romania mai exact in Craiova unde a fost de tot kk** sa zic asa, am trimis frumos un e-mail la bmw germania unde am descris problema mea si unde culmea s-au miscat treburile in Romanica instant, mai putin faptul ca au inlocuit doar racitorul nu si EGR cand problema era si acolo, in fine alti bani pentru mine si alta distractie oricum 1300 sau cat a fost nu a fost paguba.

Anul trecut am vazut ca iar am primit rechemare pe vestitul racitor, m-am programat in reprezentanta la Craiova unde m-a primit un baiat super friendly si care din prima secunda mi-a dat siguranta si m-am simtit chiar bine, nu m-a tratat ca pe un pustan cum fusasem tratat cu 5 ani in urma ( bine am mai si crescut de la 26 la 31). I-am explicat si patania mea din urma cu 5 ani cu Racitorul si EGR unde mi-a zis ca o sa incerce sa pluseze sa fie schimbat si EGR ul.

M-a programat super repede, piesele erau pe stock, am dus masina vineri dimineata, la pranz era gata, din pacate am putut sa ma duc sa o iau la final de program si in drumul spre casa check engine toate cele, mentionez ca au inlocuit si EGR si racitorul.

M-am intors la ei Luni dimineata, am avut norocul ca 2 furtune de vacum sa fi crapat ( doar ce le schimbasem la mecanicul meu) mi-au zis cam toate piese ce trebuie inlocuite si nu e nimic de la EGR si racitor ( nu m-a costat nimic ), m-am intors la mecanicul meu a inlocuit furtunele cu altele ( alti bani alta distractie, din pacate eu cumparasem furtune de la o firma mare din Craiova si cam pe cele mai scumpe dar se pare ca au crapat la imbinari, ori vina mecanicului cand le-a pus ori defect la furtun) si de asemenea mecanicul mi-a confirmat ca  au schimbat si EGR si racitorul.
In concluzie eu am ramas multumit de cum a evoluat BMW Craiova ca si service fata de ce fusase cu 5 ani in urma.

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, michidutza said:

Eu nu-mi trimit nevasta in chixda goala pe strada. Cei cu știința vieții știu ca femeia face ce vrea ea, când vrea ea și nu ce i se spune. Dacă sunt alții care cred altceva, vor învăța și ei, la timpul lor, “ce e calea pe vale” cu femeia.

Legat de casco, punctul meu de vedere este ca impunitatea morala pentru casco o reprezintă un eventual accident rutier și nu o problemă de genul acesta.

Cat despre accidente cu mașini, am avut unul minor din culpa mea, în 1999, și îmi doresc să păstrez intactă statistica.

Voi încerca să fiu mai atent la femeile care se plimbă în chixda goală pe stradă, poate remarc ceva plăcut ochiului. La etatea mea, mă mulțumește să văd și echivalentul unei Dacia 1300, bine întreținută.

Multumesc pentru sfat.

😉

Salut, nu stiu care sunt motivele tale pentru care ai ales sa nu faci casco. Eu, nu am avut niciodata casco pana la cea din poza, tot un G30, si nici probleme.

La 3 zile de la achizitie, am lovit-o din vina mea de 7000 lei. La momentul respectiv as fi vrut sa fac casco, insa nu se putea. In fine, problema am rezolvat-o pe bani.

Intre timp am facut casco la ea. Tot intre timp, joia trecuta, in parcarea subterana din Craiova, fii-miu a gasit-o lovita, vezi poza. L-am trimis la politie, declaratie, nr masina, model, etc de pe camera de supraveghere si ghici ce: azi e joi si nu m-a sunat nimeni cu table pe umar. Le-am cerut nr de telefon al proprietarului (cum mai procedasem alta data cand am gasit pe cineva mai amabil) si ghici ce mi-a raspuns: nooo, exclus, ne ocupam noi, ..,  pfff. Si uite asa stau cu ea ca in poza si astept, in plm.

La valorile astea sa te bazezi pe noroc, nu stiu ce sa zic, bafta

g30 2.jpg

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, pvsilviu said:

Salut, nu stiu care sunt motivele tale pentru care ai ales sa nu faci casco. Eu, nu am avut niciodata casco pana la cea din poza, tot un G30, si nici probleme.

La 3 zile de la achizitie, am lovit-o din vina mea de 7000 lei. La momentul respectiv as fi vrut sa fac casco, insa nu se putea. In fine, problema am rezolvat-o pe bani.

Intre timp am facut casco la ea. Tot intre timp, joia trecuta, in parcarea subterana din Craiova, fii-miu a gasit-o lovita, vezi poza. L-am trimis la politie, declaratie, nr masina, model, etc de pe camera de supraveghere si ghici ce: azi e joi si nu m-a sunat nimeni cu table pe umar. Le-am cerut nr de telefon al proprietarului (cum mai procedasem alta data cand am gasit pe cineva mai amabil) si ghici ce mi-a raspuns: nooo, exclus, ne ocupam noi, ..,  pfff. Si uite asa stau cu ea ca in poza si astept, in plm.

La valorile astea sa te bazezi pe noroc, nu stiu ce sa zic, bafta

g30 2.jpg

cu politia mai astepti, dar se rezolva. sunt patit si eu. noroc cu camera de bord.

Eu in primul an de casco am dat intr-o groapa pe autostrada. 2 jante si 4 anvelope, au costat in jur de 4000 sau 5000 de eur, nu mai retin. CASCO a fost 2300 pe tot anul. Am luat o piatra in camera de 360, am vopsit apoi bara de la ciupituri de pietre, etc. 

In alta ordine de idei, CASCO este mult mai ieftin atunci cand ai leasing. Pentru aceeasi valoarea asigurata, pretul la masina de pe leasing a fost mult mai mic.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce va plangeti, ca inca asigurarile in Romania sunt destul de ieftine!

Si eu sunt de parere ca la masini de peste 25/30k eur CASCO ar trebui sa fie obligatoriu. Si CASCO nu e doar pentru tine, ca faci tu masina praf ca prostu, ci pentru evenimentele neprevazute, cand da o grindina, cade un copac pe masina, ti-o loveste careva si pleaca... etc

Eu mi-as scos CASCO pe un an doar din schimbul unui parbriz crapat...

Cat despre reprezentante, eu sunt FOARTE multumit de ce avem in Oradea, oamenii sunt super amabili si profesionisti. Si eu am avut rechemare pentru racitor si egr, am aflat atat in online verificand seria de sasiu, cat si prin avertizare cu mesaj in masina. Am fost la ei, au citit cheia, au comandat piesele si undeva in 2-3 luni parca m-au programat si au inlocuit totul gratuit. Daca au timp, spala si masina de fiecare data cand iese din service, si la fiecare revizie completeaza gratuit si lichid de parbriz. Preturile mi se par normale/decente pentru o reprezentanta ( departe sa ma simt furat ) si fiind client vechi/fidel vorba aia mai pica si de-un discount la maponera si/sau piese.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, michidutza said:

UPDATE

 

UPDATE

 

Fiind mai pretențios/aplicat/fixist/ciudat de felul meu, am “ajuns” la BMW Sibiu (istoricul de service).

Raspunsul: noiembrie 2023, 59.xxx km, a fost schimbat racitorul de gaze in garanție.

De ce mi-a apărut acest mesaj?

Raspunsul: eroare de sistem informatic despre care exista cunoștință la nivelul BMW. Mesajul a fost trimis eronat și la unii dintre clienții pentru care a fost rezolvată această problemă.

 

Eu zic sa iti iei cunostinta la ciocane atunci si sa nu te mai aprinzi asa tare, ca sare steriletul si nu e frumos. 
Scandal nu se face, iar daca se face, se face cand ai temele facute 101% si esti sigur de tot si orice.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

L-am calarit grav pe omul topicului 🙂

Aici in video paguba de peste 3000 euro inclusiv manopera si tva in 2019. Far schimbat (care era Led basic, fara adaptive etc) si bara vopsita. Acum, dupa inflatie, probabil e 4k.

O vecina de-a mea. Am mers la politie cu filmarea sj numarul masinii iar in careva zile dosarul era finalizat.

la A6 mi a zgariat bara spate un prost iesind din spic in raspar, cu viraj spre stanga. Mi a fost efectiv lene sa merg la politie. Zgarietura e mult mai fina si o sa o fac pe casco

 

 

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Dacă reiese de undeva ca am făcut scandal, atunci am pierdut din deprinderile limbii române.

Cat despre “tratamentul” BMW, rămân la ideea ca e unul de kko atâta timp cat le-am scris în 8/9.04 despre problema mea și nu m-au contactat până acum ca să-mi spună ca este o situație reală sau e o eroare de sistem a BMW România.

Aplicand teoria “dai un telefon la o cunoștință și rezolvi problema”, am aflat despre situația reală a mașinii.

Daca așa apreciați mulți dintre dumneavoastră  ca este o rezolvare normală, atunci înțeleg de ce așa merg treburile și deduc logic faptul ca “sistemul” este o creație a noastră.

Asa cum recomanda cineva într-un post anterior, voi merge la BMW și voi spune ce problemă am. Aștept cu nerăbdare să-mi spună ce “este o eroare de sistem” sau ca “trebuie înlocuit racitorul de gaze” sau ce-o mai trebui…

 

Apreciez ca mi-am făcut temele 100% (101 % sau mai mult înseamnă filosofie, ceea ce nu este valabil în fizică) și ca nu este normal sa apelezi la varianta ajutătoare “suna un prieten” ca sa afli despre niște hibe ale altcuiva.

Parerea mea…

 

Pe cei care apreciază ca “nu mi-am făcut temele”, cei mai vechi posesori de BMW și care cunosc cum funcționează sistemul, îi rog sa mă lămurească cum de îmi apare mesaj în bord ca trebuie sa schimb lichidul de frâna la un an după ce acesta a fost schimbat in rețeaua BMW.

 

Nu de alta dar sunt nou atât pe forum cat și posesor de BMW și trebuie sa învăț și eu “mersul”.

 

Multumesc.

9 minutes ago, edit said:

L-am calarit grav pe omul topicului 🙂

Aici in video paguba de peste 3000 euro inclusiv manopera si tva in 2019. Far schimbat (care era Led basic, fara adaptive etc) si bara vopsita. Acum, dupa inflatie, probabil e 4k.

O vecina de-a mea. Am mers la politie cu filmarea sj numarul masinii iar in careva zile dosarul era finalizat.

la A6 mi a zgariat bara spate un prost iesind din spic in raspar, cu viraj spre stanga. Mi a fost efectiv lene sa merg la politie. Zgarietura e mult mai fina si o sa o fac pe casco

 

 

Duc mult.Asta e o joaca pe lângă ce-ți oferă viața.

👍


Pe de altă parte, defectul meu e ca nu pot să nu-i răspund unei persoane care nu înțelege ideea pe care vreau s-o expun sau celor care nu acceptă biodiversitatea umană și critică fără fundament.

 

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Ce legătură are casco, cu racitorul prost din fabrica??? 

Casco îl fac pt alte motive, zic, nu ca ia foc mașina de la egr. .. Mai e și masina premium.. 

Și cu casco nu ești sigur de nimic pana nu vezi banii în cont. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Onnix said:

Eu zic sa iti iei cunostinta la ciocane atunci si sa nu te mai aprinzi asa tare, ca sare steriletul si nu e frumos. 
Scandal nu se face, iar daca se face, se face cand ai temele facute 101% si esti sigur de tot si orice.

Ce e ăla sterilet?

Ăla de ți-l baga unii în gură când vorbești mult și prost?

Link to comment
Share on other sites

Pai problema fusese rezolvata din cate ai explicat. Ca a venit un mesaj eronat, asta nu e “bataie de joc”. 
Foiletoanele si sintezele acide, nu te fac mai destept, ori nici nu iti dau dreptate, nici aici pe forum, nici in viata reala. 
 

Daca aveai putin mai multa rabdare inainte sa postezi, nu mai postai ca era irelevant.

1 minute ago, michidutza said:

Ce e ăla sterilet?

Ăla de ți-l baga unii în gură când vorbești mult și prost?

E intens folosit de unele femei. Era bine daca se folosea mai des si in secolul 20. Nu mai purtam atatea discutii

Link to comment
Share on other sites

Încerc să explic punctual:

1. Am un mesaj în bord pentru care am urmat calea sistemului pentru rezolvare. În aproximativ 2 luni nici măcar nu am fost contactat de BMW. Iar faptul ca un angajat BMW îmi spune ca sistemul afișează o rechemare (sau cum o fi ea denumită), iar un altul ca mașina mea nu figurează cu rechemare, din punctul meu de vedere e o problemă. O problemă care devine deja majoră atunci când e vorba de răcitor de gaze.

2. Am avut mesaj în bord cu schimbare lichid de frâna, lichid ce fusese schimbat în rețeaua BMW fix cu un an înainte.

3. Am făcut o programare la BMW Filaret pe programatorul lor, nu pe dorința mea. Am fost sunat să mi se transmită ca nu se poate să respectăm programarea pe motiv ca “la acea oră se finalizează lucrările din ziua respectivă”. Nu e ok o astfel de politica.

 

Faptul ca am aflat pe linia PCR situația reala a mașinii, nu o consider ca fiind normală.

Ăsta este punctul meu de vedere care cred ca este pertinent și obiectiv. 
Nu cer sa fie lumea de acord cu el dar nici nu sunt decente comentariile jignitoare ale unora dintre dumneavoastră.

Este doar un punct de vedere…

18 minutes ago, Onnix said:

Pai problema fusese rezolvata din cate ai explicat. Ca a venit un mesaj eronat, asta nu e “bataie de joc”. 
Foiletoanele si sintezele acide, nu te fac mai destept, ori nici nu iti dau dreptate, nici aici pe forum, nici in viata reala. 
 

Daca aveai putin mai multa rabdare inainte sa postezi, nu mai postai ca era irelevant.

E intens folosit de unele femei. Era bine daca se folosea mai des si in secolul 20. Nu mai purtam atatea discutii

In cazul meu, părinții au știut exact ce au de făcut în viață și totul a decurs conform planului.

Nu știu în cazul tău cum a fost…

Link to comment
Share on other sites

1. Un mesaj eronat primit in bord, repet, eronat, unde problema fusese rezolvata… normal ca daca problema fusese rezolvata si era doar o eroare, nu te-au mai contactat.

2. Probleme de server, la fel ca si la punctul 1… se mai intampla.

3. Daca tu faci programar in data X la ora 16:00 pt curatare galerie admisie, care dureaza 3 ore, iar reprezentanta inchide la 17:00, normal ca iti schimba programarea.

 

Ca si idee, pe 6 mai 2023 am fost la verificare EGR pt recall la seria 8 si nici pana azi, nu au ajuns piesele. Masina e ok, nu consuma antigel, am 4 mesaje pt rechemare primite in bord… si tot nu mi-a sarit steriletu’ :))))

Edited by Onnix
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Onnix said:

1. Un mesaj eronat primit in bord, repet, eronat, unde problema fusese rezolvata… normal ca daca problema fusese rezolvata si era doar o eroare, nu te-au mai contactat.

2. Probleme de server, la fel ca si la punctul 1… se mai intampla.

3. Daca tu faci programar in data X la ora 16:00 pt curatare galerie admisie, care dureaza 3 ore, iar reprezentanta inchide la 17:00, normal ca iti schimba programarea.

 

Ca si idee, pe 6 mai 2023 am fost la verificare EGR pt recall la seria 8 si nici pana azi, nu au ajuns piesele. Masina e ok, nu consuma antigel, am 4 mesaje pt rechemare primite in bord… si tot nu mi-a sarit steriletu’ :))))

@3: programare pt schimbat ulei și filtru ulei. N-am făcut niciodată programare pt curățat galerie. Pt problema asta n-am făcut decât să cer informații.

Legat de problemele la server, aștept să-mi confirme BMW chestia asta când îi voi vizita pt problema din mesajul afișat. În felul asta văd dacă cel care mi-a furnizat această informație a făcut-o ca să scape de mine.

 

Una peste alta simt ca vom bea o bere undeva, cândva, fără sterilete la noi.

😉

CA SĂ NU FIU ÎNȚELES GREȘIT DUPĂ ULTIMA REMARCĂ: ÎMI PLAC FEMEILE !!!

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.