Jump to content

sfat achizitie f15


Recommended Posts

Salutare dragilor,

Doresc sa cumpar un bmw x5 f15.

Discutand cu amicii, mi-au spus sa ma feresc de motoarele n57 care am vazut ca sunt puse pe motorizarile de 3L Diesel.

Intrebarea mea este ce motorizare mi-ati recomanda? Diesel/Benzina ?

Bugetul meu este undeva la 30.000 - 33.000 euro si nu as vrea sa platesc atatia bani si sa aflu ca am luat un model problematic.

Ce imi recomandati?

Multumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Nu prea e posibil 🙂

E putin 33.000 eur pt un BMW X5 din 2017 cu km pana in 180.000 ?
Este maximum ce pot da, avand in vedere ca trebuie sa fiu pregatit si pt ulterioare probleme. Sper sa nu, dar trebuie sa fiu pregatit.

Exemplu: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-x5-m50-m50d-/2765408000-216-5321

Edited by CatalinSentinel
Link to comment
Share on other sites

Dintre toate N57 cele mai putin pacatoase sunt 30d ( dar nici aici nu e exclus sa apare probleme ). 40d e loterie, iar 50d sunt cunoscute cu probleme la turbine.

Poate un 35i sa fie mai ok, benzinar... consum mai mare, dar scapi de DPF, EGR, galerie admisie infundata, regenerari, si problemele specifice N57...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vrea benzinar pt ca are consum mare. 

A spus ca peste 33k nu poate da.

La 180k km, masina o cumperi ca sa moara la tine. Tot ce a fost mai bun la ea s-a uzat si acum incepe sa ceara bani, de asta e si vanduta de proprietarul anterior, ca sa nu moara la el.

 

In 2014 am fost intr o crasma la mare. Se insura unul si ne distram inainte. Un tip s a dus sa se culce pe un sezlong langa crasma, apartinad crasmei. Nu mai putea. 

L au alungat aia la paza pt ca "nu vrem sa mori la noi"; povestea pe scurt fiind ca mai murise unul anul trecut, baut si pastilat si au dat declaratii de i-a usturat fundul. Si anchete si tot. Pe al nostru l-au pus sa se mute langa gardulet, in afara crasmei.

Eu zic ca cobori mai jos o treapta si sa iei un X3 cinstit.

La 33k gasesti un 20d bun.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
1 hour ago, Crysis21 said:

Eu zic sa fugi de M50D. Ia un 30D normal daca nu vrei probleme. N57 e un motor bun, dar varianta cu o singura turbina.

Exista cu o singura turbina? Adica, asta 30d de 258HP? Asta: https://www.auto-data.net/en/bmw-x5-f15-30d-258hp-xdrive-steptronic-18605 ?

10 minutes ago, edit said:

Nu vrea benzinar pt ca are consum mare. 

A spus ca peste 33k nu poate da.

La 180k km, masina o cumperi ca sa moara la tine. Tot ce a fost mai bun la ea s-a uzat si acum incepe sa ceara bani, de asta e si vanduta de proprietarul anterior, ca sa nu moara la el.

 

In 2014 am fost intr o crasma la mare. Se insura unul si ne distram inainte. Un tip s a dus sa se culce pe un sezlong langa crasma, apartinad crasmei. Nu mai putea. 

L au alungat aia la paza pt ca "nu vrem sa mori la noi"; povestea pe scurt fiind ca mai murise unul anul trecut, baut si pastilat si au dat declaratii de i-a usturat fundul. Si anchete si tot. Pe al nostru l-au pus sa se mute langa gardulet, in afara crasmei.

Eu zic ca cobori mai jos o treapta si sa iei un X3 cinstit.

La 33k gasesti un 20d bun.

 

 

 

 

Nu am zis ca nu vreau benzina. Iau in considerare si varianta asta.
Multumesc pt sfaturi. 🙂

Edited by CatalinSentinel
Link to comment
Share on other sites

Nici macar 3.0D de 258hp, adica cel cu o singura turbina, nu e sigur ca e ok.

Am avut eu pe F10 2015 530d 258hp si mi-au luat-o la dans cuzinetii la 255k km, masina cumparata de la reprezentanta din Chemnitz la 152k km, istoric full, schimburi la 30k conform service plan, eu prost :))) Degeaba am facut schimburile la 10-12k dupa… raul a fost facut in primii 150k km. 
M-a costat 6k € alt motor, dupa un X5 2017 lovit lateral.

Daca nu ai istoric clar, cu schimburi corecte la N57, mai bine iti iei X3 2.0D si aia e. E un motor bun N57 dar are probleme lui daca nu a fost sevisat corect.

 

Edited by Onnix
Link to comment
Share on other sites

Onnix, dar la 255k km nu mai ai pretentii la nicio componenta a masinii. Cat vrei sa tina?

Cred eu ca dupa 100k te poti astepta la orice intamplare, daca esti ghinionist tare de tot, desi probabilitatea cea mai mare este incepand cu 150k. 

La 200k-250k situatia este deschisa oricarui tip de eveniment

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O masina intretinuta cu revizii la 10 15k km, si o utilizare corecta, duce bine peste 300k km... dar tu cand iei o masina sh cu 150k km care a avut doar 5 revizii, la ce te astepti? 🙂

Link to comment
Share on other sites

Aia e. Nu a fost primul Bmw… am avut in 3 inainte de F10… cu toate am facut minim 200k km cu fiecare si nu am avut probleme la motoare. Masina am vandut-o unui prieten si de 3 ani merge perfect.

Din cauza asta, am zis ca nu mai iau masina cu km multi. G15 am luat-o la 24k km, acum are 58k km, iar la 60k urmeaza al saselea schimb de ulei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Personal as lua 2.0 diesel pe F15 daca vrei ceva mai ieftin de intretinut. Am avut si este chiar decent daca nu ai pretentii de M50d de la el.

Despre 40e stiu ca se plangeau utilizatorii ca daca ramai fara baterie, este foarte greu de miscat masina si consuma mult. Mai sunt si greu de gasit (comparativ cu 25D).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.