Jump to content

E91 lci n47 184cp vibrează/tremura toată masina


Go to solution Solved by mase,

Recommended Posts

3 hours ago, Onnix said:

Ti-am zis ca as paria ca Egr e cu probleme. Nu cred ca ai ce sa cureti la el, altul nou. Clapete doar pe original.

Salut !  Se poate curata, oricum la cat costa merita curatat. la motoarele mai vechi se purea curata fara demontare cu spray dedicat. Daca nu, se demonteaza si se curata...

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, germanco said:

Salut !  Se poate curata, oricum la cat costa merita curatat. la motoarele mai vechi se purea curata fara demontare cu spray dedicat. Daca nu, se demonteaza si se curata...

Defectul la modelul lui de Egr, nu tine de depuneri ca la M47; se duce electronica si/ori tija din interior.

Link to comment
Share on other sites

Încă nu știu ce e acolo, aștept mâine sa vina garniturile de la admisie, un set de clapete și ma apuc de treaba. Știu ca egr-ul e electronic la mine, frate-miu are m47 și la el e pe vacuum, alta treaba. 

Sper sa mearga curățat, nu m-am uitat la preturi dar e scump sigur. Va anunț sambata dacă mai am sau nu egr funcțional :))

Link to comment
Share on other sites

E vreo 530 lei Wahler, cu piesa veche la schimb. Wahler face si piesa OE. Nu mi se pare capat de tara.

Cauta pe aici pe forum alti zeci de ciresari/temerari ca tine, care au incercat sa curete ce nu e despre curatat. Alt Erg, resetare adaptari cu Ista si aia e.

Link to comment
Share on other sites

Bun, deci, am găsit jumate de clapeta de pe cilindrul 2 rupta. Am gasit-o în cilindrul 3 în blocul motor. Am scos-o si am pus bloc nou de clapete. Plin de mazga egr-ul și admisia, curate frumos, montat înapoi, mers 5 km, la fel face, tremura.

O sa ma duc la diagnoza iar, sa vad dacă e vreo schimbare. Între timp, intreb de curiozitate, fulia antivibratii poate fi o cauza? Mecanicul a zis ca se prezintă foarte bine și nu trebuie schimbata, pot verifica în vreun fel?

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Razvandrei said:

Am gasit-o în cilindrul 3 în blocul motor.

Cum a fost scoasa din cilindru?

Ai facut o poza a clapetei? Si a  locului unde a stat?

Clapeta e din metal? 

Daca a intrat in cilindru si e din metal a facut daune acolo.. dupa cum se stie, "marca" BMW. (Daca nu ma insel, mi se pare ca si E46 care isi inghite/mananca la fel clapetele facea la fel, tremura dupa un timp..)

Dar raspunde la primele intrebari daca poti si vrei, pentru noi ceilalti care ar trebui sa stim macar..

22 hours ago, Razvandrei said:

Plin de mazga egr-ul și admisia,

La cat de umblata e masina aia.. si sunt inca depuneri..

Daca nu mai vrei depuneri in admisie si egr sau vrei motor curat, foloseste ulei 2T; dar asta e alta poveste..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, bimmer90f30 said:

Cum a fost scoasa din cilindru?

Ai facut o poza a clapetei? Si a  locului unde a stat?

Clapeta e din metal? 

Daca a intrat in cilindru si e din metal a facut daune acolo.. dupa cum se stie, "marca" BMW. (Daca nu ma insel, mi se pare ca si E46 care isi inghite/mananca la fel clapetele facea la fel, tremura dupa un timp..)

Dar raspunde la primele intrebari daca poti si vrei, pentru noi ceilalti care ar trebui sa stim macar..

La cat de umblata e masina aia.. si sunt inca depuneri..

Daca nu mai vrei depuneri in admisie si egr sau vrei motor curat, foloseste ulei 2T; dar asta e alta poveste..

Clapetele sunt din plastic, exact jumătatea rupta era în bloc lângă supapa, celalta jumatate era prinsa pe tija. Am scos-o cu un cleste, nu am văzut cu lanterna ceva daune dar na, trebe camera în piston băgată sa vad pe bune cum sta treaba. Poze nu am făcut, nu vreau sa stric ziua nimănui :))

Știu treaba cu uleiul 2T, nu as baga sincer, nu sunt convins de beneficiile lui.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Razvandrei said:

Știu treaba cu uleiul 2T, nu as baga sincer, nu sunt convins de beneficiile lui.

Nu strici ziua nimanui. Cine fuge de realitate e.. nauc. 🤠

Eu folosesc 2T de peste 200k (douasutemii) km. Intreaba-ma daca am schimbat vreun senzor, EGR, catalizator.. sau daca sunt depuneri. Nici pomeneala.. pe romaneste. 

(Poti sa ma mai intrebi si in viitor ca ma gasesti tot aici.. pun la 3 motoare; Doua diesel, unul e Euro 6 si experimental o benzina ..sa vad daca se curata doua valve pe evacuare  pe un cilindru, ca imi da eroare de presiune si ramane in 3 pistoane + lampa EML in bord; la benzina sunt mai brutal, pun benzina buna, un aditiv si tot 250ml, dar la jumatate de rezervor. Tre' sa se curate 😉 ceva. Iti dai seama ca am intrebat/cautat "folcloru")

Nu plec nicaieri, poti sa ma intrebi si peste 2-3 ani; nu schimb obiceiul pana ceva nu face poc. Atunci desfac si vad si spun. Deocamdata e excelent asa cum e.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat și injectoarele de proba, face la fel deci as putea sa le elimin ca sursa. Pe ista nu apare nicio eroare nimic și tind sa cred ca nu e de la motor.

Rămâne sa verific sau mai bine sa schimb kit-ul complet de volanta, disc ambreiaj și ce mai e pe acolo. E un cost maricel din ce am văzut, 1000 de euro.

Revin peste vreo 2 luni cu update, sa pun deoparte niște bani extra.

Mulțumesc tuturor pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 8/5/2024 at 7:23 PM, Razvandrei said:

Am schimbat volanta, disc de ambreiaj, placa presiune si tot ce e acolo. S-a rezolvat buba. Volanta era praf si pulbere.

Multumesc tuturor pt sfaturi.

Deci solutia vibratiei IN MERS a fost detectata de mecanicul la care ai fost si apoi presupusa de @mase in Iunie. Si aia a fost ca trebuia schimbat si kitul ambreiaj candva.

Am zis asta ca sa simplific 2 pagini de alte presupuneri pentru altii.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.