Jump to content

Swap de la 318d la 320d n47


Dragos16

Recommended Posts

Vă salut, vreau să schimb motorul (din ce știu, e cam același motor)! Este vorba despre un f30 318d n47 și vreau să trec la 320 n47 cel de 184 cp, cei care se pricep mai bine, trebuie schimbat și calculatorul mașinii sau merge și al meu resoftat? Trebuie schimbată și instalația electrică? 
Ps: Nu e o pretenție aceste swap, e o necesitate, consum exagerat de ulei 1 litru la 2000 de km și nu vreau să segmentez! 

Link to comment
Share on other sites

Up 

4 hours ago, Dragos16 said:

Vă salut, vreau să schimb motorul (din ce știu, e cam același motor)! Este vorba despre un f30 318d n47 și vreau să trec la 320 n47 cel de 184 cp, cei care se pricep mai bine, trebuie schimbat și calculatorul mașinii sau merge și al meu resoftat? Trebuie schimbată și instalația electrică? 
Ps: Nu e o pretenție aceste swap, e o necesitate, consum exagerat de ulei 1 litru la 2000 de km și nu vreau să segmentez! 

Up

Link to comment
Share on other sites

@Dragos16 Citind ceea ce ai scris mai sus, trag concluzia ca swap-ul nu il vei realiza tu personal intr-un garaj, ci vei apela la un service auto / la un mecanic. Cea mai buna abordare ar fi sa gasesti un mecanic care a mai efectuat aceasta operatiune in trecut, dupa care sa discuti cu el aspectele care nu iti sunt clare. Altfel, poti ajunge in situatia de a deveni cobai.

Pe langa intrebarile de mai sus, lamureste si cum rezolvi cu actualizarea cartii de identitate a masinii. Altfel, iti va fi din ce in ce mai greu la inspectiile ITP si aproape imposibil cand vei dori sa vinzi masina.

Ultima intrebare: de ce nu faci swap cu un N47 de 147 CP in stare buna? Te scuteste de o groaza de probleme, motorul fiind suficient de dinamic pentru un F30.

 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, FiveThreeFive said:

@Dragos16 Citind ceea ce ai scris mai sus, trag concluzia ca swap-ul nu il vei realiza tu personal intr-un garaj, ci vei apela la un service auto / la un mecanic. Cea mai buna abordare ar fi sa gasesti un mecanic care a mai efectuat aceasta operatiune in trecut, dupa care sa discuti cu el aspectele care nu iti sunt clare. Altfel, poti ajunge in situatia de a deveni cobai.

Pe langa intrebarile de mai sus, lamureste si cum rezolvi cu actualizarea cartii de identitate a masinii. Altfel, iti va fi din ce in ce mai greu la inspectiile ITP si aproape imposibil cand vei dori sa vinzi masina.

Ultima intrebare: de ce nu faci swap cu un N47 de 147 CP in stare buna? Te scuteste de o groaza de probleme, motorul fiind suficient de dinamic pentru un F30.

 

Categoric nu îl voi realiza eu, merg la un service autorizat, am vorbit cu mecanicul și mi-a zis că e vorba despre același cod motor, deci nu trebuie să îmi fac griji pentru “reomologare”, nu este necesară, trebuie doar să merg să trec motorul în carte la RAR și atât, în rest, nicio problemă, trebuie doar refăcut softul mașinii. Îl vreau pe cel de 184 pentru ca am înțeles ca asta de 143 e renumit în consumul de ulei și chiar m am săturat de asta 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.