Jump to content

Martor rosu de ulei (bmw e 46 2001 136 cp diesel)


Recommended Posts

Am spart baia de ulei acuma 4 zile si ii puneam ulei cand imi aparea martorul galben

in seara asta am vazut ca curgea mai rau ulei si imi aparea martororul rosu de ulei si se stingea ,mergeam mai in ture mari nu se aprindea in ture mai mici se aprindea si se stingea incontinu ,cineva care stie?

Link to comment
Share on other sites

Da, un mecanic bun cu siguranță știe, sună a problemă relativ serioasă și de asemenea depinde și cat ulei îți pierdea, nu prea ai ce rezolvări să găsești pe un forum dacă nu te pricepi deloc la asta, probabil nu asta e răspunsul așteptat dar cel mai bine vizitează un mecanic BUN, verifică/schimba senzorul, schimbă baia și ce mai e de schimbat, verifică pompa de ulei, sunt multe aspecte pe care o să ți le verifice.

Edited by David Dobre
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

In bord aparea 265 k acum nu stiu daca sunt reali,am masina de 2 sapt si m a lasat azi mergeam pe dn 1 aveam 130.140 si mi a taiat acceleratia si mi s a oprit motoru din mers am oprit imd si cand am dat sa pornesc ,pornea greu si batea motorul am dus o acuma la mecanic un motor costa 20 mil + manopera 15.20,da macar o fac calumea

Link to comment
Share on other sites

OMFG!!!!!!!!!

Pai cata minte sa ai , mergi cu baia sparta, cu pierderi masive de ulei. Pai tu puteai sa ai masina cu 0 km , tot te lasa motorul daca mergeai cu baia sparta. Asa ceva n-am mai vazut, sigur nu esti troll?

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Mircea-Si said:

OMFG!!!!!!!!!

Pai cata minte sa ai , mergi cu baia sparta, cu pierderi masive de ulei. Pai tu puteai sa ai masina cu 0 km , tot te lasa motorul daca mergeai cu baia sparta. Asa ceva n-am mai vazut, sigur nu esti troll?

 

Am masina de 2 saptamani si permisu la fel,nu sunt un mecanic am deabea 18 ani nu am de unde sa stiu am mers cu ea 4 zile ii bagam ulei mereu cand se aprindea becul ,daca ma credeti imi vine sa plang

31 minutes ago, David Dobre said:

Săraca mașină...

Am deabea 18 ani ,nu stiu mecanica nu stiu nimic…

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Mirel25 said:

Am masina de 2 saptamani si permisu la fel,nu sunt un mecanic am deabea 18 ani nu am de unde sa stiu am mers cu ea 4 zile ii bagam ulei mereu cand se aprindea becul ,daca ma credeti imi vine sa plang

Am deabea 18 ani ,nu stiu mecanica nu stiu nimic…

Sincer, te cred, e greu la început, eu am 19, am grijă de mașină, mă documentez și îi fac mai orice singur, rar vede la mecanic dacă nu am eu scule pentru ceva sau e foarte, foarte complicat (până acum doar pentru un schimb de arcuri am dus-o), mai acum 5 luni mi-am schimbat turbina la E90 singur, fără pic de ajutor și totul a ieșit perfect (nu mai zic că mai mult m-am chinuit să îi schimb caloriferul de climă), nu am intenția de a mă lăuda dar e bine să înveți și o boabă de mecanică, totuși la început e greu.

Asta e acum, fiarele se fac, altă dată mai multă atenție și informație = mai puțini bani scoși din buzunar.

Din greșeli învățăm toți.

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mirel25 said:

In bord aparea 265 k acum nu stiu daca sunt reali,am masina de 2 sapt si m a lasat azi mergeam pe dn 1 aveam 130.140 si mi a taiat acceleratia si mi s a oprit motoru din mers am oprit imd si cand am dat sa pornesc ,pornea greu si batea motorul am dus o acuma la mecanic un motor costa 20 mil + manopera 15.20,da macar o fac calumea

140km/h e viteza de incepator cu permis de doar 2 saptamani, pe DN1 ?!? Esti introvertit si nu ai putut sa te duci la mecanic din prima cand ai vazut ca se aprinde uleiul?!? Ai spart baia si tot ai continuat sa mergi cu ea?!? 

N-ai decat sa plangi, sa inveti ceva din asta si sa multumesti universului ca nu ai facut alte belele. 

Edited by Onnix
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, David Dobre said:

Sincer, te cred, e greu la început, eu am 19, am grijă de mașină, mă documentez și îi fac mai orice singur, rar vede la mecanic dacă nu am eu scule pentru ceva sau e foarte, foarte complicat (până acum doar pentru un schimb de arcuri am dus-o), mai acum 5 luni mi-am schimbat turbina la E90 singur, fără pic de ajutor și totul a ieșit perfect (nu mai zic că mai mult m-am chinuit să îi schimb caloriferul de climă), nu am intenția de a mă lăuda dar e bine să înveți și o boabă de mecanică, totuși la început e greu.

Asta e acum, fiarele se fac, altă dată mai multă atenție și informație = mai puțini bani scoși din buzunar.

Din greșeli învățăm toți.

Da,am inteles oricum multumesc de sfaturi da se mai merita sa o fac?

Link to comment
Share on other sites

Sunt ieftine motoarele de e46! Iti dai seama ca au si km destui. De exemplu eu ca sa schimb distributia la un x3 ma costa cel putin 1000e. Depinde si cat ai dat pe masina, ca daca ai dat 1500e normal ca se merita!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Mirel25 said:

Am deabea 18 ani ,nu stiu mecanica nu stiu nimic…

Mirel, aici se intalnesc destule generatii de oameni.. 😉

Eu la 18 cred, daca dau timpul inapoi am demontat din curiozitate o camera de fotografiat Zenit... cu gandul sa o pun la loc dupa ce imi dau seama cum functioneaza. Iti dai seama ca nu am mai putut sa o pun la loc.. dar intentia a fost sa inteleg.

Oricum pe la 23 avand deja carnet stiam.sa fac pana.la Dacia cu levierul, stiam sa demontez o cursiera, cine stie, alea rusesti... pana la ultima bila o demontam si o ungeam pentru inca o vara..

Daca ramaneam in pana cu panarama de Dacia.. acolo o reparam. Stiam sa reglez avansul.. desfac bujii..am asistat la fierberea blocului motor si remontare a tot pe bloc, inclusiv reglaj de tacheti.. La Dacia inveti cum bata planetara si ce se intampla cand se rupe.. 

Crezi ca sistemul de franare din punct de vedere al intretinerii s-a schimbat enorm din anii 1990 in 2024? Nu enorm. S-a imbunatatit iar mecanicii de atunci schimba placute de frana si discuri la fel ca atunci, si azi!

Mi-am facut prieten mecanicul cel mai apropiat din cartier... ehe ce vremuri.. 

Apoi a aparut internetul care obligatoriu ne face si mai buni cunoscatori.. in a accesa informatia necesara, a selecta si folosi dupa cum credem de cuviinta.. pentru ca internetul e o unealta nu sursa de manipulare... sau de admirat ce nu ai/am..

Acum, ai sfarsit prin a distruge un motor STIIND ca fara ulei nu va merge la nesfarsit.

..Ce mai conteaza ca luminile in bord fac ca pomul de Craciun daca BMWul inca merge nu?

Uite ca nu e chiar asa.

Pune capul la contributie ca o sa te coste daca nu o faci!

Cand ai dorinta sa inveti treci peste toate, inveti din greselile tale si chiar din ale altora.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 6/17/2024 at 8:06 PM, srb_alex said:

Sunt ieftine motoarele de e46! Iti dai seama ca au si km destui. De exemplu eu ca sa schimb distributia la un x3 ma costa cel putin 1000e. Depinde si cat ai dat pe masina, ca daca ai dat 1500e normal ca se merita!

Am dat 1400 euro pe ea

Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu e sa nu o mai repari, nici BMW nu cred ca ar trebui sa conduci cativa ani pana te mai potolesti. Nu mi-o lua in nume de rau, dar pentru un incepator cu carnet de 2 saptamani, 140km/h e o viteza foarte mare. Nici nu ai specificat cum ai spart baia? Ai derapat?

Chiar nu vreau sa se interpreteze ca o jignire sau aroganta din partea mea, dar pari ca te incadrezi in tiparul ala de tanar pe care ai sanse sa-l vezi la stiri cu o rabla de BMW incolacit pe dupa vreun copac. Sunt masini vechi care necesita foarte multi bani ca sa mearga calumea, 2000 ron e o nimica toata cand trebuie sa faci o reparatie majora la orice masina, daca nici pe astia nu ii ai...

Vinde-o cu cat poti, mai pui ceva si iei o masina normala. Doar in mintea ta impresionezi pe cineva cu un bmw din 1999. Sunt masini f vechi cu aproape zero sisteme de siguranta, acel ASC nu are nicio legatura cu ESP-ul de pe masinile mai noi. Crede-ma ca inteleg pofta inimii, dar mai trebuie sa gandesti si cu capul.

  • Like 4
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu merg tare de obicei merg in limita legala -20 km atunci a fost un moment cand i am dat sa vad daca trage masina,baia am spart o intr un bolovan 20 miloane am dat doar pe motor ma mai costa 20 manopera +15.20 restu de piese deja am platit jumatate ,nu o i au ce pe o jignire o i au ce pe un sfat ,si ti am zis nu merg tare mai deloc,viata are prioritate!

5 hours ago, David Dobre said:

Dacă îl iei de prin dezmembrări, normal da, interesează-te la cel de la care îl cumperi, vorbește și cu  mecanicul 

Am vorbit motoru este bun ,o sa trimita injectoarele sau nu stiu ce a zis la un aparat ceva nici eu n am inteles sa l faca de la 0 sau ceva de genu sa nu bata nu stiu sa explic ca nici eu n am inteles bine

Link to comment
Share on other sites

@Mirel25, după ce schimbi motorul, daca tot ești la mecanic fa și o verificare a mașinii. Cu carnet de 2 săptămâni este clar că singur nu-ți poți da seama daca masina are probleme la direcție, frana, suspensie. 

Ar fi util să citești măcar manualul mașinii sau un ghid general despre ce înseamnă toate beculetele care pot sa semnalizeze prin bord. Chiar daca mașina e veche tot îți indica lucruri elementare legate de starea și funcționarea ei. Ai circulat 4 zile cu baia sparta...pe oricine ai fi întrebat ți-ar fi spus sa duci mașină direct la mecanic.

Cu carnet de 2 saptamani, într-un BMW de 20+ ani cu o stare de funcționare necunoscută dpdv direcție și frana, fără sisteme de siguranță, nu ar trebui sa mergi cu 140 pe un DN nici măcar un pic, cât să vezi cum trage. Toți care ți-au spus asta sau ți-o vor spune nu sunt răuvoitori cu tine și vor sa te priveze de placerea condusului care oricum nu tine strict de viteza cu care circuli. Nu ai niciun reflex format, ba mai mult "funcționezi"  cu reflexele cu care ne dotează natura, unele care la volan fac mai mult rău decât bine. Trebuie alte reflexe care se formează în timp, daca le dai acel timp. Çu carnet de 2 săptămâni nu ai deloc știința anticiparii iar pe un DN aglomerat circula tot felul de lume de la viteziști la genul ăla de șoferi care nu folosesc oglinzile nu se uita decât în fața și nu văd decât în fața. La 140 într-o secundă se întâmplă multe pe care tu nu le anticipezi pt că nu ai experiență. 

Mai repet o data, verifica mașină. Directia, sistemul de frânare și suspensiile sa fie in parametri.

Edited by Remvirg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.