Jump to content

Arcuri elicoidale rupe pe spate


Recommended Posts

Salut

X4 Xdrive20d M Sport Auto

Imi poate spune cineva care ar fi cauzele ruperii ambelor arcuri elicoidale pe spate?

Ce consecinte pot fi daca se mai poate circula cu masina?

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, R3x said:

Salut

X4 Xdrive20d M Sport Auto

Imi poate spune cineva care ar fi cauzele ruperii ambelor arcuri elicoidale pe spate?

Ce consecinte pot fi daca se mai poate circula cu masina?

Se pot rupe și amortizoarele,brate de suspensie,ce mai e pe acolo...

 

  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu la un e46 problema asta , nu se intampla mare lucru , nici nu observasem pana am dus-o la service , ambele arcuri erau rupte , probabil ceva greutate , fisuri prin ele , nu e mare lucru schimbi si gata . Evident nu e de plecat la drum lung cu ea , dar sa te misti prin oras sa iti faci treaba merge daca nu ai zgomote , socuri prin transmisie . Eu estimez ca asa am cumparat masina si la o luna am sesizat problema 

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

am inteles,deci la un condus scurt prin oras fara socuri nu e pericol sa se intample alte belele.Greutate nu am pus pe ea ca nu am ce,dar nah cum ai spus si tu probabil fisura intr-unul si apoi greutatea sa fie preluata de celalalt iar la curbe sau drum lung solicitarea sa fie cam mare . Ideea e ca mi se pare ciudat sa faca arcuri pentru BMW sa se duca asa repede.Multumesc pentru raspuns

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, R3x said:

Salut

X4 Xdrive20d M Sport Auto

Imi poate spune cineva care ar fi cauzele ruperii ambelor arcuri elicoidale pe spate?

Ce consecinte pot fi daca se mai poate circula cu masina?

RUGINA, primul motiv al ruperii arcurilor. Viata unui arc (ulterior, dupa ce praful si pietrele de pe strada trec prin vopsea!) pe masina e cam de 10 ani.. Rugina o data ce adera pe arc va gasi (o fisura ramasa in procesul de formare a arcurilor.. (o data rugina trecuta de stratul protector de pe arc, timpul pana la rupere e calculat..) o data ce vopseaua de pe arcuri se duce.. si asta se intampla din ce in ce mai des pentru ca nu se mai da la afel de multa atentie in protejarea arcurilor cu strat gros din plastic pe arcuri ci acum mai recent doar se vopsesc cu o vopsea.. care tine suficient de lung.. nu mult mai mult TIMP.

Consecinte?

In primul rand siguranta e afectata, ce urmeaza sunt doar exemple: posibile probleme cu manevrabilitatea, pozitia masinii pe strada, controlul tractiunii posibil afectat, uzura cauciucuri neuniforma, sistem de franare afectat, si chiar confortul pasagerilor.

Implicatii, caz extrem? In caz de accident chiar din cauza altuia si se observa ca masina nu a fost in cele mai bune conditii, adica cu arcuri rupte, asigurarea ta ar putea fi invalidata, culpa... a, si daca e din vina ta, asigurarea ar putea spune, ai circulat cu o masina neconforma (puteai frana, evita.. bla, bla, bla ..daca masina era in conditii normale) si de aici posibila invalidare a asigurarii.

Repara masina, nu amana.

Sper ca nu pleci la drumuri, vacante in departari prea mari, strainatati..

 

..bratele de suspensie se rup cel mai repede cand stai la tastatura si scrii, se mai rup si ele ca obosesc...

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, R3x said:

am inteles,deci la un condus scurt prin oras fara socuri nu e pericol sa se intample alte belele.Greutate nu am pus pe ea ca nu am ce,dar nah cum ai spus si tu probabil fisura intr-unul si apoi greutatea sa fie preluata de celalalt iar la curbe sau drum lung solicitarea sa fie cam mare . Ideea e ca mi se pare ciudat sa faca arcuri pentru BMW sa se duca asa repede.Multumesc pentru raspuns

Da, ai dreptate ca dupa 8 ani sa se duca arcurile, e ciudat. La fel de ciudat cum este si ca actualul proprietar sa nu le schimbe instantaneu ci sa intrebe cat mai poate circula cu arcuri rupte. La asa uameni, asa masini!

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, R3x said:

am inteles,deci la un condus scurt prin oras fara socuri nu e pericol sa se intample alte belele.Greutate nu am pus pe ea ca nu am ce,dar nah cum ai spus si tu probabil fisura intr-unul si apoi greutatea sa fie preluata de celalalt iar la curbe sau drum lung solicitarea sa fie cam mare . Ideea e ca mi se pare ciudat sa faca arcuri pentru BMW sa se duca asa repede.Multumesc pentru raspuns

Rugam proprietarul să anunțe pe forum când pune la vânzare actuala mașina că fiind super îngrijită și pentru pretențioși.

Mai oameni buni, cu toții avem probleme financiare din cand in când dar îți iei X4 2016 și circuli cu arcuri rupte?

Schimba-le, costa cât negru sub unghie, renunți la o masa cu partenera și îți cumperi pe original, nu AM/OEM.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor pentru micul ajutor dat si sfaturi.Ca o mica descriere  a mea ca sofer si a masinii.

Linistit in trafic ca sofer si  fara scheme in trafic cand conduc.

In acest moment sunt in UK , masina este luata de 1 an de la reprezentanta cu garantie BMW si garantie inca 3 ani de la dealer-ul BMW (63000mile la cumparare acum are 73000 iar pretul 23k pounds).

Este usor sa acuzi Onnix daca nu cunosti detali ,linisteste-te nu mai arunca cu vorbe...

Arcurile sunt intre 25-50 pounds fiecare  ,nu asta este problema ,problema este ca fiind in garantie ar trebuii sa fie schimbate de catre Dealerul BMW de la care am luat masina, o alta problema este costul schimbului adica vreo 385 fiecare daca se face la BMW,iar daca nu le voi schimba la ei cred ca se va pierde cei 3 ani de garantie extinsa de la dealerul BMW de unde am luat-o .

Eu eram nedumerit cum :

  1.  dracului amandoua sa se rupa

  2.  motivul real al ruperii

O sa vad ce zic la investigatie.Inca odata va multumesc tuturor.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, R3x said:

Va multumesc tuturor pentru micul ajutor dat si sfaturi.Ca o mica descriere  a mea ca sofer si a masinii.

Linistit in trafic ca sofer si  fara scheme in trafic cand conduc.

In acest moment sunt in UK , masina este luata de 1 an de la reprezentanta cu garantie BMW si garantie inca 3 ani de la dealer-ul BMW (63000mile la cumparare acum are 73000 iar pretul 23k pounds).

Este usor sa acuzi Onnix daca nu cunosti detali ,linisteste-te nu mai arunca cu vorbe...

Arcurile sunt intre 25-50 pounds fiecare  ,nu asta este problema ,problema este ca fiind in garantie ar trebuii sa fie schimbate de catre Dealerul BMW de la care am luat masina, o alta problema este costul schimbului adica vreo 385 fiecare daca se face la BMW,iar daca nu le voi schimba la ei cred ca se va pierde cei 3 ani de garantie extinsa de la dealerul BMW de unde am luat-o .

Eu eram nedumerit cum :

  1.  dracului amandoua sa se rupa

  2.  motivul real al ruperii

O sa vad ce zic la investigatie.Inca odata va multumesc tuturor.

Eu nu acuz pe nimeni si nimic, dragul meu… doar defilez/ironizez cu marfa clientului, in speta, cu declaratiile tale. Daca ajungi sa pui intrebari “cat poti merge cu arcuri rupte la masina”, sunt curios cum ai formula intrebarea in speta gen “mi-am prins femeia cu alt barbat in pat… oare sa mai stau cu ea 2-3 luni pana ma mut ori ba”?! 
Si tot nu e buna analogia mea cu femeia… pt ca ceea ce faci tu la tine acasa, e treba ta… ce faci cu arcuri rupte prin oras, poate afecta viata altora.

Asa ca, baga vizita la service si repara arcurile si dupa, ai voie sa o arzi ofensat pe aici.

Edited by Onnix
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, R3x said:

1.  dracului amandoua sa se rupa

2.  motivul real al ruperii

Pai, ca idee sa stii ca arcurile se schimba in pereche pentru ca (in ipoteza ca era rupt doar unul) cel vechi daca nu e rupt se va rupe si el.. o data ce s-a rupt unul. Si apoi cel nou cu siguranta fiind mai tare ar fi tinut masina daca nu mai ridicata cu siguranta mai rigida pe parte pe care era el.

Ce sa ii faci, asa sunt masinile (mai noi..) cer intretinere, reparatii.. nu doar motorina sau benzina.

2. Motivul real ti l-am explicat cum am putut mai bine mai sus. Daca nu ma crezi poti sa vii cu varianta ta. Daca nu, un multumesc pe butonul de multumire e suficient si bine primit. Am schimbat eu insumi arcuri pe fata imediat ce s-au rupt trebuie sa ma crezi ca am vazut in ruptura arcului o pata minuscula, spre interior.. pata neagra in "sectiunea" din diametru spirei unde s-a produs ruptura, iar in jur evident ca am observat rugina. Si de aici concluzia mea clara.

 

 

Sa ne spui daca se poate daca dealerul ti-a schimbat pe garantie arcurile.. dar pregateste-te pentru surprize; ...stii, "small print".., cum (i) se zice pe engleza si intelesul lor..

A, nu trebuie sa te superi. Ai intrat pe un forumul marcii unde standardul nu poate fi decat oricum sus. 😄

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 6/22/2024 at 11:54 AM, Myx said:

am avut si eu la un e46 problema asta , nu se intampla mare lucru , nici nu observasem pana am dus-o la service , ambele arcuri erau rupte , probabil ceva greutate , fisuri prin ele , nu e mare lucru schimbi si gata . Evident nu e de plecat la drum lung cu ea , dar sa te misti prin oras sa iti faci treaba merge daca nu ai zgomote , socuri prin transmisie . Eu estimez ca asa am cumparat masina si la o luna am sesizat problema 

 

On 6/22/2024 at 4:11 PM, Onnix said:

Da, ai dreptate ca dupa 8 ani sa se duca arcurile, e ciudat. La fel de ciudat cum este si ca actualul proprietar sa nu le schimbe instantaneu ci sa intrebe cat mai poate circula cu arcuri rupte. La asa uameni, asa masini!

 

22 hours ago, BMS921 said:

Rugam proprietarul să anunțe pe forum când pune la vânzare actuala mașina că fiind super îngrijită și pentru pretențioși.

Mai oameni buni, cu toții avem probleme financiare din cand in când dar îți iei X4 2016 și circuli cu arcuri rupte?

Schimba-le, costa cât negru sub unghie, renunți la o masa cu partenera și îți cumperi pe original, nu AM/OEM.

 

19 hours ago, Onnix said:

Eu nu acuz pe nimeni si nimic, dragul meu… doar defilez/ironizez cu marfa clientului, in speta, cu declaratiile tale. Daca ajungi sa pui intrebari “cat poti merge cu arcuri rupte la masina”, sunt curios cum ai formula intrebarea in speta gen “mi-am prins femeia cu alt barbat in pat… oare sa mai stau cu ea 2-3 luni pana ma mut ori ba”?! 
Si tot nu e buna analogia mea cu femeia… pt ca ceea ce faci tu la tine acasa, e treba ta… ce faci cu arcuri rupte prin oras, poate afecta viata altora.

Asa ca, baga vizita la service si repara arcurile si dupa, ai voie sa o arzi ofensat pe aici.

 

20 hours ago, Viper05 said:

nu stiu cum ti-au dat 3 ani garantie tie la o masina de 7 ani in momentul cumpararii. atata primesti la o masina noua. 

sunt absolut convins ca arcurile alea nu se schimba pe garantie

.. pai dupa cum am spus inainte ,masina am cumparat-o de la reprezentanta anul trecut,iar garantia extinsa de 3 ani incepe pe 26Iulie anul asta,Nici o reprezentanta nu vinde masini fara garantie din momentul in care pleaca din reprezentanta,chiar daca este second hand( pe romanica nu se practica asa ceva - pe UK da , se poate verifica, intrati pe BMW UK si cautati la vanzare second hand-uri conditiile in care sunt vandute samd) ,deci primul an are garantie de la BMW si urmatorii 3 de la dealerul BMW--garantii diferite si raspunderi diferite

Onnix tu deja defilez in derizoriu, eu am pus o intrebare celor ce au BMW de mai mult timp ca mine sau au intalnit situatii similare ,tu sigur nu ai intalnit , sigur le sti pe toate doar ai destule "spete" din trecut . Oricum nu m-ai iluminat cu nimic la ce am intrebat,in schimb mi-am facut o parere despre "dumneavoastra".  Undeva aici cineva facea o " speta" la un accident unde ai fi putut pierde asigurarea sau chiar daca nu erai tu de vine ai fi putut sa fi bun de plata din cauza arcurilor rupte ce nu iti mai da manevrabilitate si siguranta (multumesc celui cee a facut referire la asa ceva, nu m-as fo gandit )

Multumesc inca odata tuturor

BMS921-- chiar este ingrijita

Link to comment
Share on other sites

Mi s-a parut pueril faptul cum ai pus problema in prima postare. Cum sa mergi cu arcurile rupte si ce consecinte sunt daca mergi asa cu ele? Zici ca masina e ingrijita… daca asta inseamna masina ingrijita… ma scuzi.

Mergi la reprezentanta si repara daca ai garantie. Daca nu ai garantie, mergi si repara problema. Asta cu arcurile rupte nu e problema gen “nu-mi mai merge bricheta pe spate”…

Link to comment
Share on other sites

sunt varii motive pt care nu poti schimba imediat ..si eu am mers cateva zile cu masina pana au venit arcurile noi si am prins programare la service , cel mai probabil la asta s-a referit daca poate folosi masina si e ok sa mearga asa pana rezolva . In genere e o critica fata de actiunile altora prin zona , te vei obisnui 😀 Ce am observat ca s-a ridicat destul de mult cand am schimbat arcurile  probabil ca si la tine pozitia de drum e usor diferita .  Poti sa schimbi si flansele cand umbli eu am facut asta , erau si alea uzate .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.