Jump to content

BMW e90 m47 - se plafoneaza la 4000 ture


Alex Ionuț

Recommended Posts

Va salut colegi. Vin și eu cu următoarea problemă. 
Am cumpărat de 1 an un e90 2.0d manual 163cp,problema este de când am luat-o plafonează treapta 3 și 4 undeva la 4000 ture. Am început cu turbina recondiționată, injecție verificate, soft schimbat și pus cel stock pe ea , schimbat debitmetru + senzor map și pana în prezent nu pot da de cap această problemă .
Dacă a mai trecut cineva prin așa ceva și ma poate ajuta cu un sfat mi-ar fi de mare ajutor.

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to BMW e90 m47 - se plafoneaza la 4000 ture
1 hour ago, Alex Ionuț said:

Am făcut și nu da nimic 

 

Eu o sa iti raspund altfel (ca sa atrag pe altii).

Ce Dumnezeu faci la 4000 rpm cu un diesel de 2 litri!? (..macar daca ai putea sa iti iei zborul.. ca peripetii pe strada sau autostrada cu altii se intampla pana in 4000 de obicei.. / bine se poate si mai sus.. dar acolo esti mic copil cu 2 litri si e sinucidere.. ce faci) Eu in 250k km nu am ajuns de mai mult de 4 ori la 4000 rpm sau peste! Si asta cand a trebuit sa calibrez senzorul de aer.

In toata viata lui motorul meu a schimbat la 2000 rpm si iata ca e viu si in toate pistoanele la peste 500k km. Iar eu cu permisul in buzunar.

Daca ai condus benzina pana la acest diesel, poate e cazul sa retii ceva din ce am scris- mai sus.

(Asa e cand motorul nu are nimic si noi trebuie sa incercam neincercatul..)

Sau poate o fi venit masina din Belgia si nu stii. Cu soft limitat in viteza..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Plafonare" la 4000 rpm pt un diesel cred ca e ceva normal. Eu o simt chiar si la 3.0d (tocmai de aia nici nu ma duc in zona aia, nu are rost. Schimb viteza la 3000 rpm), deci probabil la 2.0d se simte si mai pronuntat, deci despre asta nu iti face probleme ca e normal.

Plafonare la ~3300 rpm, da, aia e o problema. Verifica actuatorul de la geometria variabila de la turbina (cele mai "vechi" sunt cu vacuum, cele mai "noi" sunt electrice).

Eu am avut si o problema cu EGR-ul, si asta cauza sa nu accelereze cum trebuie (deci nu era chiar o plafonare, dar nu accelera cum trebuie). Problema a fost ca nu era vacuum la EGR si nu il deschidea, ceva de genul asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ai interpretat gresit datele tehnice din autodata. Acolo la 4000 ture scrie "puterea maxima" si nu "turatia maxima". Adica mai poti creste turatia si mai mult de 4000 dar simti ca masina a depasit varful de putere.

Am exact motorizarea initiatorului si destul de des schimb treapta la 4000. De cateva ori am ajuns cu acul turometrului si pe "zona rosie" dar asta mai mult din curiozitate.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zallo said:

Am exact motorizarea initiatorului si destul de des schimb treapta la 4000

Dieselul nu se conduce in putere ci in cuplu.

Iar acestea nu sunt identice si "reflectate" prin turatie.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.