Jump to content

Bmw e60 M47


Recommended Posts

Salutare, detin un bmw e60 520d M47 manual. Momentan nu pot spune ca am o problema, dar masina in orice treapta ar fi ( mai putin , treapta 1) pana in 2000,2500 de turatii nu are putere absolut deloc. De la 2000 de turatii incepe sa traga putin, iar de la 2500 se simte ca intra turbina. Pe masina a fost facut un stage 1 si DPF off. Masina inainte de cumparare a fost infundata, caz ce rezulta si DPF off ( facut de fostul proprietar). Am observat ca motorul pierde ulei pe partea unde este turbina( cel mai posibil cred ca a fost umblat acolo). Imi puteti da niste pareri inainte sa ma duc sa reconditionez turbina. Multumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

@Cristi Andrei Pentru a primi raspunsuri la intrebarea ta, te rugam frumos ca, mai intai, sa faci DPF on. Adica, DPF-ul sa fie functional, in parametrii proiectati de catre BMW.

Motivul il gasesti citind topicul de la link-ul urmator:

https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu am motorul M57 si am avut aceleasi pierderi de ulei din zona turbinei. Cauza au fost conductele de ulei ce sunt conectate la turbina, deci nu are legatura cu DPF.

Mecanicul meu (e drept ca specializarea lui nu sunt BMW-urile in special) s-a chinuit un pic ca sa fixeze acele conducte in turbina, dar a reusit pana la urma.

Verifica si intrarea in intercooler. E posibil ca si de acolo sa picure ulei, pt ca ai ulei in intercooler (cauzele pt ulei in intercooler sunt destul de bine cunoscute, la mine de vina a fost turbina, pe care am si reconditionat-o de altfel).

Link to comment
Share on other sites

Am pățit asta pe M47, vinovată a fost turbina care în urma recondiționării îmi încarcă de jos iar mașina trage mult mai bine pe toată plaja de turație, când era cald rău afară îmi intra și spre 3000 de ture uneori și dădea un “șut”, acum intră liniar în jur de 2000, mie îmi pierdea și îmi papa o gălăgie de ulei, când am desfăcut turbina cu băiatul de la recondiționări mi-a zis ca nu a văzut geometrie variabila mai distrusa și ne miram amândoi cum de mai mergea mașina, tija de la actuator își mărise cumva punctul acela rotund unde actuatorul acționează geometria variabilă și din rotund se făcuse oval ( nu îmi vine acum să explic în alți termeni mai avansați ) toate astea le-am făcut pe la 350k km 

Edited by David Dobre
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.