Jump to content

Recommended Posts

Ma poate ajuta și pe mine cineva cu sfat, sa ma îndrume etc.?

am un g20  2019 330i 258 cp.

În urma cu cca 2 săptămâni am plecat la drum și după 30 km mi a tăiat puterea pana în 3k turații.

Am.mers.asa cu ea cca 200km ca mi a dat voie.

Am dus o la service autorizat bmw mi a schimbat pe acolo mai multe, toate ok.

am luat masina din service am mers cu ea 120 km in regim asa mai sportiv si totul a fost f ok. Am parcat si dupa 2 ore am vrut sa plec si hopa nu a mai pornit deloc, numai dadea.la automat.

Am sunat la service oamenii fff ok, au trimis platforma imd  iar a doua zi m au sunat sa mi spună ca a curs la completare ceva antigel.pe pinii dl mufele electovalvelor și ca e totul curățat și ok acum și pot sa I au masina.

Nu am luat o încă din lipsa de timp  dar mi e fff frica sa nu pățesc la fel mai ales ca merg în concediu și am copil de 9 ani cu mine.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, nomak said:

mi e fff frica sa nu pățesc la fel mai ales ca merg în concediu și am copil de 9 ani cu mine.

Fa o asigurare cat mai buna pentru situatia cand esti in concediu, probabil in strainatate.

20 minutes ago, nomak said:

Ma poate ajuta și pe mine cineva cu sfat, sa ma îndrume etc.?

As merge mai putin in regim sportiv in concediu; nu te grabesti nicaieri, nu, cand mergi in concediu? Eu nu ma grabesc in concediu mai ales daca nu stiu locatiile..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Desigur, dupa pofta inimii.

Ai cerut un sfat, sfaturi vei primi avand contextul dat.

A, util e sa ai o diagnoza pe telefon pe care sa inveti cat de cat sa o folosesti, sa incepi sa ai habar cu incetul ce se intampla cu masina. Eu folosesc bimmer tool cu conexiune prin (adaptor) bluetooth. Asa sunt un pic mai linistit ca stiu mai multe despre motor, masina cand da ceva semne..

Link to comment
Share on other sites

Ai fost la reprezentanta sau? 

Intreb fiindca eu in service autorizat BMW nu am incredere. Am avut 530i si vedea "graba" foarte des si nu am avut niciodata probleme. Ulei la 10k, antigel verificat periodic etc.

Link to comment
Share on other sites

On 7/1/2024 at 2:25 PM, nomak said:

Masina nu are nmk la motor, la sistemul de răcire au fost probleme 

Si sistemul de racire e cel de la frane, de la tabla masinii, de la aerul conditionat sau cel al motorului!?

Si ce problema mai exact a fost la ss de rcr?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.