Jump to content

Problema e39 525d DDE


Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

acuma are softu original. ideea e ca nu mai face asa de mult ca inainte dar tot face. si pentru asta exista o explicatie simpla. motoru nu mai este solicitat la fel de mult ca la chip.

 

din cate am inteles poate fi de la injectoare .. dar am inteles ca in cazu asta masina poate chiar sa nu mai porneasca si aici nu e cazu

 

alta sursa ar putea fi pompa de inalta presiune

 

si alta ar fi pompa din rezervor care nu mai alimenteaza pompa de inalta presiune cum trebuie

 

asta am inteles eu pana acuma dar sincer nu ma pot arunca sa le schimb pe toate din cauza preturilor (2000 - 2500 injectoarele, 1000 pompa de inalta presiune, 150 euro pompa din rezervor, cea mea ieftina)

 

ma gandeam poate a mai patit cineva treaba asta....

 

am fost si la filaret si s-au uitat ca "*** la poarta noua". au bagat-o pe tester si n-a iesit nimica. dupa aia am scos masina la plimbare si m-am dat la ea pana a aparut eroarea si am reintrat in service si iar .. nimic :blink:

Link to comment
Share on other sites

vl20sas avea aceeasi problema la un 320d 150cp.. ai putea incerca sa-l contactezi pe el sa vezi cum a rezolvat problema..

oricum injectoarele se pot verifica daca fac debit normal, iar daca injectoarele sunt ok, debitmetrul e ok, poti trece la verificarea pompelor..

cam asta cred eu ca e traseul de urmat..

PS: tot nu ai spus cine ti-a "tunat" masina.. oricum ar trebui instiintat si "tunerul" de problemele tale si vazut cum si in ce conditii iti acorda el garantia.. si bineinteles daca problema se datoreaza softului..

Link to comment
Share on other sites

cutia este manuala. DDE-u nu se stinge decat daca opresti masina din cheie si o pornesti din nou

268805[/snapback]

 

Ar fi trebuit sa ramana o eroare totusi in computerul de injectie, probabil este in "shadow memory" si nu poate fi citita.

Daca problema a aparut dupa ce ai pus cip, incearca sa reprogramezi din nou computerul cu softul original,dar la un service BMW si prin programare manuala.

Link to comment
Share on other sites

corectati-ma daca gresesc. bujiile eu am inteles ca se folosesc doar la pornire. eu nu am probleme cu pornirea.

 

mie imi intra dde de la treapta 3 in sus daca urc in turatii mult .. un exemplu ar fi a 1-a 3500 / a 2-a 3500-4000 / si a 3-a dupa 2500 intra dde. am fost cu masina azi la un service pt o problema la articulatii si am intalnit intamplator 2 posesori de 525d dupa 2001. amandoi mi-au spus ca ar putea fi pompa de inalta presiune. una din simptome e ca atunci cand pornesc masina trebuie sa tin cheia apasata mai mult decat la alte masini (cam 3 sec poate chiar 4). unu din ei chiar mi-a garantat ca ar fi pompa asta.

 

mai frustrant pt mine e ca treaba asta nu apare pe tester sau nu se poate diagnostica :blink: (am fost si la filaret)

 

o pompa e in jur de 1000 euro .. dar eu am gasit-o la 500 noua cu garantie de la o persoana care o are pe stoc de mult timp de la o comanda care nu a mai fost onorata. deci intr-un fel m-am scos .. dar as vrea sa aflu un raspuns sigur sa nu apuc sa dau banii pe pompa si sa fie altceva :)

Link to comment
Share on other sites

De unde stii ca turbina nu mai baga aer la motor cand se aprinde DDE=ul ? ca sa nu mai bage aer, ar trebui sa fi oprita turbina si odata oprita, e bun oprita, deci nu cred....

Eu am patit ceva de genul ca nu mai trage la un moment cand mai dai in ea si trebuie oprit si pornit, dar la simptomele astea e debitmetrul de aer. Daca ai cum, pana sa arunci cu banii, imprumuta un debitmetru si fa da-te la ea, vezi ce-ti zice....(desi debitmetrul ar fi trebuit sa ti-l vada cei de la AB)

Link to comment
Share on other sites

am 3 service-uri la activ, inclusiv filaret. In ultima instanta ma duc la AB

 

Am observat azi ca nu mai imi intra dde nici in a 3-a. Imediat m-am dus pe autostrada un pic si am observat ca acuma imi intra abia in a 4-a dupa ce urc liniar primele 3 trepte pana in 4000. La prima impresie se pare ca masina isi revine incet dar sigur dupa chip. La intoarcere eram prin oras si la un moment dat eram subturat intr-a 3-a si am calcat pedala... urcand usor cand am ajuns la 3000 si a intrat dde in a 3-a. Deci e f ciudat cum se manifesta ...

 

Inca o precizare. La un tester de cartier azi, mi s-a spus ca injectoru 1 nu functioneaza la "parametrii normali", dar functioneaza...

 

Ce se intampla cand nu-ti functioneaza un injector? Pt cultura mea generala...

Link to comment
Share on other sites

Daca ai senzorul de temperatura dus inseamna ca nici nu-ti mai baga aer rece climatronicul....daca n-ai climatronic si ai doar AC nu stiu exact daca baga sau nu.

Costa 30 de euro senzorul de temperatura exterioara, se afla in bara din fata in fata rotii drepte....

Link to comment
Share on other sites

cu tester cel putin la e39 iti poate spune starea fiecarui injector, daca e murdar sau curge sau treburi din astea.. in limitele impuse de soft.. acesta poate corecta cu ajutorul celorlalti si motorul sa mearga rotund si sa aiba putere... cand softu nu mai poate... ii bai
Link to comment
Share on other sites

maine imi vin toate piesele care imi trebuie la articulatie si dupa asta ma bag serios pe dde-u asta obsedant. macar sa fie doar un injector .. il schimb si basta. nu-mi trebuie corectari din soft. imi place cand masina trage la capacitate maxima Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceeasi problema ramanea aprin becul de la bujii si daca opream motorul isi revenea.am fost la bavaria si mi s-a spus ca sunt pompele de motorina pe care le-am schimbat (17 milioane)cea din rezervor si cea de sub scaunul soferului. nu a mai facut nimic dar am pus-o pe tester si mi s-a spus ca dupa 2800 de ture numai trage in parametrii si drepr pentru care trebuie schimbata pompa de inalta presiune.asta nu am schimbat-o dar am vb cu cineva care mi-a zis ca sunt niste garnituri care se pot schimba.nu stiu desepre ce garnituri este vorba dar intereseaza-te si vezi cum se schimba daca mai afli ceva zi si mie te rog.eu cam de doaua luni nu am mai avut nici un bec aprins dar nu mai trage asa bine la turatie mare. :blink:
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceeasi problema ramanea aprin becul de la bujii si daca opream motorul isi revenea.am fost la bavaria si mi  s-a spus ca sunt pompele de motorina pe care le-am schimbat (17 milioane)cea din rezervor si cea de sub scaunul soferului. nu a mai facut nimic dar am pus-o pe tester si mi s-a spus ca dupa 2800 de ture numai trage in parametrii si drepr pentru care trebuie schimbata pompa de inalta presiune.asta nu am schimbat-o dar am vb cu cineva care mi-a zis ca sunt niste garnituri care se pot schimba.nu stiu desepre ce garnituri este vorba dar intereseaza-te si vezi cum se schimba daca mai afli ceva zi si mie te rog.eu cam de doaua luni nu am mai avut nici un bec aprins dar nu mai trage asa bine la turatie mare. :)

270486[/snapback]

 

 

In sfarsit cineva care a avut problema mea. Vezi aici e problema ca nu-ti spune nimeni cu siguranta ce are masina si in plus mai sunt si 3 pompe. Tu ai dat 17 mil pe cele doua pompe inafara de pompa de inalta presiune si nu-ti mai trage masina ca inainte, desi martoru din bord nu se mai aprinde. Poate cele doua pompe nu aveau nimica si era direct de la pompa de inalta presiune. Oricum e bine ca le-ai schimbat ca nu sti niciodata cand pica (si crede-ma pica la un moment dat) sau..

 

Poate e un efect cumulat de la cele 3 pompe si ar trebui schimbate toate :blink: . Sincer, in momentu asta ma dau cu presupusu

 

De garniturile alea de care zici am auzit. Exact de la cineva care a avut un 525d si mi-a spus ca i s-a spart una si i-a umplut motoru de motorina si la stricat. L-a costat 60 mil sa refaca motoru si asta doar din cauza ca si-a facut manopera pe genunchi la niste tovarasi cu piese noi cumparate cu reducere tot de la un prieten.

 

Azi am terminat cu articulatia si incep sa vizitez iar service-uri, testere si alte nebunii :) si daca aflu o sa postez aici care era problema.

 

Apropo la mine mine cand se aprinde DDE masina nu mai trage .. trage ca cel mai prost diesel. La tine cum era? Se aprindea ala si atat sau avea efecte si asupra performantelor? Vreau neaparat sa stiu ca sa-mi dau seama daca e exact aceasi problema

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost pe autostrada. Surpriza! Desi masina are demaraj excelent la semafor si in trafic de oras, nu prinde mai mult de 160 km/h ... treapta 5 blana :blink:

 

Mai mult .. cand accelerez incepand cu treapta a 3-a aud un suierat .. parca vine de sub scaun sau din spate .. am incercat sa localizez sursa sunetului si sincer mi se pare ca vine de la una din pompe. e ca si cum masina nu primeste destula motorina.

 

mai ales cand sunt subturat si calc pedala la forja masina are nevoie de cea mai multa motorina in clipa aia si cam atunci se produce decuplarea dde-ului.

 

revin saptamana viitoare dupa ce testez presiunea la pompa de inalta presiune + injectoare. daca totu e ok e clar ca e o problema de la alimentarea cu motorina

 

pana acuma "roger" mi-a fost de cel mai mult ajutor

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la un tester. singura eroare ar fi senzoru de presiune de pe sina (rail), cica ala masoara presiune prea mare si taie automat dde-u ...

 

 

si mare surpriza mi-a zis ca masina nu mai prinde mai mult de 160 la ora din cauza debimetrului care e cam dus sau dus de tot :blink: .. sa fie oare asa? sincer n-am mai auzit ca debitmetru sa cauzeze asa ceva

Link to comment
Share on other sites

numa daca e dus de tot debitmetru se vede la tester

 

 

dar simptomele debitmetru-lui pe duca e ca devine lenesa si accelereaza dar in hopuri

 

si mie mi s-a sapus la tester ca e pe duca debitmentru dar asta pt ca el face hopuri in masurarea aerului pe grafic dar am mers cuea si 220 :blink: insa se simte ca la accelerare constanta are monente de stagnare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.