Jump to content

Problema e39 525d DDE


Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ms ms

 

poate si eu am fost carcotas si nu am vrut sa las masina la un service. ca-mi schimbau aia tot ce-mi trebuie si ce nu-mi trebuie. a trebuit sa aflu eu ce are exact ca sa schimb :)

288045[/snapback]

btrane aceeasi problema am avut-o si eu

 

am schimbat tot ce se putea schima ---cand spun tot ma refer la tot,injec,turbo,sezori...tot

 

 

a fost pompa de inalta :blink:

da un tel si iti fac capul calendar,iti explic totul despre dde :)

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

:) :blink:

 

am citit cu maaare atentie topicu tau, ma bucur ca i-ai dat de cap dar nu vreau sa stiu prin ce ai trecut ca ma apropii si eu oarecum de situatia ta. am vazut ca ai schimbat o groaza de piese noi.. ca ai facut teste cu alte pompe .. etc. O treaba ca asta te pune pe drumuri ca si romanu se scarpina in crestetu capului cand aude de electronica si cand trebuie sa lase ciocanu jos. Nu iti zice nimeni nimic sigur

 

 

Eu stiam din start ca dde e legat de alimentarea cu motorina si ca poate fi de la una din cele 3 pompe (vezi primul sau al doilea post al meu din topic) dar nu ma puteam arunca din prima fiindca nu eram sigur. Puteau fi de la alte piese si pompele astea costa spre 2000 toate 3.

 

 

Deci pana acuma am schimbat pompa din rezervor (moarta), maine pompa de sub scaun care e si ea moarta incepand de azi .. si sper D-ne fereste sa nu fie si aia de inalta presiune. Abia astept sa ii pun pompa noua maine sa vad ce efect o sa aiba asupra masinii.. sper ca asta sa fie si gata. Daca nu ma duc la o firma specializata in diesel (undeva in Pantelimon) sa-mi testeze pompa de inalta/presiunea/injectoare/garnituri.. etc. in caz ca-mi mai apare dde

 

Te sun daca nu rezolv nici dupa asta ca as putea folosi niste sfaturi

 

Merci :)

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

tot nu a terminat cu problema omule!pacat! eu cred ca este pompa de inalta presiune.asa mi-a zi s si mie un mecanic in care am incredere.dar nu stiu cam cat costa si inca nu am bani.la mine nu se mai aprinde dde dar nu are forta maxima de tractiune.daca mai afli ceva in plus pune aici sa vad si eu.bafta multa
Link to comment
Share on other sites

btrane aceeasi problema am avut-o si eu

 

am schimbat tot ce se putea schima ---cand spun tot ma refer la tot,injec,turbo,sezori...tot

a fost pompa de inalta :blink:

0744131377 sasu,da un tel si iti fac capul calendar,iti explic totul despre dde :)

288073[/snapback]

sas-ule ai idee cat costa o pompa de inalta la 530d e39?si cam pe unde este ea pozitionata?mercic

Link to comment
Share on other sites

sas-ule ai idee cat costa o pompa de inalta la 530d e39?si cam pe unde este ea pozitionata?mercic

288162[/snapback]

Pompa de inalta este situata intre racitorului de ulei si bujia de la inj.6 costa cam 600 eu in Germania ,se verifica doar cu osciloscopul,mai intai verifica supapa de pe pompa este cea care cedeaza mai repede!

Link to comment
Share on other sites

te tin la curent ca acuma plec sa iau pompa de sub scaun si o sa intreb si cat costa exact aia de inalta presiune. apropo exista un service in bucuresti unde se poate reconditiona in 8 mil. se schimba nu stiu ce garnituri.. etc

 

"if it aint broke don't fix it" deci daca inca iti merge pompa de inalta mai bine las-o asa :blink:. nu vad de ce ar avea probleme cea pe care o ai acuma. doar daca nu iti baga presiunea recomandata de 1600 (bari cred) inseamna ca ar trebui sa te ocupi de ea. daca totusi iti baga presiune normala inseamna ca nu are treaba pompa

Link to comment
Share on other sites

te tin la curent ca acuma plec sa iau pompa de sub scaun si o sa intreb si cat costa exact aia de inalta presiune. apropo exista un service in bucuresti unde se poate reconditiona in 8 mil. se schimba nu stiu ce garnituri.. etc

 

"if it aint broke don't fix it" deci daca inca iti merge pompa de inalta mai bine las-o asa :blink:. nu vad de ce ar avea probleme cea pe care o ai acuma. doar daca nu iti baga presiunea recomandata de 1600 (bari cred) inseamna ca ar trebui sa te ocupi de ea. daca totusi iti baga presiune normala inseamna ca nu are treaba pompa

288182[/snapback]

La pornire trebuie ca presiunea din rampa sa fie peste 250 bar pentru a putea porni,iar al 4500 de ture aprox 1350 bar,daca nu ai la pornire peste 250b ori injectoarele nu inchid ori supapa de retur de pe pompa ramane deschisa ,se poate sa fi prins ceva mizerie si sa scape din presiune ,este bine sa verifici presiunea pe retur .

Link to comment
Share on other sites

deci s-a rezolvat. cele 2 pompe de alimentare erau de vina. am fost cu masina in noaptea asta si am trecut-o prin hell's fire in "speranta" ca imi intra dde din nou dar a refuzat sa mai apara. de data asta am schimbat numai la 4500 si nimic. deci totu ok. ma dezabonez de la topicu asta .. daca mai are cineva vreo problema sa posteze .. eu vreau sa uit complet de treaba asta :blink:
Link to comment
Share on other sites

deci s-a rezolvat. cele 2 pompe de alimentare erau de vina. am fost cu masina in noaptea asta si am trecut-o prin hell's fire in "speranta" ca imi intra dde din nou dar a refuzat sa mai apara. de data asta am schimbat numai la 4500 si nimic. deci totu ok. ma dezabonez de la topicu asta .. daca mai are cineva vreo problema sa posteze .. eu vreau sa uit complet de treaba asta :)

288566[/snapback]

 

:blink: Ma bucur ca s'a rezolvat

bafta

Link to comment
Share on other sites

deci s-a rezolvat. cele 2 pompe de alimentare erau de vina. am fost cu masina in noaptea asta si am trecut-o prin hell's fire in "speranta" ca imi intra dde din nou dar a refuzat sa mai apara. de data asta am schimbat numai la 4500 si nimic. deci totu ok. ma dezabonez de la topicu asta .. daca mai are cineva vreo problema sa posteze .. eu vreau sa uit complet de treaba asta :)

288566[/snapback]

bvo in sfarsit :blink:) :)

Link to comment
Share on other sites

ptr Rasvan:mie la un test de motor mi-a zis ca este "presiunea mare la refulare" si nu stiu ce tre sa fac in cazul asta.am schimbat filtrul de motorina,pompele de motorina cea din rezervor si cea de sub scaun si acum mere dar nu in parametrii ei.
Link to comment
Share on other sites

Asta seara mi s-a aprins si mie. Aveam aprox 10 - 12 litri motorina in rezervor, i-am dat asa mai tare si intr-a 3-a s-a aprins. Din instinct, am oprit-o. N-a mai vrut sa porneasca. Am lasat contactul, ma rog, a pornit, nu mai stiu exact ce si cum am facut ca sincer m-am cam speriat. Oricum, acum 3 saptamani mi s-a oprit masina in mers, eram pe galben, dar nu s-a aprins dde. Ma duc maine sa vad ce si cum verific, oricum am capul calendar dupa cate am citit in topicul asta...
Link to comment
Share on other sites

pompa de motorina numai baga.

291920[/snapback]

 

 

Asa mi-a zis si prietenul meu de la service, ca e absolut convins ca e pompa de motorina. Ce nu inteleg eu e: se aprinde DDE in bord din cauza pompei de motorina ? Sau care a fost cauza ? Oricum pe tester mi-a iesit o eroare si la bujii, si la pompa de motorina, si nu mai stiu ce. Am resetat si ma voi duce zilele astea sa vedem ce erori mai apar. Mersi mult roger!

Link to comment
Share on other sites

ptr Rasvan:mie la un test de motor mi-a zis ca este "presiunea mare la refulare" si nu stiu ce tre sa fac in cazul asta.am schimbat filtrul de motorina,pompele de motorina cea din rezervor si cea de sub scaun si acum mere dar nu in parametrii ei.

289483[/snapback]

Treaba este in felul urmator: ori un injector nu inchide ,sau inchide dar nu suficient asta o poti observa cand treci peste 3500 rpm,simti ca nu se mai accelereaza cum trebuie,sau electrovalva de pe pompa de inalta care la fel nu inchide returul cum trebuie.presiune de alimentare HP intre 2-3,5 bari,iar pe returmax 0,5 bari la 800 rpm,poti verifica singur cu un manometru presiunile in diferite puncte si asa iti vei putea da seama unde ai problema,iar pe un tester profesional sigur iti spune unde ai probleme...pererea mea este ca un injector nu merge normal ca astea sunt care cedeaza primele....daca ai drum prin Busteni o putem pune pe tester profesional...asta fara obligatii :blink: .....Mai pote sa fie si senzorul din rampa ,dar trebuia sa il depisteze ca eroare..

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Treaba este in felul urmator: ori un injector nu inchide ,sau inchide dar nu suficient asta o poti observa cand treci peste 3500 rpm,simti ca nu se mai accelereaza cum trebuie,sau electrovalva de pe pompa de inalta care la fel nu inchide returul cum trebuie.presiune de alimentare HP intre 2-3,5 bari,iar pe returmax 0,5 bari la 800 rpm,poti verifica singur cu un manometru presiunile in diferite puncte si asa iti vei putea da seama unde ai problema,iar pe un tester profesional sigur iti spune unde ai probleme...pererea mea este ca un injector nu merge normal ca astea sunt care cedeaza primele....daca ai drum prin Busteni o putem pune pe tester profesional...asta fara obligatii :blink: .....Mai pote sa fie si senzorul din rampa ,dar trebuia sa il depisteze ca eroare..

292499[/snapback]

Ar mai fi o problema si destul de importanta,cand se umbla la sistemul de injectie,urmatoarea miscare trebuie sa fie resetarea parametrilor de injectie,mai simplu resetare corectiilor anterioare de injectie ...dde face anumite corecti pe injectoare ,avand o pompa de alimemtare mai puturoasa dde corecteaza injectia cu+,astfel cand pompa este inlocuita acele corectii nu mai sunt valabile,cauza care duce la un mers ciudat al motorului,am explicat la modul empiric!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi o problema si destul de importanta,cand se umbla la sistemul de injectie,urmatoarea miscare trebuie sa fie resetarea parametrilor de injectie,mai simplu resetare corectiilor anterioare de injectie ...dde face anumite corecti pe injectoare ,avand o pompa de alimemtare mai puturoasa dde corecteaza injectia cu+,astfel cand pompa este inlocuita acele corectii nu mai sunt valabile,cauza care duce la un mers ciudat al motorului,am explicat la modul empiric!!!!

292505[/snapback]

mercic mult ! eu ajung saptamana asta in busteni,undeva la "casa magica"(pensiune),pe data de 12-14.10.2007 si as fi interesat de un test.da-mi un pm cu un nr de tel te rog si vb. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a iesit presiunea prea mica la refulare... Mai ales cand este masina calda...

Luni schimb pompa de motorina si niste bujii, ca imi arata pe tester ceva erori la bujii

292829[/snapback]

spune-mi si mie te rog ce bujii ai luat si care este pretul.multam :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.