Jump to content

Problema e39 525d DDE


Recommended Posts

spune-mi si mie te rog ce bujii ai luat si care este pretul.multam :blink:

294959[/snapback]

 

N-am luat inca pentru ca este cam complicat sa vedem care sunt arse... trebuie desfacuta galeria si n-am avut timp. Erau unele la 50 ron si altele pe la vreo 62 ron. Alea la 50 erau bosch si celelalte nu mai stiu, o firma mai buna.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

la mine tremura putin motorul dimineata la prima pornire dar dupa ce merge putin isi revine si ma gandesc sa le schimb si eu(bujiile).apropos stie cineva cam cat costa un injector de 530d-e39 ?

295068[/snapback]

Bujiile nu te ajuta decat la pornire,nu ele sunt cauza tremuratului.Daca sunt arse ies la tester si porneste mai greu masina la frig.

Tremuratul poate sa fie din injectoare.Inceraca sa faci o curatare a injectoarelor inainte de a le schimba.Poti iesi mai ieftin. :blink:

Link to comment
Share on other sites

am avut aceeasi problema pana azi.e posibil sa fie contactul la un senzor din spatele motorului care masoara presiunea la motorina.trebuie desfacut,stransi pinii cun un ac si curatat cu spray de contacte.e o problema care apare destul de des.alternativa ar fi,daca despre asta e vorba sa schimbi cablajul,dar este mult mai scump si mai complicat.succes!
Link to comment
Share on other sites

Bujiile nu te ajuta decat la pornire,nu ele sunt cauza tremuratului.Daca sunt arse ies la tester si porneste mai greu masina la frig.

Tremuratul poate sa fie din injectoare.Inceraca sa faci o curatare a injectoarelor inainte de a le schimba.Poti iesi mai ieftin. :blink:

295166[/snapback]

stiu ca functioneaza doar la pornire dar au ceva timp de cand sunt schimbate si nu vreau sa ma lase si cu curatarea injectoarelor nu cred ca e vreo sfaraiala mai bine il schimb pe cel mort dar problema e cum afli care este decedat?:)

doar la un tester mai performant!

Edited by roger
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Salut am si eu o problema asemanatoare cu DDE, in sensu ca de cand am dat jos admisia si am curatat-o, EGR curatat, filtru epurator schimbat, schimbat bujii, atunci am scos si mufele de la injectoare si pompa de inalta presiune, mufa dinspre volan. Altceva nu i-am facut. Dupa ce am pus totu la loc, dar totu, la mecanic, mi-a dat eroare pe senzorul de pe admisie, senzorul de presiune de admisie, era infundat, si canlul pe care venea aerul la fel; le-am curatat, si am plecat de la mecanic bine mersi. masina a mers super apoi 2 sapt, dupa care ieri, am fost la o diagnoza si mi-a dat eroare P4560 P4590 ceva cu ZME cu presiunea prea mica, sau presiune neatinsa. Tin sa precizez ca masina in timpul mersului, daca depasesc 2500-2800 3000 nici nu mai vede imi da in nas si opreste motoru. Sa fie motorina proasta, sa am mizerie pe circutit, sa fie pompa de inalta presiune infundata, filtru de combustibil l-am schimbat acum max 2000km.

 

Scuze dar eu am seria3, dar e acceasi problema.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.