Jump to content

N52 Vibrații / Compresie mică ?


Recommended Posts

Salutare , am și eu o problemă de nu îi dau de cap nicicum . De ceva timp când pornesc motorul la rece vibrează puțin și se simte destul  inclusiv pe scaunul de șofer , iar când e motorul cald și pe LIBER vibrează puțin de tot . 
 

La un moment dat mi s-a aprins martorul de bord .
Cod eroare 29CF DME : Ratări de ardere cilindrul 3 

Am schimbat bobinele de inducție , bujiile . 
Am scos injectoarele , o garnitură era puțin ruptă , le-am schimbat pe toate 6 . Am inversat injectorul nr 3 cu nr 1 . Încă nu mi-a apărut martorul de bord dar motorul încă vibrează  . 

Am făcut un test de compresie la toți cilindri . Toți sunt la 8 bari , mai puțin nr3 ( unde mi-a dat eroarea ) care e la 7 bari . 

M-am uitat pe net și normal trebuie să fie între 9 și 1,8 bari . Ce spuneți care să fie cauza ? Să fie Vanos-ul ? 

E90 325i 2005 motorul n52 .
 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bruno1 said:

Am făcut un test de compresie la toți cilindri . Toți sunt la 8 bari , mai puțin nr3 ( unde mi-a dat eroarea ) care e la 7 bari . 

Consuma ulei motorul?

Clamina pe valve ar putea fi. In special cele de evacuare...

DAR refa testul cu o lingurita de ulei de motor bagata in cilindru 3. Daca compresia creste la 8 atunci sunt segmentii. Daca nu, atunci supape/valve. 

 

1 hour ago, Bruno1 said:

M-am uitat pe net și normal trebuie să fie între 9 și 1,8 bari . Ce spuneți care să fie cauza ? Să fie Vanos-ul ? 

Dar daca e prea mare diferenta pe compresie intre cilindri nu e bine.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Consuma ulei motorul?

Clamina pe valve ar putea fi. In special cele de evacuare...

DAR refa testul cu o lingurita de ulei de motor bagata in cilindru 3. Daca compresia creste la 8 atunci sunt segmentii. Daca nu, atunci supape/valve. 

 

Dar daca e prea mare diferenta pe compresie intre cilindri nu e bine.

Mulțumesc de raspuns , zici sa pun o linguriță de ulei si după care să măsor presiunea așa ?

Da totuși eu rămân optimist toți cilindri sunt la aprox 8 bari .. 

Am tot citit și sunt destui cu problema asta la n52 , alții spun ca au rezolvat problema schimbând injectoarele , alții vanos-ul … altii supapele .. de aia ar fii bine sa știu sigur ce e de schimbat la ea 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.