Jump to content

Engine oil pressure too low…BMW 520 f11 biturbo


Recommended Posts

Salutare băieți! Revin și eu cu date…

s au verificat cuzineții, sunt originali cu uzură aproape mai deloc, sorbul pompei era curat, s a luat decizia de a schimba pompa de ulei! Buuunn…cheie, manometrul pe ea, ulei la 100 de grade, 1,4 bar presiune.👍🏻👍🏻 dau sa plec cu masina la proba, se aprinde drive train error, masina nu sare de 80 la ora! Merg cam 5 km, cand opresc la semafor, aceeași eroare de presiune ulei in bord!!!🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️. Eu sincer nu mai știu ce să fac! Nu mai am soluții!

Link to comment
Share on other sites

Sincer imi pare rau de ce citesc aici.. 

Am avut si eu problema asta, dar .. am schimbat motorul si nu am avut nici un fel de problema(nici cuzineti schimbati, nici pompa, nici distributie). Cel de unde am luat motorul a spus ca avea ~70 000 km si ca are garantie la motor, doar sa nu-l desfaca, de unde l-am luat , l-a si montat. 

nu stiu ce sa spun, dar daca motorul este ok dpdv tehnic. sa nu ai alte probleme. . turbinele le-ai verificat? daca tot ai dat motorul jos trebuiau verificate. 

Cam tot ce este biturbo este mai sensibil.. 

 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Mircea-Si said:

zona senzorului de presiune ulei

la el se pare ca nu a fost o problema doar de senzor/circuite, avand in vedere ca dupa ce i s-a aprins senzorul a inceput sa-i bata motorul prima oara. 

Link to comment
Share on other sites

Trebuie dat arborele jos si vazut ce e acolo, adica sa scoata cuzinetii de palier si cei de la biela. In orice caz daca a inceput sa bata, arborele e pa si blocul il mai indrepti doar cu rectificare / planare ca lagarele sa aiba aceeasi cota ca din fabrica.

 

 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, redog4dy said:

Sincer imi pare rau de ce citesc aici.. 

Am avut si eu problema asta, dar .. am schimbat motorul si nu am avut nici un fel de problema(nici cuzineti schimbati, nici pompa, nici distributie). Cel de unde am luat motorul a spus ca avea ~70 000 km si ca are garantie la motor, doar sa nu-l desfaca, de unde l-am luat , l-a si montat. 

nu stiu ce sa spun, dar daca motorul este ok dpdv tehnic. sa nu ai alte probleme. . turbinele le-ai verificat? daca tot ai dat motorul jos trebuiau verificate. 

Cam tot ce este biturbo este mai sensibil.. 

 

Turbinele sunt ok…au fost rectificate și verificate! Pe mine m-a sfătuit cel de la care am luat al doilea motor să dau baia jos…sa verific pompa, cuzineți, arbore! Cuzineții și arborele arată bine, doar pompa a fost înlocuită!

21 hours ago, Mircea-Si said:

Ori ai o problema pe parte electrica ori pe parte de circuit de ungere, nu ajunge presiunea care trebuie in zona senzorului de presiune ulei.

Ce ulei ai pus in motor?

Ulei BMW 5w30! Filtru Man! Nu știu, sincer.

21 hours ago, Mircea-Si said:

Ori ai o problema pe parte electrica ori pe parte de circuit de ungere, nu ajunge presiunea care trebuie in zona senzorului de presiune ulei.

Ce ulei ai pus in motor?

Ulei BMW 5w30. Filtru Man

20 hours ago, Mircea-Si said:

Trebuie dat arborele jos si vazut ce e acolo, adica sa scoata cuzinetii de palier si cei de la biela. In orice caz daca a inceput sa bata, arborele e pa si blocul il mai indrepti doar cu rectificare / planare ca lagarele sa aiba aceeasi cota ca din fabrica.

 

 

Am luat decizia de a duce motorul înapoi celui de la care l-am luat! O sa încerc sa îl repar pe al meu, nu mai stau sa joc la loterie cu alte motoare! Arbore nou, cuzineți noi, pompa nouă pe care am luat-o pentru motorul din dezmembrări și am terminat bâlciul. Dacă și după asta mai aprinde presiunea, o dau la dezmembrări și gata!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.