Jump to content

Vibratii bmw g20


Recommended Posts

Salutare, va scriu si eu aici in speranta ca  ma puteti ajuta, am fost deja la cateva service-uri si din pacate nu am aflat nimic. Masina este un 330i 2019, cu 3 probleme existente carora nu le pot da de cap… Prima problema apare la pornire, imediat dupa ce a pornit se aude ca un soc, un troncanit care se si simte in podea, cea de-a doua apare atunci cand trec cu masina peste un bumper cu puntea fata, cand urca nu se simte absolut nimic insa atunci cand coboara se simte la fel cum am mentionat si prima data un soc, de parca ceva s-ar misca, sau ceva se intrerupe, iar cea de-a 3 a este la franare, cand ajunge in punctul de a se opri pe loc reda o vibratie in volan ca si cum preia tot din motor pana cand acesta stabilizeaza ralanti-ul. Tin sa mentionez ca pana acum am schimbat tampoanele motor, tampon cutie, bielete anti-ruliu, toate oe si nimic. Parca pana sa schimb tampoanele nu se simtea vibratia din volan… Daca ati mai intampinat situatia aceasta si ma puteti ajuta, mi ar fi de mare ajutor. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, six in line said:

Salut, mergi la Bforce, sigur ii dau de cap baietii aia. 

Este cam singurul la care nu am fost, ideea e ca atunci cand o urc pe elevator zici ca stie, nu mai troscane nimic 😅, probabil face asa cand este ceva in tensiune, habar n-am … am si suspensia edc, oare are treaba ? Zici ca se aude de la cutie troscanitul ala 

Link to comment
Share on other sites

@AlexDNC Este genul de problema care se poate diagnostica numai "hands on" cu masina - si chiar asa e posibil sa nu fie simplu.

Din cele descrise mai sus, tind sa cred ca exista o pozitie in care intra in contact doua elemente care nu ar trebui sa se atinga. Ma gandesc ca toate cele trei simptome sunt manifestari ale aceleasi probleme, o anumita miscare in virtutea inertiei a ansamblului motor-cutie, care astfel atinge pentru scurt timp ceva solidar cu caroseria.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, FiveThreeFive said:

@AlexDNC Este genul de problema care se poate diagnostica numai "hands on" cu masina - si chiar asa e posibil sa nu fie simplu.

Din cele descrise mai sus, tind sa cred ca exista o pozitie in care intra in contact doua elemente care nu ar trebui sa se atinga. Ma gandesc ca toate cele trei simptome sunt manifestari ale aceleasi probleme, o anumita miscare in virtutea inertiei a ansamblului motor-cutie, care astfel atinge pentru scurt timp ceva solidar cu caroseria.

Si eu spun si sunt convins ca toate cele trei au o singura cauza, pentru ca se leaga cumva intre ele, ideea este ca in caroserie nu atinge nimic, ne am uitat absolut peste tot si nu exista nici macar o urma. Am omis sa spun ca uneori la partea cu franatul si cand ajunge aproape de 0 km se simte putin si in manetua cutiei daca tin mana pe ea.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Crysis21 said:

Am avut o problema similara mai demult la G30. Nu ii dadeam de cap deloc. Am schimbat tamponii la motor si a disparut troncanitul. Vizual, pareau inca ok, doar foarte putin lasati.

Pai si eu i-am schimbat… i-am luat de pe bavauto insa tot la fel face, ma gandesc ca sunt originale piesele de pe site-ul acela. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, AlexDNC said:

Pai si eu i-am schimbat… i-am luat de pe bavauto insa tot la fel face, ma gandesc ca sunt originale piesele de pe site-ul acela. 

da, pare genul de problema cu care o sa traiesti pana vinzi masina

Link to comment
Share on other sites

@AlexDNC Daca am inteles si interpretez corect ceea ce ai descris in primul post, as zice ca zgmotul apare atunci cand botul masinii se ridica fata de roti - sau, altfel spus, cand suspensia puntii fata se descarca. Acest fenomen se intampla in toate cele trei situatii mentionate de tine: si cand pleci de pe loc, si cand cobori de pe speed bump, si cand masina este exact pe punctul de a se opri.

Vezi poate poti sa diagnostichezi ceva, plecand de la aceasta ipoteza. Eventual, poate gasesti undeva un stand de test amortizoare, preferabil cu groapa de vizitare pe mijloc.

Tine-ne la curent.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/18/2024 at 12:10 AM, AlexDNC said:

Salutare, va scriu si eu aici in speranta ca  ma puteti ajuta, am fost deja la cateva service-uri si din pacate nu am aflat nimic. Masina este un 330i 2019, cu 3 probleme existente carora nu le pot da de cap… Prima problema apare la pornire, imediat dupa ce a pornit se aude ca un soc, un troncanit care se si simte in podea, cea de-a doua apare atunci cand trec cu masina peste un bumper cu puntea fata, cand urca nu se simte absolut nimic insa atunci cand coboara se simte la fel cum am mentionat si prima data un soc, de parca ceva s-ar misca, sau ceva se intrerupe, iar cea de-a 3 a este la franare, cand ajunge in punctul de a se opri pe loc reda o vibratie in volan ca si cum preia tot din motor pana cand acesta stabilizeaza ralanti-ul. Tin sa mentionez ca pana acum am schimbat tampoanele motor, tampon cutie, bielete anti-ruliu, toate oe si nimic. Parca pana sa schimb tampoanele nu se simtea vibratia din volan… Daca ati mai intampinat situatia aceasta si ma puteti ajuta, mi ar fi de mare ajutor. 

Te salut. Si eu am avut vibratii la statul in relantiu cu clima deschisa(doar asta ,fara alte socuri) si am schimbat fulia hibrochen.  Nu stiu daca si la tine e la fel,dar eu asta am facut sa inlatur vibratile. Fulia originala de g20 este 1700 lei si se schimba usor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/2/2024 at 3:07 PM, RCR said:

Te salut. Si eu am avut vibratii la statul in relantiu cu clima deschisa(doar asta ,fara alte socuri) si am schimbat fulia hibrochen.  Nu stiu daca si la tine e la fel,dar eu asta am facut sa inlatur vibratile. Fulia originala de g20 este 1700 lei si se schimba usor.

Salut, tot benzina ? 

Link to comment
Share on other sites

On 7/18/2024 at 7:06 PM, AlexDNC said:

Update, am pornit azi masina in P, se simte acel soc, troscanit, dupa care am pornit-o de multe ori in N si nu s-a simtit niciodata, sa fie oare cutia de vina ?

Daca o pornesti in N si nu se aude/simte nimic si in restul da, presupun ca ai putea include cutia. Oricum super nasoale treburile astea cand se intampla, la fostul BMW aveam un sunet ca de turturica in anumite situatii si am incercat tot ce se putea si efectiv cand facea cand nu facea(la inceput ma faceau toti cu ou si cu otet ca aud ceva ce nu este, pana la urma am lasat masina mecanicului sa circule cu ea pana apare sunetul), a murit acel sunet la mine si tot nu mi-am dat seama. Cum au zis colegii mai sus, urcata pe stand de ITP si verificat ce se intampla de unde provine sunetul etc. Sper sa reusesti sa ii dai de cap.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.