Jump to content

Recommended Posts

Salut am si eu o intrebare? Detin un BMW 520 d are aproape 400000 de km o detin de la 23 000 de km schimburi facute pana in 11000 de km acum am o problema nu sta in relanti si cand vreau sa o pun in miscare apare sezorul motor pe galben ia pedala si se opreste.Cat este la rece merge cat de cat dar si atunci cateodata face la fel  se opreste si chiar din mers daca nu o tin turata chiar peste 3 mii de ture

Link to comment
Share on other sites

Salut am si eu o intrebare? Detin un BMW 520 d are aproape 400000 de km o detin de la 23 000 de km schimburi facute pana in 11000 de km acum am o problema nu sta in relanti si cand vreau sa o pun in miscare apare sezorul motor pe galben ia pedala si se opreste.Cat este la rece merge cat de cat dar si atunci cateodata face la fel  se opreste si chiar din mers daca nu o tin turata chiar peste 3 mii de ture

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Mircea-Si said:

Pune ISTA pe masina si vezi ce zice, cauzele pot fi multiple.

Am pus tot felul de testere nu arata nimic nici o eroare plus tester de bmw.Apare doar martorul motor pe galben intra in protectie si se opreste.Scot cheia din contact pun contactul dupa care intradevar o ia mai greu dar porneste  si dupa o anumita perioada de timp daca nu o turez la 3 mii de ture re apare martorul motor si se opreste din nou

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to probleme la relanti
2 hours ago, iuliiulian said:

Am pus tot felul de testere nu arata nimic nici o eroare plus tester de bmw.Apare doar martorul motor pe galben intra in protectie si se opreste.Scot cheia din contact pun contactul dupa care intradevar o ia mai greu dar porneste  si dupa o anumita perioada de timp daca nu o turez la 3 mii de ture re apare martorul motor si se opreste din nou

Nu exista asa ceva! Cand se aprinde martorul, eroarea/erorile raman stocate si pot fi citite chiar si dupa 15 ani. Ori minti, ori ne pacalesti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cand ai schimbat ultima data filtru de motorina?

Tine cont ce ti-au spus cei dinainte.

Daca e chiar asa, felicitari ca ai tinut un seria 5 de la 23 mii la 400 mii!

Poate impartasesti pe un topic separat ce probleme ai avut si/sau ce ai schimbat periodic pana la 400 mii.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, six in line said:

Pune diagnoza ISTA si sigur vezi in istoric toate erorile stocate vreodata 😉 Greu de crezut ca nu-ti da nicio eroare cand ti se aprinde check engine in bord. 

Chiar asa.

@iuliiulian imi raspunzi la o intrebare in afara topicului?

Mai poti reseta intervalul de schimb ulel in bord, dupa ce il schimbi?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.