Jump to content

BMW X5 40i (G05) Facelift


Crysis21

Recommended Posts

45 minutes ago, RedCap said:

@Crysis21 cum e cu jantele pe 22 si suspensia pe aer? Regreti ca nu ai luat jante cu balon mai mare sau esti ok cu astea pe 22?

Sunt foarte ok cu astea. Se simte mult mai fain decat la G30 cu 20 datorita suspensiei. Pe iarna am cumparat jante pe 20, in curand o sa aflu cum sta treaba si cu balon mai mare. 

Link to comment
Share on other sites

@Crysis21 la G30 aveai runflat-uri la G05 nu mai ai asa ceva. 🙂 Mereu am stat in dilema la G05 daca nu era mai bine sa fi luat suspensia adaptiva impreuna cu rotile spate care virau in pachet decat suspensia pe aer. 

Am condus o singura data o masina ce avea pachetul asta, un M850 xDrive dar zau ca nu am simtit vreo diferenta data de rotile spate care virau si ele. 

Dar dilema mea tot a ramas oricum.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, RedCap said:

@Crysis21 la G30 aveai runflat-uri la G05 nu mai ai asa ceva. 🙂 Mereu am stat in dilema la G05 daca nu era mai bine sa fi luat suspensia adaptiva impreuna cu rotile spate care virau in pachet decat suspensia pe aer. 

Am condus o singura data o masina ce avea pachetul asta, un M850 xDrive dar zau ca nu am simtit vreo diferenta data de rotile spate care virau si ele. 

Dar dilema mea tot a ramas oricum.

Se cunoaste foarte mult la parcari. In subteran o parcehz mai usor decat G20. Cred ca turning circle e apropiat sau poate chiar putin mai mic?!. La drum lung nu observi mare lucru. Sincer nici nu m-am uitat daca sunt runflat 😂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Crysis21 said:

Sunt foarte ok cu astea. Se simte mult mai fain decat la G30 cu 20 datorita suspensiei. Pe iarna am cumparat jante pe 20, in curand o sa aflu cum sta treaba si cu balon mai mare. 

pe G30 pe 20 aveai balonul anvelopei mult mai mic decat la X5 pe 22.

ca sa ai pe X5 echivalentul balonului pe care l-ai avut pe G30 ar trebui sa ai 275/30R23 fata cu 325/25R23 spate, deci jante de 23.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

@edit nu stiu ce calcule faci tu acolo dar nu inteleg de ce ar trebui jante pe 23. Practic balonul sa calculeaza altfel. Presupun ca nu au stat BMW-ul sa schimbe dimensiunile pneurilor pe 22 la LCI asa ca ma folosesc de ce calcule facusem la vremea cand mi-am comandat X5-ul si stau sa calculez doar pentru fostul lui 540.

Daca stai sa calculezi ce dimensiuni de pneuri ai dat tu acolo sigur nu iesi la acelasi balon ca la 540. Diametrul pneului nu are treaba in calculul balonului. 🙂 

Dar da, ai dreptate, la seria 540 avea balonul mai mic decat la X5.

X5

Fata : 275/35 R22 - 35 acolo inseamna 35% din 275 mm (latimea anvelopei) => un balon de 96.25 mm pe fata

Spate: 315/30 R22 - 30 acolo inseamna 30% din 315 mm (latimea anvelopei) => un balon de 94.5 mm pe spate

540

Fata : 245/35 R20 - 35 acolo inseamna 35% din 245 mm (latimea anvelopei) => un balon de 85.75 mm pe fata

Spate: 275/30 R20 - 30 acolo inseamna 30% din 275 mm (latimea anvelopei) => un balon de 82.5 mm pe spate

 

2 hours ago, Crysis21 said:

Se cunoaste foarte mult la parcari. In subteran o parcehz mai usor decat G20. Cred ca turning circle e apropiat sau poate chiar putin mai mic?!. La drum lung nu observi mare lucru. Sincer nici nu m-am uitat daca sunt runflat 😂

Mda... misto, aici din ce imi aduc aminte daca iei suspensia pe aer la revedere roti spate care sa vireze. 😞 Asta daca nu cumva e vreun dealer mai smecher ce reuseste sa puna asta in comanda ca practic BMW-ul face asa ceva, dar nu pentru piata de aici. 😞 

 

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, RedCap said:

Mda... misto, aici din ce imi aduc aminte daca iei suspensia pe aer la revedere roti spate care sa vireze. 😞 Asta daca nu cumva e vreun dealer mai smecher ce reuseste sa puna asta in comanda ca practic BMW-ul face asa ceva, dar nu pentru piata de aici. 😞 

 

atunci cand am comandat masina, pe configuratorul DE integral active steering nu era optiune disponibila, insa pe configuratorul romanesc aparea. foarte multi nemti pe motor-talk se plangeau ca nu o pot comanda. Dealer-ul german cu care am lucrat a reusit sa o comande.

Link to comment
Share on other sites

pai asta zic, @RedCap, este logic sa simta mai bine x5-ul, fie si cu jante de 22 inch, din simplul motiv ca are balonul mai mare plus suspensii pe aer, prin comparatie cu 540

dimensiunile necesare pe X5 pt a avea balonul de pe 540 sunt cele puse de mine mai sus, in mesajul anterior.

oricum, astea sunt discutii teoretice, fara relevanta.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Am fost la Bavaria, au schimbat camera de ADAS, problema persista :). Saptamana viitoare merg iar. 

Masina a primit upgrade de soft de la 03/2024 la 07/2024. Au schimbat cateva lucruri la sistemul de operare, unele in bine, unele in rau. Observ acum ca luminile din sistemul de B&W preiau culoarea de la ambient. Nu stiam ca e posibil asa ceva, dar nici nu imi place prea tare, era fain ca era un contrast de lumina. Din pacate au disparut orice reglaje de lumina de la boxe. A revenit butonul de start stop dar in iDrive, inainte de update nu l-am bagat de seama. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.