Jump to content

BMW M235i xdrive F22


Recommended Posts

Salut,

 

Ma numesc Stefan si in primul rand imi cer iertare pentru wall of text, insa am sa incerc sa fac asa o "mica" prezentare, insa va indemn sa cititi aceasta prezentare in totalitate.

Sunt o persoana foarte pasionata de masini si obsedat ca masina sa fie intr-o stare cat mai buna, atat mecanic cat si estetic 😁 si am de vanzare un BMW M235i xdrive M Performance in culoare Estoril Blue 2, cod motor N55B30O0 (stoc ca si putere; motor putin mai bun vs ce se pune pe 335i/435i, adica N55B30M0), data fabricatiei 05.2015, fabricata pe comanda (inca mai am brosura de noua), ce are in prezent 112.650km.

Decizia de a o pune spre vanzare nu a fost deloc usoara pentru mine, pentru ca am investit mult timp si bani ca masina sa fie cat mai ok si sa o fac asa cum am visat, insa am sa mentionez la final motivul vanzarii.

Masina a fost achizitionata pe 02.03.2023 de la vechiul proprietar, din Bucuresti, el achizitionand-o din Austria in 01.2021 la 54.900km. Este o masina folosita doar in plimbari de weekend si cateodata in vacante. Are loc de parcare individual (fara vecini) la subteran de cand a fost achizitionata si este foarte curata la exterior cat si pe dedesubt, nemergandu-se cu ea cand vremea nu era prietenoasa.

 

Masina este extrem de intretinuta si ingrijita, de povestit as avea foarte mult.. insa tot ce pot sa spun cat mai pe scurt este ca masina are un istoric clar, pot oferi informatii de la cine a fost primul prorietar al masinii, la ce pret a fost achizitionata de al doilea proprietar/primul proprietar din RO cat si pretul la care am achizitionat-o eu, investitii, etc. 
Absolut totul a fost logat in aplicatia Drivvo. Detin si facturi, pentru investitiile facute de mine.

 

Masina are un plan de revizii la motor foarte bun, intervale de revizii intre 4000-8000km, facute de primul proprietar din RO, pana in momentul cand sa o cumpar eu, la 96.220km.

Din momentul achizitiei masinii de catre mine, reviziile au fost facute in intervalul 4000-5000km, doar cu ulei premium Ravenol 5W30 REP USVO (unul din cele mai bune uleiuri cu norma BMW LL04) si filtre BMW OE. De alimentat s-a alimentat doar cu OMV MaxMotion 100. 

Eu cel putin, n-am fost in vreo situatie pe unde am fost, sa nu fi gasit vreun OMV de unde sa bag "the good stuff".

 

Masina mai dispune de urmatoarele revizii:

- 06.2023 - Revizie ulei cutie de viteze ZF8HP45 - 101.074km - efectuat la Automatico

- 07.2023 - Revizie cutie transfer - 101.619km

- 04.2024 - Revizie diferentiale - 110.076km

 

Mai multe informatii cat si poze (31 la numar), puteti gasi in anuntul de pe Autovit: https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-bmw-m2-ver-m235i-xdrive-coupe-sport-aut-ID7HopUU.html

 

In anunt puteti gasi informatii legate si de upgrade-urile pe care le are masina, parerea mea, cel mai important fiind data display-ul de la AKMotion, varianta NextGen, un element de upgrade mult dorit si foarte foarte esential pentru acest model. 

Inainte de a avea acest data display, m-am folosit de BimmerLink pentru a vedea informatii legate de masina. 
Multi cu care am discutat, considera ca daca lasi masina 10 min la relanti sau mergi 1-2km gata s-a incalzit.. insa nu este chiar asa, pe langa motor, mai ai si cutia de viteze auto + diferentiale si cutia de transfer, in cazul acestui model. 

Pentru ca masina sa fie cat mai longeviva si sa nu aibe efectul de imbatranire din cauza uzurii, menajarea temperaturilor cat mai bine, prelungesc viata masinii, cel putin asta este parerea mea.

Asa cum spuneam, sunt destul de pasionat si imi place ca masina sa fie mereu la stadiul cat se poate de bun/"aproape nou".

Am foarte multe de povestit, prin urmare cine este interesat de masina, ne putem auzi cu drag la un telefon 🙂.

 

Ca si mentiune ce din pacate nu am reusit sa cuprind in limita de caractere pe autovit... eu inainte sa cumpar masina am vazut-o de 2 ori, odata la invitatia vechiului proprietar de a face o plimbare (chiky move :D), insa era spre amiza/noapte si nu am putut vedea masina si estetic asa ca l-am rugat pe proprietar daca se poate sa o mai vad odata dar si pe timpul zilei. 
Din pacate, in ziua aceea cand a parcat-o la sediul firmei lui.. un destept, nu-l pot numi altfel, a lovit masina in bara fata pe dreapta cu trotineta.. 
Proprietarul a propus la achizitie, fiindca el avea casco, sa revopsim bara pe casco si sa ii inlocuim si parbrizul pentru ca avea o ciobitura, lucru care s-a si intamplat. 
Eu nu vreau sa pun la dispozitie raport carvertical sau alt tip de raport, insa stiu ca apare ca si "dauna", insa a fost o simpla zgarietura, eu personal nu sunt adeptul de a lua o masina lovita, chiar daca a fost facuta cum trebuie, dar asa sunt eu cel putin cu o masina pe care intentionez sa o tin mult timp.

 

In final, as vrea sa mentionez si faptul ca nu accept schimburi, doar cu exceptia la BMW M2 F87, acesta din urma fiind si motivul vanzarii. 

Revin in postul urmator cu 2-3 poze, insa asa cum am spus, gasiti 31 de poze pe autovit si mai pot furniza si eu, avand o galerie intreaga cu sute de poze. 😅

Edited by StefanTd
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

Bafta la vanzare. Topicul insa e cam moartea pasiunii. Personal cred ca schimburile duse la extrem, 4000km, nu ajuta decat sa arzi bani in plus, pe care ii poti pune bine merci la urmatoarea masina. Am avut de la 5000km un B58 si pana la 127k km am folosit planul de service inclusive. Acum are in jur de 150k si funcționează impecabil. La fel si in cazul masinii tale cu istoric austriac, primul schimb a fost sigur aproape de 30.000km. Si hai sa nu ne mintim ca la ei nu exista praf sau nu se conduce bara la bara in ore de varf 🥹

  • Thanks 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Și eu mereu am schimbat uleiul mai repede 7-8k km, indiferent ca a fost bmw sau alta marca. Din păcate nu m a ajutat cu vânzarea, prețul îl face piața, care habar n am cât e la modelul asta, ce vreau sa spun este ca în afara de un pasionat care sa aprecieze, în rest, prețul va fi dictat de piață. Ce poți sa faci, tragi cât poți de preț și când chiar trebuie sa vinzi sau te resemnezi, cum a fost cazul meu, accepți o pierdere x, lași la preț pana începe sa sune telefonul.. Bafta la vânzare!! 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
4 hours ago, Crysis21 said:

Bafta la vanzare. Topicul insa e cam moartea pasiunii. Personal cred ca schimburile duse la extrem, 4000km, nu ajuta decat sa arzi bani in plus, pe care ii poti pune bine merci la urmatoarea masina. Am avut de la 5000km un B58 si pana la 127k km am folosit planul de service inclusive. Acum are in jur de 150k si funcționează impecabil. La fel si in cazul masinii tale cu istoric austriac, primul schimb a fost sigur aproape de 30.000km. Si hai sa nu ne mintim ca la ei nu exista praf sau nu se conduce bara la bara in ore de varf 🥹

Salut si multumesc! 

Schimburile din Austria nu au fost cele mai wow.. mna.. masina noua din afara. 
Schimburile din Austria au fost:
20.799 / 33.802 / 43859, nu wow dar nici cele mai dezastre. 

Inteleg si respect punctul tau de vedere, insa chiar daca o masina merge ok, in momentul cand vei desface sau vei face o analiza de ulei uzat, o sa observi uzuri mai mari vs o masina ce a avut revizii dese, asta este ceva dovedit deja.

Pentru mine a fost un criteriu important, planul de revizii, fiind o masina care vede o plaja de turatie mai inalta.

1 hour ago, Lospaa said:

Și eu mereu am schimbat uleiul mai repede 7-8k km, indiferent ca a fost bmw sau alta marca. Din păcate nu m a ajutat cu vânzarea, prețul îl face piața, care habar n am cât e la modelul asta, ce vreau sa spun este ca în afara de un pasionat care sa aprecieze, în rest, prețul va fi dictat de piață. Ce poți sa faci, tragi cât poți de preț și când chiar trebuie sa vinzi sau te resemnezi, cum a fost cazul meu, accepți o pierdere x, lași la preț pana începe sa sune telefonul.. Bafta la vânzare!! 

Mda.. multumesc mult! 
Interes virtual este, insa nimic concret fiind un pret ridicat pentru acest model, dar oricum accept o X pierdere :)))
Pierderea e mare, dar ma asteptam, nu e o surpriza, am totul logat in aplicatia Drivvo pe care o recomand sau nu, doar daca vreti sa vi se faca rau cand va uitati dupa o vreme sa vedeti ce sume s-au adunat :)))

Ca sa mai reduc din pret, doar sa dau jos de pe masina, altfel.. ma resemnez si mai bine pastrez masina.

Edited by StefanTd
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pretul conteaza, asta cu schimb la 10k schimb la 15k km poti sa te trezesti cu cineva care sa comenteze(eu am patit sa spuna ca sunt schimburile facute la intervale mari) in rest daca ai modificari, de ce ai modificari daca nu ai de ce nu ai si tot asa , la mine concluzia a fost ca o mai tin m-a "ajutat" si o dauna care probabl in final va sari lejer de 5k eur si deja vanzarea va fi mult mai dificila, ca idee pe caca vertical apare dauna de ... 50 Eur inclusiv de aia am fost intrebat de ce fix dupa dauna masina a fost vanduta, nu cumva sunt 50k eur si masina a fost dauna? 🙂 

Edited by alex230ro
  • Sad 2
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
4 hours ago, alex230ro said:

Pretul conteaza, asta cu schimb la 10k schimb la 15k km poti sa te trezesti cu cineva care sa comenteze(eu am patit sa spuna ca sunt schimburile facute la intervale mari) in rest daca ai modificari, de ce ai modificari daca nu ai de ce nu ai si tot asa , la mine concluzia a fost ca o mai tin m-a "ajutat" si o dauna care probabl in final va sari lejer de 5k eur si deja vanzarea va fi mult mai dificila, ca idee pe caca vertical apare dauna de ... 50 Eur inclusiv de aia am fost intrebat de ce fix dupa dauna masina a fost vanduta, nu cumva sunt 50k eur si masina a fost dauna? 🙂 

Mda..voi fi nevoit sa mai scad, acum trebuie sa ma gandesc daca o las asa sau dau jos :))), doar lipul de pe portbagaj a fost 700 euro🥲, AKMotion Next Gen 600 si tot asa 😅


Si eu am o "dauna", a fost o simpla julitura pe bara de la un trotinist care probabil n-a avut geometria facuta la trotineta si l-a tras spre masina parcata.. csf.. si apare pe carvertical dauna 2000-6000 de lei, bara revopsita + parbriz, ambele pe casco facute in acel moment. 

Si eu ma folosesc de carvertical, insa este orientativ, nimic mai mult.

Mai astept.. mi-am dorit ca masina sa fie spate de la bun inceput si manuala (destul de greu de gasit), insa asta a fost cea mai ok dpdv intretinere la acel moment in decurs de 6-7 luni cat am cautat si am zis aia e.. merg tot pe xdrive, eu fiind fan N55 si felul in care se aude acest minunat motoras in special cu evacuare M Performance si res delete 😈, in rest.. stoc.

Edited by StefanTd
Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, alex230ro said:

🙂 e treaba de "feeling", ca si fun fact M140ul meu e spate + manuala doar motorul difera fiind B58 si caroseria e mai "urata" .

Ce frumoos, manual + spate 😍
Hai ca nu-i chiar urata caroseria, prima varianta de M135i era cam ciudatica din fata, dar au reparat-o la LCI :))

Link to comment
Share on other sites

On 8/19/2024 at 10:01 PM, Crysis21 said:

Bafta la vanzare. Topicul insa e cam moartea pasiunii. Personal cred ca schimburile duse la extrem, 4000km, nu ajuta decat sa arzi bani in plus, pe care ii poti pune bine merci la urmatoarea masina. Am avut de la 5000km un B58 si pana la 127k km am folosit planul de service inclusive. Acum are in jur de 150k si funcționează impecabil. La fel si in cazul masinii tale cu istoric austriac, primul schimb a fost sigur aproape de 30.000km. Si hai sa nu ne mintim ca la ei nu exista praf sau nu se conduce bara la bara in ore de varf 🥹

https://vm.tiktok.com/ZGe37mKw8/

In legatura cu moartea pasiunii.. acum fiecare cum considera mai bine 👍
Dar banii economisiti pe 10 revizii sunt nimic comparativ cu pretul de achizitie al unei masini de acest gen si uzura pe care o vor genera reviziile rare in timp.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@StefanTdNu cred ca e vorba de economie la revizii aici ci de a respecta un interval recomandat de producator. Ma gandesc ca totusi astia de-au proiectat motoarele astea n-au scos intervalele astea de revizie din palarie, ci au facut niste teste intense in timp. De cand sunt pasionat de BMW si citesc topicuri legate de aceasta marca, mai peste tot am vazut proprietari ce se lauda cu acest schimb la maxim 10 mii, hai 15 mii daca esti mai stramtorat 🙂 si in proportie de 90% nimeni nu se lua dupa ce ii raporta calculatorul masinii. De aici poti trage doar 1 concluzie, producatorul ne induce in eroare, ne pacaleste ca mai apoi dupa ce iese din garantie, motorul sa crape iar el sa ne vanda piese 😄  Am vazut in filmuletul tau de pe tiktok ca citea(i) de pe niste analize facute la ulei de un site german. Ai idee care e site-ul ? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

sa fim seriosi ce e sub 8-10 k  deja e exces de zel , gen nu ai ce face , pitici pe creier , testezi uleiuri etc .Speculatii in genere , motivul nici nu conteaza , eu iti recomand sa spui la vanzare ca ai facut schimburi normale la 10k  , daca te aude vreunul ca o arzi la 4k deja se uita ciudat la tine si suspecteaza ca dupa o anume uzura poate bate motor sau mai stiu eu ce idei are prin cap adica sincer nu e nici o mandrie doar piticii tai din creier satisfacuti si linistiti , mai au 5k km pana te bat la cap sa schimbi uleiul iar 😄

 

PS mai e una pe autovit tot asa cu o descriere gen Iubita mea dar a ta e mai simpatica . Spor la vanzare .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, costinlogin said:

@StefanTdNu cred ca e vorba de economie la revizii aici ci de a respecta un interval recomandat de producator. Ma gandesc ca totusi astia de-au proiectat motoarele astea n-au scos intervalele astea de revizie din palarie, ci au facut niste teste intense in timp. De cand sunt pasionat de BMW si citesc topicuri legate de aceasta marca, mai peste tot am vazut proprietari ce se lauda cu acest schimb la maxim 10 mii, hai 15 mii daca esti mai stramtorat 🙂 si in proportie de 90% nimeni nu se lua dupa ce ii raporta calculatorul masinii. De aici poti trage doar 1 concluzie, producatorul ne induce in eroare, ne pacaleste ca mai apoi dupa ce iese din garantie, motorul sa crape iar el sa ne vanda piese 😄  Am vazut in filmuletul tau de pe tiktok ca citea(i) de pe niste analize facute la ulei de un site german. Ai idee care e site-ul ? Multumesc!

Intervalele date de producator sunt doar sugestii maximale... aia nu inseamna ca ii faci rau unui motor daca schimb uleiul la 10 sau 15k. E chiar indicat si sanatos sa l schimbi mai.des!

Dar in mod normal romanii vor o.masina cu 150k 200k km ( deh, buget ) sa fie tzipla, cu doar 5 sau 6 revizii...  🤣🤣🤣

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
4 hours ago, costinlogin said:

@StefanTdNu cred ca e vorba de economie la revizii aici ci de a respecta un interval recomandat de producator. Ma gandesc ca totusi astia de-au proiectat motoarele astea n-au scos intervalele astea de revizie din palarie, ci au facut niste teste intense in timp. De cand sunt pasionat de BMW si citesc topicuri legate de aceasta marca, mai peste tot am vazut proprietari ce se lauda cu acest schimb la maxim 10 mii, hai 15 mii daca esti mai stramtorat 🙂 si in proportie de 90% nimeni nu se lua dupa ce ii raporta calculatorul masinii. De aici poti trage doar 1 concluzie, producatorul ne induce in eroare, ne pacaleste ca mai apoi dupa ce iese din garantie, motorul sa crape iar el sa ne vanda piese 😄  Am vazut in filmuletul tau de pe tiktok ca citea(i) de pe niste analize facute la ulei de un site german. Ai idee care e site-ul ? Multumesc!

Recomandarile producatorilor sunt explicate foarte in detaliu de catre Vlad Micsunescu de la Atelierul de detailing 🙂
Sunt multe motive si avantaje pentru producator de ce recomanda revizii la un interval asa de mare..

Nu e vorba doar de a fi pasionat BMW ca sa faci revizii dese. Producatorii ofera acele intervale maximale cat sa se asigure ca masina atata timp cat este in garantie nu va avea probleme pe partea de lubrifiere, sunt taxati drastic de Uniunea Europeana in legatura cu deseurile de ulei + alte motive, asa cum am zis, Vlad a explicat destul de bine.

Ca referinta, poti verifica sa vezi ca in USA intervalele de schimb sunt mult mai mici.
 
Unul din acele site-uri de analize este oil-club.de. Este o comunitate destul de mare in jurul acestui subiect.

Daca niste analize de ulei uzat nu te conving.. mna.. atunci fiecare, asa cum am zis, face cum considera. 
Problema poate nu va fi pentru tine, insa va fi pentru urmatorii prorpietari care vor avea de investit.

Precedenta masina a fost un F30 335d N57 cu 2 turbine, motorul ce se presupune ca are probleme pe cuzineti (dupa multi experti).. reviziile pe care le-a facut vechiul proprietar de la km foarte putini la 8000-10.000km + reviziile facute de catre mine intre 5000-6000km, au dus la un rezultat excelent pentru cuzinetii de la palier care tot pica pe la mai multe masini cu acest motor..
Iti pot trimite poza sa vezi uzura cuzinetilor la 204.000km aproximativ si nu s-a mers mereu incet cu masina..

3 hours ago, Myx said:

sa fim seriosi ce e sub 8-10 k  deja e exces de zel , gen nu ai ce face , pitici pe creier , testezi uleiuri etc .Speculatii in genere , motivul nici nu conteaza , eu iti recomand sa spui la vanzare ca ai facut schimburi normale la 10k  , daca te aude vreunul ca o arzi la 4k deja se uita ciudat la tine si suspecteaza ca dupa o anume uzura poate bate motor sau mai stiu eu ce idei are prin cap adica sincer nu e nici o mandrie doar piticii tai din creier satisfacuti si linistiti , mai au 5k km pana te bat la cap sa schimbi uleiul iar 😄

 

PS mai e una pe autovit tot asa cu o descriere gen Iubita mea dar a ta e mai simpatica . Spor la vanzare .

:))) In baza la ce spui ca este exces de zel? 

Poti urmarii o persoana de pe acest minunat internet, il cheama Sreten sau canalul de YouTube M539 Restorations si vezi acel baiat care face exces de zel de asemenea ce zice.

Motoarele pe benzina, cel putin cele de la BMW merg foarte incins, N55 merge intre 117-120+ grade, uleiul se degradeaza mai rapid vs un diesel care merge la 100 grade. 
Cu Ravenol REP, mie mi-au scazut putin temperaturile (112-118) insa tot incinsa este pentru ca termostatul deschide foarte tarziu (asa este conceput), daca nu-i faci upgrade la cel de la Mosselman. 

In functie de masina faci si schimburile de ulei, eu pana si la masina daily un obosit Ford Focus 3 1.6 tdci, fac schimburile la 8000 km.. 
Eu personal nu as cumpara masini, in special ce ofera o anumita performanta si incurajeaza un regim de mers mai sportiv, cu revizii facute la 10.000km sau mai mult..

Multumesc, in legatura cu "PS-ul", insa descrierea cuprinde o parte din istoricul real al masinii, nu sunt fraze pompoase doar de dragu de a prinde pe cineva :)).
Acum cine considera ca masina are probleme avand revizii dese.. sa achizitioneze una cu revizii la 10.000km sau mai mult, eventual si cu soft facut si ne auzim pe la 200.000km, sa vedem cum se prezinta. 
Sunt cazuri de N55 cu cuzineti plecati la plimbare, dar acelasi mit ca la N57.. ingrijire precara 👍, dar treaba cu ingrijirea se aplica la orice motor, nu degeaba este o vorba "viata motorului, este uleiul".

Edited by StefanTd
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
4 hours ago, Lospaa said:

Depinde și de orele de funcționare ale motorului, nu doar km, una e sa faci 10k km în oraș și alta pe autostrada. 

Corect 👍

 

3 hours ago, sskkaa said:

@StefanTd cine va lua masina sigur va fi un pasionat, ca doar nu e un 520d cautat de toti samsarii, iar acel pasionat sigur va intelege si va aprecia intretinerea corespunzatoare! Nu ti mai bate capul 🙂

Multumesc frumos 👍🙂, e greu pana apare acel pasionat, probabil ca si mine cauta spate sau poate chiar spate+manual 🥲

Ca sa-mi cresc sansele de a o vinde mai rapid, n-am decat sa mai scot de pe ea si sa mai scad la pret, asta este.. am mai vazut chestia asta la un baiat cu un M240i xdrive, avea upgrade-uri pe ea de aproximativ 15.000 euro, 5000 de euro aproximativ era doar eleronul din carbon de la M Performance, avea jante pe 19" de la HRE si de iarna avea 405M 19".. era ceva wow, prin urmare era la pret de M2 cu N55 :)).

Edited by StefanTd
Link to comment
Share on other sites

chiar nu am fost ironic , evident faci ce vrei , uneori am schimbat si  eu la 7k , nu am simtit vreo schimbare , nici nu aveam cum .Genul tau de masina poate fi apreciata doar de un pasionat extrem similar , nu stiu ce sa scoti de pe ea sa scazi pretul radical  2-3k . Eu as tine cum e si va aparea si omul potrivit , la marja de negociere la care esti pregatit sa plece sau poate ceva extra . EU cand am simtit ca e omul potrivit si nu vreun bochetar care cauta bun si ieftin am preferat sa las anumite lucruri .Mai era un pasionat cu Scirocco o facuse in 32k , nu stiu ce nu upgradase , a scos pana si manerele de pe usi ca sa o poata vinde , airride etc .Eu nu vad pretul tau chiar jale comparativ cu ce e pe piata si oricum masina are un target f limitat 

  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, StefanTd said:

Corect 👍

 

Multumesc frumos 👍🙂, e greu pana apare acel pasionat, probabil ca si mine cauta spate sau poate chiar spate+manual 🥲

Ca sa-mi cresc sansele de a o vinde mai rapid, n-am decat sa mai scot de pe ea si sa mai scad la pret, asta este.. am mai vazut chestia asta la un baiat cu un M240i xdrive, avea upgrade-uri pe ea de aproximativ 15.000 euro, 5000 de euro aproximativ era doar eleronul din carbon de la M Performance, avea jante pe 19" de la HRE si de iarna avea 405M 19".. era ceva wow, prin urmare era la pret de M2 cu N55 :)).

Nu intereseza pe nimeni ce upgrade-uri ai, pretul conteaza pasionat sau nu . La mine de ex nu interesa pe nimeni ca are evacuare "sport"  sau suspensie Eibach ba din contra ziceau ca ar prefera masina sa fie stock , motiv pentru care am si pus inapoi jantele originale, posibil cat de curand cand o scot din nou la vanzare sa pun inapoi si suspensia originala si evacuarea originala cum am zis pretul conteaza upgradeurile sunt irelevante pentru majoritatea celor care vor sa cumpere. Pe de alta parte la mine "targetul" e mult mai limitat manuala si rwd nu mai cauta multa lume.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu as mai tăia și din descriere, de exemplu spui ca ai făcut schimbul cu ravenol la 5mii km. F bun. Dar apoi începi sa lauzi uleiul, ca e cel mai bun etc, eu personal as tăia asta și în general as mai ajusta pe ici pe colo, și cu parcarea și cu benzina chiar și cu pasiunea. Cel puțin pe autovit. 

Vrei sa scoți în evidenta ca mașina e întreținută, foarte bine, da lasă l și pe cel care vine sa o cumpere sa descopere asta, știi cum e bancu ala cu vaca la târg, începe sa o laude și pana la urma nu o mai vinde. 

Inca o chestie asa mai mult de discuție, nu știu dacă se aplica la tine, în iarna am pus f ul la vânzare 3mii manual cu 12 mii, am avut 10mii pe ea și am sfârșit în vară de am vândut o cu 7500.Tu știi ce preț ai, cum e piața, dar sa socotești bine ca poate pt un eleron de 700e riști sa stai încă 6luni la vânzare. 

Edited by Lospaa
  • Thanks 1
  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.