Jump to content

BMW e46 320 diesel 2005


Recommended Posts

Salutare, am și eu o problemă, in urma cu vreo 4 ani am achiziționat un e46 318 diesel 2.0 116 cai din 2004 pe final, într-o duminică nu a mai vrut sa pornească, am schimbat calculatorul imobilizatorul și contactul am rescris injectoarele și a pornit, doar cu singură problemă ca rămânea check-ul aprins, menționez ca ECU era de pe un 320 diesel de 150 de cai deoarece nu am găsit de 116 și mi-a spun cineva ca merge și de 150 de cai,  de atunci consumă mașina in draci în afară am 10 la suta… Acum 5 luni am schimbat motorul am pus motor de 2.0 diesel 150 de cai, motorul era chel am pus injectoare turbo și toate piesele de pe al meu, tot același consum îl am de 10 la sută în afară, care ar fi problema dacă mă poate ajuta cineva, oare să fie calculatorul de euro 3? Sau sa fie de la injectoare ca îs de 116 cp? Care să fie problema? Și checkul rămâne aprins încontinu nu se stinge de loc, și parcă de când am pus calculatorul asta nu trage cu trebuie, trage ea dar nu cum ar trebui și consum mare. Dacă știți careva care ar fi problema aștept răspuns. Mulțumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

Sincer, citind postarea ta, pe mine m-ai pierdut in atatea modificari "dupa ureche". Lucrurile nu asa functioneaza.

Remarc totusi "116 cp vs. 150cp" si acelasi ECU. 

Ar fi bine sa afli ce motor ai montat in final pe masina si sa-i gasesti un soft (rescris in ECU) care sa deserveasca acel motor in functie de auxiliarele lui fizice existente si care sa fie si compatibile intre ele (injectoare, turbina, map, maf, etc)

Ca o paralela - eu am motor de 163cp gestionat de un ECU printr-un soft care, cu auxiliarele de pe motor reuseste sa-mi livreze aceasta putere. Degeaba inlocuiesc ECU care are scris in el un soft de 250cp pentru ca auxiliarele de pe motor nu sunt capabile sa-mi scoata mie 250cp. Daca insa adaptez turbina, injectoarele, map, maf si altele, posibil sa ajung la un rezultat cat de cat ...desi s-ar putea sa nu-mi reziste motorul fizic la noile cerinte.

Link to comment
Share on other sites

Mai contează și cum mergi cu ea. 10 în afara nu e mult daca tragi de ea.. În rest e clar ca nu e ce trebe dar e de admirat perseverenta.Trebuia sa fi luat motorul cu tot cu anexe știai o treaba. 

Link to comment
Share on other sites

Mie unu' , 10% in afara mi se pare chiar mult in conditiile in care discutam de 116 sau 150 cp (n-am reusit sa inteleg)

Cu m47/e90, stage 1, 200cp, ies in conditii civilizate si legale, in afara, la 5,8 - 6,3 (depinde de pasageri, bagaje si AC).

In "plecari" si depasiri forjate ajung la 7,5.

Doar strict in oras zile in sir am ajuns la scoruri de 9-10%

Link to comment
Share on other sites

Depinde, automat, manual, la deal, la vale, eu am avut F10 cu n57 și îmi lua și 8 și 18, de aia am spus ca depinde și cât, cum îi dai etc. 

Totuși mașina este din 2005,nu e noua, ce s a mai umblat, na.. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.