Jump to content

Recommended Posts

Salutare baieti ,acum o luna mi a picat motoru la masina bmw e 46(2001) L am reparat am schimbat tot pe ea m a dus 120 milioane am schimbat tot ce se putea schimba ,termocupla,pompa de apa ,termostatu absolut tot si acuma nu stiu de la ce o fii in bord imi imi sta apa mereu la rece nu la 90 doar cand fortez masina in viteza 1 si urc un deal ceva imi urca apa la 90 grade da dupa scade imediat ,e bine daca sta apa la rece?are racirea mai buna,mecanicu la care am facut masina a spus ca e totu ok din contra are racirea mai buna

IMG_4651.jpeg

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Mirel25 said:

m a dus 120 milioane

Se pare ca inca nu ai aflat o stire importanta, veche de aproape 2 decenii:

https://www.bnr.ro/Denominare-1335-Mobile.aspx

44 minutes ago, Mirel25 said:

mecanicu la care am facut masina a spus ca e totu ok din contra are racirea mai buna

Mecanicul fie greseste, fie te minte dinadins.

Link to comment
Share on other sites

Orice motor termic (auto) este gandit sa functioneze optim la o anumita valoare de temperatura, adica atunci cand s-a trecut de dilatarile fizice ale "fierataniilor" in concordanta cu cel mai bun randament obtinut din amestecul carburant si aer. Si plaja asta de temperaturi care reuseste cel mai bine sa intruneasca toate conditiile este cuprinsa intre 87° ...si 105°.

Sub aceasta temperatura vei avea uzuri mari in motor + cresteri de consum carburant.

Peste aceste valori iar vor creste uzurile + risc deterioare garnituri si etanseitati.

Ceva nu e in clar acolo la tine.

Ori te pacaleste instrumentarul bord sau senzorul temp

Ori pur si simplu ai un termostat prost.

Dar cu siguranta, mecanicul tau te pacaleste !

Vezi intr-un service, cu motorul "cald", sa masori temp reala a lichidului racire cu un termometru montat pe furtunele de racire.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, zallo said:

Orice motor termic (auto) este gandit sa functioneze optim la o anumita valoare de temperatura, adica atunci cand s-a trecut de dilatarile fizice ale "fierataniilor" in concordanta cu cel mai bun randament obtinut din amestecul carburant si aer. Si plaja asta de temperaturi care reuseste cel mai bine sa intruneasca toate conditiile este cuprinsa intre 87° ...si 105°.

Sub aceasta temperatura vei avea uzuri mari in motor + cresteri de consum carburant.

Peste aceste valori iar vor creste uzurile + risc deterioare garnituri si etanseitati.

Ceva nu e in clar acolo la tine.

Ori te pacaleste instrumentarul bord sau senzorul temp

Ori pur si simplu ai un termostat prost.

Dar cu siguranta, mecanicul tau te pacaleste !

Vezi intr-un service, cu motorul "cald", sa masori temp reala a lichidului racire cu un termometru montat pe furtunele de racire.

Salut,am schimbat si termostatul ,si indicatori de bord pentru temperatura e in regula ,am precizat si mai sus doar cand fortez masina imi urca la 90 si sta acolo✌️

Link to comment
Share on other sites

Nu exista !

Ori iti merge ventilatorul racire non-stop (ca la Dacia aia veche) ....ori ai goluri mari de aer in instalatia antigel ...ori termostatul e blocat pe deschis sau senzorul temp e defect.

Nu mai circula asa, cu motor rece, pentru ca il nenorocesti.

 

Sau simplu - da o tura de 10 km si apoi baga fața sub capota. Daca simti ca la 30 cm de motor iti arde fața si nu poti tine mana pe furtune, undeva exista o eroare de afisaj.

Edited by zallo
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Sorin44 said:

Returul e cald ?când ajunge temperatura la 90°

Da e cald

3 hours ago, zallo said:

Nu exista !

Ori iti merge ventilatorul racire non-stop (ca la Dacia aia veche) ....ori ai goluri mari de aer in instalatia antigel ...ori termostatul e blocat pe deschis sau senzorul temp e defect.

Nu mai circula asa, cu motor rece, pentru ca il nenorocesti.

 

Sau simplu - da o tura de 10 km si apoi baga fața sub capota. Daca simti ca la 30 cm de motor iti arde fața si nu poti tine mana pe furtune, undeva exista o eroare de afisaj.

N am incercat asta

3 hours ago, zallo said:

Nu exista !

Ori iti merge ventilatorul racire non-stop (ca la Dacia aia veche) ....ori ai goluri mari de aer in instalatia antigel ...ori termostatul e blocat pe deschis sau senzorul temp e defect.

Nu mai circula asa, cu motor rece, pentru ca il nenorocesti.

 

Sau simplu - da o tura de 10 km si apoi baga fața sub capota. Daca simti ca la 30 cm de motor iti arde fața si nu poti tine mana pe furtune, undeva exista o eroare de afisaj.

E schimbat si termostatul ,furtunele sunt tari ,cel de apa ventilatoru e schimbat si el

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.