Jump to content

Transformare 420i in 430i (B48 decompression)


Recommended Posts

Revin cu un subiect foarte controversat, interesant si care poate oferi informatii valoroase. 

Ma gandesc in ultima vreme din ce in ce mai des sa trec la un seria 4 coupe si sa dau E92, pe care l-am adus in punctul in care nu prea mai am ce sa ii fac si unde mi-am pierdut si interesul sa mai investect in el ceva bani, avand in vedere ca e impecabil dpdv al functionarii motorului si cu o lista lunga de retrofituri. 

Am vazut un subiect interesant legat de decompresia motorului B48 de la 11.1 cat are pe varianta de 135Kw la 10.2 cat are pe varianta de 185Kw prin schimbarea pistoanelor. (care difera ca cod de la o varianta la alta) 

Banuiesc totodata ca trebuie modificat si softul masinii, dar asta nu ar fi o mare problema. 

Pistoanele de varianta de 185kw ajung undeva la 6000 lei. 

Partea buna in toata chestiunea asta e ca odata desfacut motorul, poti vedea toate uzurile si sa rezolvi din start problemele. 

Din cercetari toate celelalte componente par a fi identice, turbina, admisie, racire.... 

Coduri motor B48b20M0 (135kw) vs B48B20O0 (185kw). Nu am gasit nimic care sa imi sugereze punctual diferentele intre ele in afara de codul pistoanelor. 

Daca are cineva mai mult e informatii, il rog sa scrie aici. 

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu este sa iti cumperi direct 430i si ai terminat problema. Altfel riscul de a nu functiona ceva cum trebuie este prea mare la modificarea pe care o doresti. Nu e mai simpla o resoftare  la 420i ?

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

deci 

toate 330i sunt B48B20B. unele 320i sunt B48B20B ( in general cele pana prin 2019) dupa care in  general sunt B48B20A

ce recomand e sa cumperi direct un 320i B48B20B pe care il duci direct la 250cp .codul motorului e foarte vizibil , stantat in fata pe bloc

Link to comment
Share on other sites

Mie îmi pare ca te complici, de ce sa nu iei 430 din prima. E asa diferență de bani la achiziție? 

Bănuiesc ca te ai gândit și cât poți lua pe e92?

Edited by Lospaa
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Diferenta de bani exista, si e destul de mare, diferenta pe care vreau sa o folosesc pentru a aduce unele retrofituri la masina in timp si pentru a schimba tot ce trebuie la ea. 

De ce nu fac soft la cel de 135 kw direct la 185 kw? Pentru ca ungerea si racirea pistoanelor difera de la una la alta, de asta pentru a avea o mai mare garantie ca totul rezista, cel mai sigur e sa schimbi pistoanele, sa pui cele de 185kw.

@Lospaa, m-am gandit in mare parte, dar stiu sigur ca nu voi lua banii astia decat daca va fi cineva care sa stie ce inseamna tot ce am facut la ea si care va aprecia asta.

E exclus sa o vand la Bombardieri, care iti dau 6000 pe ea boss. Imi rezerv dreptul sa imi aleg clientul cui o vand. 

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.